taketulDRC

Membru
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About taketulDRC

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Bucuresti/Buzau
  • Auto Volvo V70 1.6D
  • Fabricatie 2010
  1. Salutare, am si eu o problema cu masina mea de cand am luat-o - am in permanenta in bord martorul engine system service urgent (in olandeza, ma rog) datorat codului de eroare P1932. Codul asta inseamna ca nu mai exista aditiv (eolys 176) pentru regenerarea dpf ului. Motorul in cauza, 1.6D. Zis si facut, am completat, pe tester imi arata 15/15 parti ( deci, evident, rezervorul este plin) insa eroarea nu se reseteaza. Adica ii dau clear, dispare vreo 5 minute si reapare.  In urma unor investigatii, am descoperit ca senzorul care masoara cantitatea de funingine din filtru (in grame) imi arata 1042 g. Ceea ce initial m-a panicat, insa dupa mi-am dat seama ca o asemenea cantitate de funingine ar fi imposibila, ar insemna ca filtrul ala e terminat si masina trebuia sa ia foc demult daca intr-adevar filtrul era asa plin. Insa masina se regenereaza constant, iar cand am verificat valorile de pe senzorul de presiune diferentiala, acestea sunt in parametri ( intre 0 si 1 hPa la relanti imediat dupa regenerare, 2-3 cam la 200 de kilometri de la ultima regenerare).    Intrebarea mea este: UNDE gasesc si eu un senzor nou care sa mi masoare corect cantitatea (in grame) de funingine din filtru? Sunt absolut convins ca senzorul asta imi cauzeaza problema cu martorul + regenerarile prea dese. Am mers cu un delphi conectat setat pe live data si la un moment dat valoarea aceea a crescut de la 1042 g la 33,000g (33 kg)  dupa care a revenit la 1042g - deci clar e busit senzorul. Stie cineva codul de piesa? Mersi anticipat
  2. Regenerare DPF Deasa

    Salutare tuturor, detin un V70 2010 cu minunatul motor de 1.6 Diesel, 109 hp. De ceva timp am sesizat ca DPF-ul se regenereaza foarte des, ultima oara la 160 km parcursi din care 150 extraurban si 10 urban. Mi se pare extrem de des; regimul de exploatare este unul potrivit zic eu, incerc mereu sa l tin peste 2000 de ture, schimb treptele in jur de 3000 (cand e motorul cald). A avut cineva o experienta similara? Masina are 225.000 km, am luat-o la 219.000, iar fostul proprietar a schimbat (chipurile) DPF-ul la 214.000. 
  3. Volvo v50

    Salut! Eu am un V70 cu motor de 1.6, inrudit cu cel de 2.0 pe care il ai si tu. Cand l-am cumparat, avea o problema similara - eroare cu limitarea puterii motorului (limp mode) + motorul murea oricand acceleram putin mai puternic. Problema a fost filtrul de motorina - era colmatat peste masura si nu mai asigura un debit potrivit de motorina. In urma schimbarii masina merge perfect!  Un filtru Bosch m-a costat 160 de lei (probabil nu costa cu mult mai mult pentru 2.0) si l-am schimbat (si aerisit) in garaj, acasa. Nu a durat mai mult de o ora.