catalind

Membru
  • Content count

    21
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by catalind


  1. Gata, m-am intors de la dealer-ul Volvo local cu diagnostic pus dar bolnavul mort. Erori gasite: engine coolant temperature sensor ECM123 si short trim fuel trim ECM512. Si zice aici pe foaie ce a mai facut: a verificat parametrii senzorului de temperatura si l-a gasit ca da info gresite si se recomanda schimbarea acestuia si a termostatului in acelasi timp(cod parts numbers: 271664, 9125463 si 11994) contra sumei modice de 145 lire. Au verificat pt air leak si au gasit un furtunas de la intercooler cu colierul sarit si l-au pus la loc. Cica dupa ce schimba astea masina va merge. Abia astept! Nu cred ca numai asta e problema, dar vad eu cand e gata, azi sau maine.


  2. Multumesc mult de raspuns si de lamuriri. Au spus veselii de la Volvo local ca un diagnostic scan este free(10 minute), dar daca vreau sa stiu exact ce are tb sa platesc 1 ora manopera pt ca un super maestru de-al lor sa o verifice amanuntit pt a afla cauza si eventual cum rezolv problema. De-abia astept. O sa le cer lista cu erorile aparute pe scanner. Imi spuneti si mie ce ar tb sa urmaresc sau sa-i pun sa verifice pe mecanici? BTW: am gasit deja MAF nou cu garantie de la un magazin mare online de aici cu 95Lire. Oricum pana la 390 +TVA e distanta mare. :)

    O sa fac o poza la tot ansamblul ala cu MAF + clapeta de acceleraTIE si ce mai este pe acolo ca am vazut pe plasticul de la throttle spindle quadrant ca este plin de lichid uscat. Parca ar fi fost o scurgere de coolant sau apa pe acolo asa arata acum.


  3. MAF

    mass air flow- debitmetru

    Astazi mi-a facut iar pe nebuna. S-a turat la 1500RPM si a stat asa tot drumul(3km) iar indicatorul de la apa facea ca stergatorul de parbriz pe treapta 1, cand statea normal jos cand urca pe rosu. Incerc azi sa ma programez la un diagnostic la cei de la volvo de aici din oras. S-o ia naiba de nebuna ca si-a gasit tocmai acum, cu 1 sapt inainte de a pleca cu familionul spre Luton(300km). Sa fie oare si termostatul sau pompa de apa? Merci.


  4. Daca debitmetrul isi traieste ultimele clipe,asa se intampla. Scotind mufa de la debitmetru , ar trbui sa porneasca fara sa mai tii apasata clapeta de acceleratie , in aceasta situatie nu-ti ramane decat sa inlocuiesti debitmetrul. Pentru cofirmare poti merge si la un tester, chiar este indicat , pentru ca un debitmetru este scump.Ar mai fi si alte cauze , dar incearca prima data asta.

    OK, am inteles in mare, dar cum ii spune la debitmetru asta in engleza? Merci


  5. Salut la toata lumea.

    Am un S40, 2.0T, 160HP, 1999, motor B4204T, automata si astazi mi-a facut probleme si habar nu am ce ar putea fi. Sunt sigur ca unii dintre voi au avut aceasta problema.

    Astazi cand am plecat de acasa m-i s-a parut ca masina trage cam greu si in 100m m-i s-a aprins si becul de la sonda Lambda la bord. Nu m-i s-a parut o mare problema asta ca in trecut se mai aprinse de cateva ori, dar se stingea de la sine dupa ceva timp. Am mers cu ea totul OK vreo 5 km pana la supermarket. In parcare eram cu ea fara sa am piciorul pe acceleratie, de fapt o tineam in frana s-o opresc(turatie in jur de 600-800) cand s-a turat singura dintr-odata pana pe la 1500. Noroc ca eram cu piciorul pe frana ca altfel luam bordura de faceam tandari bara fata. Turatia asta mare a tinut vreo 2-3 secunde dupa care masina si-a revenit la normal. Am oprit motorul si l-am pornit din nou, chiar am accelerat-o putin sa vad daca face iar pe-a nebuna, dar nimic. Am plecat de acolo peste 2 ore si totul a fost OK pana am ajuns in parcare acasa unde cand sa scot din D in P a inceput iar sa se tureze ca nebuna de data asta s-a dus turometru la 2000-2500 si dupa vreo 5-10 secunde asa, fiind cu piciorul pe frana am bagat-o in P unde continua turarea si am scos cheia din contact, oprind motorul. Am pornit masina imediat si iar era normala. Am iesit cu ea sa dau 2 ture de bloc sa vad daca mai face pe rebela, dar nimic. Tot timpul beculde la bord cu semnul Lambda a stat aprins. I-am schimbat uleiul acum 2 sapt conform celor spuse de dealer-ul Volvo de aici: Castrol 10w40.

    Habar nu am ce are. Ma gandeam ca o fi de la vreo sonda Lambda, dar mi-a frica sa nu fie altceva mai grav cu "roscata". As vrea macar o idee de ca ar putea sa aiba sa stiu cand merg la smecherii de aici de la Volvo la tester sa nu ma trezesc ca ma incarca astia cu nu stiu cate in plus. Merci mult!

    Ah, mi-am adus aminte de ceva. Masina nu porneste tot timpul fara a fi nevoit sa apas pe acceleratie. Daca o tin numai din cheie fara sa apas pe acceleratie caraie fara sa porneasca. Ii trebuie ca un imbold atat si apoi merge fara probleme. De obicei dimineata porneste fara probleme la cheie. Cand o pornesc cu acceleratie dupa ce iau piciorul de pe pedala motorul se duce in relanti la vreo 300-500RPM. Multumesc.