morariu.mihai

Membru
  • Content count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About morariu.mihai

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 06/09/1986

Profile Information

  • Locatie bucuresti
  • Auto volvo s40 1.8 122hp
  1. merita sa pun gaz pe ea???

    Am pus si eu pe a mea gaz si ce pot sa zic: -Nu simt diferenta de putere intre gaz si benzina -instalatia a costat 2200 lei lovato cu rezervor toroidal 42l ( intra gaz cam 30 si ceva de litri) -plinul a costat in jur de 120lei senzational( urmeaza sa vad cat consuma in Bucurestiul nostru scump si drag) -dupa 100km s a aprins senzorul de motor si ma seaca.(as scoate becul din bord sa nu il mai vad aprins; asa de rau ma enerveaza) Nu se stinge nici daca o trec pe benzina. -si cam atat pot sa spun momentan -Revin cu urmatoarele pareri.
  2. Becuri de bord

    poti pune o poza sa vedem si noi cum a iesit? becurile alea de craciun sunt de 12v?
  3. in urma unei constatari la un service problema era de la amortizor si flansa! urmeaza acum sa le schib si sper ca ele sa fie:).
  4. mentionez ca am motor de 1.8i 122hp, 1783 cm(nu am talonul cum sa verivic dar pe acolo e) serie motor B4184S2 an 2001, cutia din cate am inteles ar fi de laguna( marslierul este in stanga sus cu o clapeta)
  5. altcineva care s-a mai intalnit cu alcel tronc, nu este? azi am auzit alt zvon: ca cica ar fi ceva de la timonerie si respectiv o piesa care intra in cutie. deci nu as vrea sa fie asta verdictul pt ca asta implica inlocuirea cutiei... va rog alte pareri ca atunci cand vreau sa ma duc la service sa nu dau bani pe tampoane inutile ca sa vad ca am defapt cutia busita...sau stie cineva un serivce bun care efectiv sa imi zica exact care e problema !
  6. Ai avut perfecta dreptate. Acolo loveste putin( adica e putin vopseaua luata). In cazul acesta tamponul cu pricina e cel de lg cutie ? Are totusi cineva idee cat ma duce toata treaba asta + distributia de schimbat?( nu la service ul volvo ca au aia niste scoruri!
  7. dupa sfatul lui gaby am observat ca motorul se misca desul de mult... desi am tras de el acel poc nu l-am auzit dar totusi am reusit sal misc. probabil aia e problema...Aveti idee cat ma duce reparatia asta? cost tampon +service? multumesc pt sfaturi. maine o sa incerc sa ma bag sub ea sa vad ce si cum!
  8. Deci troncul ala se aude doar in momentul accelerarii mai puternice dar pare sa fie si ceva legat de ambreaj( pt ca atunci cand se incalzeste, face si la plecarea de pe loc). Face si la franare doar cand e in viteza( franez fara sa calc ambreajul). Tot azi am stat sa acult mai atent si am observat ca atunci cand virez dreapta si iau o denivelare ca sa nu zic gaura se simte un joc in gol. Oare sa fie beleaua de la amortizor? Pana acum principalul suspect : tamponul( cred ca e un ob cam prost:)) In afara de bocanitul ala pare sa fie totul ok. Sunt pe forum baietasi cu garaje sa ma ajute ca sa descopar de la ce o fi? Respect! Ps: sunt din buc
  9. Buna dimineata! Sunt un proaspat posesor de volvo s40 an 2001 motor 1.8 ,122hp. Masina are la bord 140.000km. Baiatul de la care am luat-o nu a facut nici o investigatie legat de sunetul respectiv si mi-a zis ca ar fi cutia ceea ce ma indoiesc. Simptomele sunt in felul urmator: cand incerc sa accelerez mai tare se aude ca o busitura undeva in partea stanga pe langa roata sau undeva langa cutie(nu imi dau seama); asta se intampla si daca iau piciorul de pe acceleratie si ii fac frana de motor.Planetara nu bate cand iau viraj dar ceva in zona aia se intampla ca am mers pe un drum de tara si parca la gropi mai mari parca amortizorul loveste(poate sunt eu putin speriat datorita sunetului respectiv).Mentionez ca dimineata cand masina e rece nu face la fel de des acest zgomot. am tot incercat sa citesc pe forum dar nu am vazut ceva asemanator si am decis sa incep un topic. Cam ce credeti ca are: sa fie un tampon pe la cutie cum banuiesc, o planetara? cum pot sa identific problema fara sa schimb nenumarate piese cum se face pe la noi (fara nici o suparare )?. ps:As mai avea si un mic huruit( in zona curelelor) la motor cu o mica scadere de relanti insesizabila, dar ala il banuiesc ca e de la distributie pt ca nu a fost schimbata. Sunt nou pe aici sa nu ma certati rau daca mai gresesc! Multumesc mult!