Ted

Membru
  • Content count

    10
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Ted


  1. Salut @paunionut! Multumesc pentru raspuns. Am citit partea cu reprogramarea si am inteles despre ce e vorba pe partea de software. Inca nu stiu exact de ce am nevoie pentru a realiza procedura de backup-flash, insa ma documentez activ pe tema aceasta.

    Imperecherea corecta a firelor este insa necesara pentru realizarea adaptorului, despre ea intrebam daca stie cineva care sunt legaturile corecte si daca legaturile pe care le-am gandit sunt ok.

     


  2. Salut!

    La activarea DSTC-ului trebuie sa lumineze in bord iconita aceea cu semnificatia deraparii, nu? Nu cred sa se activeze DSTC-ul... Nu se tureaza in gol. Sa zicem ca sunt in viteza a 3-a la 1500 de turatii, accelerez brusc si masina te baga in scaun, cand ajung la 2200 de turatii are prima cadere de tractiune pentru o secunda, dupa care te baga iar in scaun pana pe la 2500 de turatii cand are o noua cadere si se repeta asa si la 2800 si la 3000 si tot asa. Iti da impresia ca ramai fara motor...

    Apropo de intercooler, intr-adevar a fost spart dar nu simteam ca e, am vazut doar ca apare ulei pe radiatorul din fata si am dus masina la service unde mi s-a schimbat intercoolerul. Problema legata de tractiune a aparut cam atunci, dupa ce a fost schimbat. La EGR si VNT nu cred ca "au umblat" vreodata cei de la service si s-ar putea sa fie problema si de acolo. Mi-au spus cand au testat cu VIDA ca s-ar putea sa fie si o defectiune la ceva pompa de motorina din rezervor, dar pentru asta tre' desfacut rezervorul sa verifice pompa pentru a da un diagnostic exact...

    Ma uit azi si la niturile de la spoiler, desi am scos tot din portbagaj si tot am auzit bataia. E adevarat ca nu m-am uitat la nituri.

    Multumesc mult pentru raspuns!


  3. Hristos a inviat!

    Am o problema de tractiune la masina (Volvo S60 D5 2003), mai exact, in momentul in care accelerez brusc pentru o depasire mai in forta sau efectiv pentru adrenalina :P, cand motorul trece de 2000 turatii se pierde forta de tractiune pentru aprox. 1 secunda, in vreo 2-4 trepte pana la 3000-3500 turatii. In cazul in care acceleratia se face frumos, lent, nu se simte absolut nimic motorul e constant si trage perfect. Va rog sa-mi spuneti ce poate fii, in cazul in care ati mai intalnit aceasta problema.

    De asemenea mai am o problema cu o bataie urata in spate, dar nu pot sa-mi dau seama exact de unde. Bataia se aude doar pe drum cu denivelari. Cei de la service nu au gasit nimic slabit, dar bataia se aude clar si e foarte enervanta. S-a mai auzit o bataie urata de genul asta in urma cu un an jumate, dar atunci era bara stabilizatoare si a fost schimbata. Dupa aprox. 2 luni am auzit batai din nou dar nu-mi pot da seama ce e.

    Cam atat cu problemele, va multumesc anticipat pentru raspunsuri!