Shogun

Membru
  • Content count

    36
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Shogun


  1. La 11.08.2019 at 9:33 AM, Secareanu a spus:

    Care a fost problema, pana la urma? De cateva zile ma confrunt si eu cu aceeasi problema si ca urmare, simptome ca blocarea comenzilor geamurilor, blocarea servodirectiei, caderea la zero a acului vitezometrului in timpul rulajului, blocarea climei....Dupa oprire si punerea cheii de contact pe pozitia zero, dupa cateva secunde masina reporneste foarte bine dar dupa un timp problema revine. Care ar fi cauza? 

    La 11.08.2019 at 9:33 AM, Secareanu a spus:

    Care a fost problema, pana la urma? De cateva zile ma confrunt si eu cu aceeasi problema si ca urmare, simptome ca blocarea comenzilor geamurilor, blocarea servodirectiei, caderea la zero a acului vitezometrului in timpul rulajului, blocarea climei....Dupa oprire si punerea cheii de contact pe pozitia zero, dupa cateva secunde masina reporneste foarte bine dar dupa un timp problema revine. Care ar fi cauza? 

    Salut,

     

    Pana la urma problema a fost releul de incarcarce, care, din pacate, dadea semne ca e timpul sa fie schimbat. Pana nu am lasat masina cateva zile la electrician, pentru a o prinde cand dadea aceste mesaje, nu a putut sa isi dea seama, fiindca dupa aceste mesaje, releul functiona normal.

    Am schimbat releu si de atunci totul a reintrat in normal.

    1 person likes this

  2. Chiar acum, Shogun a spus:

    Salut,

    Acum m-am intors de la service. Am verificat CEM si toate mufele. Le-au curatat baietii, au dat cu spray, asa cum ai spus si tu, au verificat masa, rola alternatorului, "+" si "-" bateriei toate suruburile cu care sunt prinse cablurile etc. Cand am plecat de la service, dupa nici 500m, au inceput sa reapara erorile....Ma gandesc din ce in ce mai serios la alternator....sau releul de incercare, daca asta e cumva piesa separata de alternator. 

    Ramane sa vorbesc din nou cu un electrician.

     

    "releul de incarcare"


  3. 1 oră în urmă, emy a spus:

    Si eu am avut o groaza de erori. Se pare ca majoritatea lor vin de la CEM. Am curatat o parte din el cu MANNOL 9893 Spray si nu au mai aparut. De fapt a mai aparut un mesaj nou, "anti skid service required", am desfacut CEM-ul din cele doua suruburi,verificat mufele, si l-am lasat in jos, sa atarne. Am mers asa cu el destul de mult si nu a mai aparut mesajul. L-am prins din nou in cele doua suruburi dar fara sa-i montez capacul CEM-ului. Ca punct de plecare eu zic ca merita sa verifici fiecare mufa din CEM.

    Salut,

    Acum m-am intors de la service. Am verificat CEM si toate mufele. Le-au curatat baietii, au dat cu spray, asa cum ai spus si tu, au verificat masa, rola alternatorului, "+" si "-" bateriei toate suruburile cu care sunt prinse cablurile etc. Cand am plecat de la service, dupa nici 500m, au inceput sa reapara erorile....Ma gandesc din ce in ce mai serios la alternator....sau releul de incercare, daca asta e cumva piesa separata de alternator. 

    Ramane sa vorbesc din nou cu un electrician.

     


  4. Acum 8 ore, Dumi81 a spus:

    Salut,

    Incepe cu verificarea alternatorului. Buba destul de comuna la 1.6 si 2.0D. De acolo si pomelnicul de erori, scade voltajul sub valoarea minima.

     

    Salut,

    La alternator m-am gandit si eu. Am fost la electrician si mi-a spus ca alternatorul incarca bine. Aseara cand am ajuns cu masina acasa, am facut o proba: am oprit masina si dupa 30 de secunde am repornit-o, accelerand neregulat. Am observat ca atat lumina din interior, cat si luminile exterioare ale masinii aveau fluctuatii de intensitate, in functie de turatia motorului. Asta vreau sa ii spun electricianului astazi. 

    Dumi81, am vazut ca esti tot din Constanta. Sti vreun electrician auto care sa se priceapa la Volvo?


  5. Update: 

    Se pare ca e o problema de comunicare intre ECU si toate celelalte sisteme ale masinii, deoarece de cand am postat topicul au aparut si alte mesaje de eroare, din ce in ce mai multe. Am fost din nou la un tester, de data asta VIDA si au aparut nenumarate erori, la toate sistemele. Deocamdata nimeni nu si-a dat seama de la ce este...

    Astept in continuare sugestii.

    Va anunt cand/daca am rezolvat-o si ce a avut.


  6. Salutare,

    De cateva zile mi se intampla ca in mers sa imi apara in bord cele doua mesaje din titlu (" dynamo overladen stop auto z.s.m." si "anti-skid tijdelijk uit"), cand unul, cand celalalt, la intervale diferite sau in acelasi timp, care se sting dupa o fractiune de secunda, o secunda sau mai multe. Inainte de a aparea in bord cel cu "anti-skid" radioul se opreste si porneste de cateva ori, la intervale de timp neregulate, iar display-ul isi schimba intensitatea luminoasa. Ni stiu daca e coincidenta, insa azi am observat ca incep sa apara toate simptomele dupa ce se incalzeste mototrul si porneste termostatul. Motorul trage bine si masina nu are alte simptome. Am fost la un tester (dar nu Vida) si nu-mi apare nici o eroare. Am incercat cu Google translate si traducerile ar fi: "alternator suprasarcina, masina oprita cat mai repede" si "sistem antiderapaj oprit temporar".

    Daca aveti idee despre ce problema este vorba, v-as fi recunoscator daca mi-ati impartasi din exprientele voastre.

    Mentionez ca este vorba de un Volvo V50 din 2007, diesel, 2.0l, 136 CP.

    Am atasat si doua poze cu mesajele respective.

     

    IMAG0025.jpg

    IMAG0027.jpg


  7. Cu placere, Maverick. 

    Din pacate, in 2015 in perioada cand a fost organizata Nationala, nu eram in tara. 

    Acum, vazand ca sunt (ca in mai toti ultimii ani) tot felul de discutii despre Nationala si tot nu se stabileste nici locatia, nici perioada, am zis ca poate dau o mana de ajutor in privinta coeziunii membrilor. Daca n-a fost sa fie, macar a fost o intentie (buna, zic eu...:) ).

    2 people like this

  8. Salut Matrixx,

    Eu v-am prezentat o varianta de organizare a Nationalei 2016, cu posibilitatile mele de cazare. Daca te referi la problemele legate de alimentatie, seri festive, discutii la un pahar de...ce vrea fiecare (care, intr-adevar, fac parte din organizarea generala a evenimentului), din pacate, eu nu m-am bagat pe alimentatie publica (din varii motive). Insa colaborez cu un restaurant care are si regim de catering si ne poate aduce tot ce dorim. Am spatiile necesare ptr astfel de mese, de aceea v-am scris ca cel mai indicat ar fi sa va uitati pe net. Am acolo multe poze cu locatia, plus pe facebook. 

    As tine eu evidenta celor care vor sa se inscrie si sa vina, insa, din pacate, timpul il am foarte limitat, iar perioada asta este cea mai solicitata si solicitanta din tot sezonul (cazari, rezervari, anulari, oameni neseriosi, "turisti smecheri", grupuri, modicari de perioade, persoane etc. etc.).

    Daca optati pentru varianta "inscrierii individuale" cum am citit o propunere mai sus, atunci aveti datele mele si ma puteti suna pentru rezervari oricand.

    Mi-as dori sa puteti si sa facem o Nationala la mare, insa nu depinde doar de mine...:)

     

    1 person likes this

  9. Daca ramane perioada 2-4 septembrie, din pacate, n-am cum sa vin, oricat mi-as dori, fiindca inca am pensiunea deschisa in acel weekend...Am deja rezervari facute ptr, acel weekend...

    Daaaar....pentru moment, acum cand va scriu, inca mai am 15 camere libere, asa ca, daca va hotarati sa facem Nationala la malul marii, pot sa blochez cele 15 camere pentru membrii clubului. Conditia este sa va hotarati si sa ma anuntati in timp util, ca sa scot camerele de pe site-urile de turism si rezervari.

    Pentru cei doritori si curiosi, puteti cauta pe net Pensiunea "ANCOLEDO" din Eforie-Sud. 

    Deocamdata nu va mai umplu timpul cu alte detalii. Daca se va concretiza ceva, va ofer cate detalii doriti (de la preturi, pana la nr de locuri de parcare, tipuri de camere, dotari etc.etc).

     


  10. @nionut76 - am vazut ca ai postat un link gresit, dar nu e nici o suparare...sunt mai multe pensiuni "Casa soarelui" pe tot cuprinsul Romaniei. Asta nu inseamna ca am cumparat eu toooata reteaua... :smile:

    @ Matrixxx: sunt complet in asentimentul tau....se vrea, sau nu o nationala anul asta?!.... Chiar daca pana acum, din pacate, n-am participat la nici una (din motive obiective, in fiecare an fiind plecat in acea perioada din tara - de fapt, pana anul asta, fiind mai mult plecat din tara in marea majoritate a anulului), anul asta sunt dispus sa pun la dispozitia clubului pensiunea proaspat achizitionata. Daca se vrea, cred ca va da bine in fata celorlalte cluburi VOLVO din Europa. Dar asta e parerea mea, pe care nu toti trebuie sa o imbratiseze.... Pe de alta parte, avand in vedere locatiile alese in anii anteriori, cred ca ar fi fair-play sa fie aleasa o locatie de pe litoral, chiar daca nu a mea. Abia dupa o astfel de Nationala s-ar impune o mica dogma in privinta locatiei intalnirii nationale, adica pe undeva pe la mijlocul frumoasei noatre tari... Este doar o parere....

    Ca si o concluzie personala: este adevarat ca nu oricine poate fi posesor de o masina VOLVO si ca cei care, intr-adevar, stiu ce inseamna conceptul "VOLVO", au un anumit statut social. Asta inseamna ca iti pastrezi acel statut social nu doar in habitaclul masinii pe care o conduci. Regula valabila si in cazul aderarii la un club "VOLVO". Asta inseamna ca cine nu isi permite (fara suparare) sa faca fata unui anumit standard impus de (macar) marca masinii pe care o conduce, ar trebui sa stea, undeva, in randul doi. Mai pe direct, parerea mea e ca moderatorii acestui forum si implicit membrii fondatori, sa aiba dublu de voturi (2:1) fata de ceilalti.


  11. In mod cert, o cautare pe orice motor de cautare doresti, iti ofera mult mai multe informatii decat un simplu link.

    Insa daca asta se doreste: https://www.vilepelitoral.ro/cazare-eforie-sud/vila-casa-soarelui-eforie-sud.html, (mai putin numarul de telefon, care acum e altul), + alte site-uri de profil.

    In privinta mesei, eu cred ca am fost foarte explicit. Firme de catering nu inseamna self-catering. Orice firma de catering iti poate oferi orice tip de menu doresti: MD, DP, PC, menu-mese speciale, menu personalizat, etc., pe zile in parte.

    Mentiunea referitoare la gratar facea parte integranta din prezentarea pensiunii, nu era o specificatie directa referitoare la masa.

    Preturi: in acea perioada, preturile variaza intre 80-115 Ron/camera/noapte, in functie de mai multi factori pe care n-are rost sa ii mentionez aici. Avand in vedere particularitatea situatiei/oportunitatii, m-am gandit ca se poate discuta acest aspect, avand in vedere statulul celor din acest club. Dar daca se doreste un pret fix, eu pot sa fac asta.

    1 person likes this

  12. Despre poze am specificat ca sunt pe net. Cautati "Casa Soarelui" din Eforie Sud.

    Despre masa, am facut mentionarile necesare. Vezi: "...dar masa si bautura trebuie sa le asiguram noi (asta se rezolva, foarte usor cu o firma de catering). Pentru cei care vor neaparat sa ia masa la restaurant, exista terase si restaurante in apropiere si se poate face un protocol in acest sens. ".Daca te referi la menu-urile firmelor de catering, acestea pot fi gasite, sau organizate usor, impreuna cu firmele respective.

    Despre preturi, in zilele imediat urmatoare, in functie de solicitari, putem sa discutam.

    Fara nici o suparare, nionut76, dar ar fi bine sa citesti mai atent comentariile pe care le-am scris. In felul asta ai observa destule detalii. Daca vrei sa stii mai multe, fi, te rog, mai explicit.

    1 person likes this

  13. Salut,

    Sincer sa fiu, am citit despre nationala pe diagonala si daca gresesc, imi cer scuze de pe acum. Nu mi-am dat seama daca ati hotarat locatia si de aceea vin in intampinarea tuturor membrilor cu o propunere: o pensiune in Eforie Sud, pe o strada larga si foarte linistita, cu 8-10 locuri de parcare in curte, iar daca sunt mai multe masini, se pot lasa si in afara curtii, fara sa deraneje pe nimeni. Pensiunea are 16 camere de 2 si 3 paturi, in total 37 locuri, curte interioara, bucatarie separata de pensiune, dar masa si bautura trebuie sa le asiguram noi (asta se rezolva, foarte usor cu o firma de catering). Pentru cei care vor neaparat sa ia masa la restaurant, exista terase si restaurante in apropiere si se poate face un protocol in acest sens. Mai are si o terasa acoperita, cu gratar si loc de discutii aprinse despre masini si performante, meciuri (de orice gen) etc. Iar ca ultim si deloc neimportant amanunt, pensiunea este a mea. Adica a unui membru din club!...Cu alte cuvinte, chiar ar fi o premiera sa se organizeze Nationala la un membru al clubului "acasa", nu-i asa?! Despre preturi, se poate discuta, fiindca inca n-am facut tarifele pentru anul asta (acesta fiind, pentru mine, primul sezon). Pentru poze, puteti cauta pe internet vila "Casa Soarelui" din Eforie SUD. Daca vreti mai multe poze, va trebui sa mai asteptati putin, fiindca abia in perioada asta o pregatesc pentru sezon.

    Astept pareri, de oricare ar fi ele.

    2 people like this

  14. Salut,

    Eu mi-am gasit aceeasi oglinda cu capacul si marginea sparte, intr-o parcare. Asa ca, sunt si eu in cautarea unei oglinzi (sau macar a capacului). V-ul meu e din 2007, cu oglinda descrisa de tine la punctul 2 (cu semnalizare mare si clara si capac plin). Am incercat pe la diferite centre de dezmambrari, dar n-am gasit, Unii chir mi-au trimis, cu toate ca le-am spus clar ca daca e cu semnalizare mica, nu e cea pe care o caut...In fine...

    Rugamintea mea e, daca gasesti pe undeva astfel de oglinzi, da-mi te rog un mesaj.

    Multumesc anticipat.

    Spor la cautat!


  15. Te-ai hotarat la un kit anume ? Si eu caut sa montez , as pune 35 W 4300 K. Pe piata exista de la 130 la 300 ron . Slim etc etc . presupun ca cele mai scumpe sunt ceva mai bune si m-ar putea scuti de probleme . Teoretic . Nu prea am inteles ce e cu motorasul de la stergatoare si cum se repara exact in caz de probleme

    Inca nu m-am hotarat. Mai astept reactii si comentarii. Toate cele de pana acum pro sau contra, sunt obiective, judecate prin prisma celor care au facut o astfel de modificare. Inca nu am vazut o diferenta mare intre "pro" sau "contra" inca.....

    Pe de alta parte, asa cum a scris si Bogdan, incerc sa caut un kit cat mai aproape de "original 100%"...:)


  16. Probabil la acea rotita se refera cand spune autoleveling :D

    Daca are si spalator far eu zic ca atunci se merita un xenon bun.Intradevar la S40/V50 fara xenon sau minim nightbreaker/nightvision mergi orbeste.

    :) Stiu foarte bine ce inseamna auto-leveling....La S40 am din fabrica asa ca....:) Acea rotita de reglaj faruri nu e "auto-leveling " ci "manual light leveling".

    Din pacate, n-am spalator pe far, deci cu atat mai mult m-ar ajuta niste xenoane. :)

    Atunci nu ai auto-leveling.

    :D Corect, n-am la V50. La S40 si la X3 am.....am incurcat masinile....Sorry!


  17. Daca iti pui ar fi frumos sa ai in vedere si mecanism de auto-leveling, daca se poate - din respect pentru ceilalti participanti la trafic. Tocmai ce m-a umplut de respect un X5 cu xenoane after market - urat.

    Binenteles ca m-am gandit la asta. Masina are din dotare auto-leveling (probabil fiindca are lupe...nu stiu). Asta a fost un al doilea motiv pentru care ma gandesc la xenoane...


  18. nightbraker, sau de la philips nightvision pt far cu lupa(pe care le am avut si sunt ceva mai puternica ca cele comerciale,)...dar tot nu se compara nici pe departe cu xenonul pe lupa. motorasul se repara foarte usor si extrem de ieftin asa ca este cea mai mica problema.

    Depinde ce intelegi prin "...extrem de ierftin....", fiindca motorasul de la stergatoare, pentru V50, este in jur de 1000 Ron.


  19. Au dreptate! Un xenon de 2 bani si 3lei iti poate arde motorasul stergatoarelor.

    PS - nu cred ca vrei asta tocmai acum, cand ploua /ninge

    Corect! :)

    In fond, n-as vrea sa arda motorasul niciodata, nu doar in sezonul asta.

    NU!

    Dar ce pot sa fac ca faza mica sa-mi dea mai multa lumina, fiindca asa cum este, chiar daca am faruri cu lupa, parca am lumanari in loc de becuri....

    1 person likes this