cristyan85

Membru
  • Content count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About cristyan85

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 12/10/1985

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  • Auto S40 1.6D 2005
  1. Probleme aer conditionat...

    Am observat spre rusinea mea ca nu am mai postat aici cand am rezolvat...na m-am vazut cu sacii in carutza. Pana la urma problema a fost fulia de la motor si al vremea aia a fost pe undeva pe la 11.7 mil cea originala.
  2. ”REDUCE ENGINE PERFORMANCE”

    O sa ma bag si eu in seama aici, pentru ca e cel mai apraope de ce am patit si eu si poate cine stie o sa fie util pentru altii care sa nu faca aceleasi greseli care le-am facut eu. O sa balaresc mult pe subiect, asa ca inarmati-va cu rabdare inainte sa cititi De ceva vreme tot primeam "Reduced Engine Performance" si imi taia motorina, dar se intampla complet haotic nu gaseam nimic regulat sa pot spune ca ar fi de la ceva anume (adica au trecut si o luna-doua in care nu a comentat nimic, dar alte dati se intampla sa faca si de mai multe ori in aceeasi zi). Din cand in cand aveam placuta supriza sa imi apara concomitent si "Anti-Skid Service Required" caz in care pe langa faptu ca imi taia puterea motorului se tura singura pe la 1500-1600 de ture si puteam sa ies cu picioru prin podea ca acolo ramanea. Comportamentul la fel de haotic si neregulat, uneori isi revenea instant doar apareau mesajele in bord, uneori dura si 10 minute. Si de aici a inceput ditamai frecusul (unde am si eu o mare parte de vina recunosc) coroborat cu ceva bani aruncati mai devreme decat era cazul. 1. Am fost cu ea la Volvo si mi-au dat ditamai pomelnicu' de erori din care mi-au zis asa: bujii arse (le-am schimbat), alternatoru nu incarca cum trebuie (l-am reparat), pedala de acceleratie (am schimbat-o). Sa dezvolt un pic partea cu alternatorul tot in ideea ca poate fi cuiva e de folos: l-am reparat, dar cum mi-a explicat ulterior Bogdan G nu e suficient, desi am schimbat puntea de diode si regulatorul de tensiune la diagnoza primesc o eroare legata de comunicarea ECU cu alternatorul....asadar se pare ca trebuie altul ca sa rezolv problema definitiv. Motivul este, si tot Bogdan mi-a explicat, ca in functie de anumite conditii gen vremea de afara ECU transmite catre alternator sa incarce diferit iar la mine in momentul de fata incarca constant indiferent tocmai ca nu se mai face aceasta comunicare. 2. Revenind la problema, cand am schimbat pedala, am descoperit ca rasufla si un injector si ca furtunul de la turbo era fisurat (cel din partea stanga a motorului). Am rezolvat si aceste "mici probleme", numai cand aud furtun si Volvo in aceeasi propozitie o ia portofelu la fuga, dar surpriza mare a fost ca nu am rezolvat absolut nimic. Ba intre timp s-a adaugat si un zgomot deranjant care desi parea sa fie o curea in final nu a fost (I'll get back to that later). 3. Inapoi cu ea la Volvo, iar mesaje de eroare legate de pedala de acceleratie si alternator...mi-au sters mesajele si a trecut o perioada de aproape 2 luni in care a fost liniste. Dupa am luat-o de la capat... 4. Am dus-o la o cunostinta la Augsburg si am lasat-o o zi intreaga pe acolo. Concluzia alt injector rasufla, si e spart si furtunul de la intercooler (cel din partea dreapta a motorului de data asta care a fost "doar" 960 de RON). Au dat si cureaua de accesorii sa vad daca se mai aude chitaitul si tot se auzea, asa ca concluzia a fost: distributia. Am schimbat toate cele enumerate mai sus...surpriza: FACEA FIX LA FEL! Ba mai mult de atat distributia am schimbat-o complet aiurea cu vreo 30mii de km mai devreme pentru ca si chitaitul inca se auzea. 5. Tipul unde am facut toate cele de la punctul 5, mia- zis ca parca sunetul se aude din turbina desi palele erau ok. Am fost cu ea la cineva recomandat si specializat pe turbine, omul in 5 min mi-a zis ca nu e de la turbina si mi-a descoperit ca sunetul desi parea "chitait de curea" venea de undeva de la evacuare. Iar am zis ca e posibila cauza a comportamentului, am rezolvat-o si pe asta...si evident in afara de faptul ca nu mai chitaia comportamentul era acelasi. 6. Si cu asta ma apropii de deznodamant, am citit pe forumuri afara ca e posibil sa fie EGR-ul/Clapeta si am fost sa le curat. Dupa cum va asteptati deja pana acum, nu am rezolvat absolut nimic. 7. Si defapt de aici trebuia sa pornesc si imi asum greseala. Intr-o seara de luni ii dau mesaj lui Bogdan si apoi il sun, putin mai tarziu am ajuns la el pentru o diagnoza cum numai el stie sa faca. Mi-a citit erorile vechi unde evident erau si cele de alternator si pedala acceleratie, le-am resetat si am plecat la o plimbare sa citeasca parametrii fara numar Nu s-a intampalt nimic cat ne-am plimbat noi, am oprit a luat un spray de contacte s-a bagat sub torpedou si mi-a curatat toate mufele de la ECU si cand a terminat mi-a zis foarte hotarat: "Gata, nu o sa iti mai faca!". Evident ca fata mea era buna de reclamele la MasterCard cu "Priceless" si de atunci am aproximativ o luna de cand mi-am recapatat placerea de a conduce iar masinuta mea. De acum imi vine sa merg la Bogdan si pentru un bec ars ) In concluzie e ultima data cand merg la oameni recomandati de altii care nu au Volvo, indiferent cat de buni sunt sau nu pe ceea ce fac, atata timp cat nu o fac si pe Volvo. Si cel mai important: Bogdan sa iti dea Dumnezeu sanatate!
  3. problema inchidere centralizata

    Multumesc frumos, am rezolvat atunci, am gasit exact pentru masina mea cartea si am pus sigurantele cum trebuie, si cu ocazia asta am remarcat de ce odata la 2-3 luni mi se ardea siguranta pentru usa din stanga spate...era de 15A si in carte era trecuta de 20A, de atunci pana acum nu am mai avut probleme cu ea
  4. problema inchidere centralizata

    Sper sa nu zic prostii, dar sunt separate stanga dreapta si chiar fata spate...referitor la problema pentru care am deschis topicul am desfacut usile, am izolat toata cablaraia de pe acolo dar nu prea s-a intamplat nimic nou, sunt moarte motorasele si am tot avut rabdare si incredere ca mi el poate repara cineva fara sa trec prin costisitorul proces de a cumpara altele noi a merge la Primus pentru calibrare etc. Dar cum Romania e o tara plina de oameni seriosi, pe care te poti baza in momentul de fata astept sa ma loveasca vreun tren cu bani acum sa ma ocup si de cumparare si montare de noi motorase...pana atunci cheia metalica din cheie e sfanta
  5. problema inchidere centralizata

    Pai da, am luat un pdf m-am dus cu el in fata la sigurante am pus exact ac pe schema si am ramas cu vreo 3 sigurante care erau in plus...si am realizat de la ce era una din ele de la stropitoare care acum nu mai merg )) Am fost plecat in pustietate cu cortu vreo 10 zile, aseara am venit si zilele astea cand o sa fiu capabil (m-am intors cu o frumusete de otita externa bilaterala de acolo, si daca ma aplec acum am senzatia ca imi sar pansamentele din urechi ) ) o sa aprofundez subiectul sa instalez si VADIS-ul sa vedem daca ma descurc...ca desi am manual pt S40 2005 poate nu o fi exact ce imi trebuie.
  6. problema inchidere centralizata

    Rezultatele desfacerii fetelor de usa in fata (Conform instructiunilor lui Roberto si cu ajutorul The Special Tool normal ): In primul rand intr-adevar nu sunt prea bine izolate firele, si pot face scurt cu partea metalica din usa la cum stau insa nu cred ca a fost cazul la mine. Oricum preventiv pentru viitor le-am izolat. Interesant mi se pare ca in usa din dreapta, mufa de la inchidere era foarte oxidata, am dat cu un spray de curatat dar din nefericire nici asta nu mi-a rezolvat problema. Am schimbat siguranta pentru geam si incidere la usa din spate care iar se arsese, dar de data asta nu am inlocuit-o pur si simplu, am cautat manual si am printat schema cu sigurantele si am constatat ca era pusa o siguranta de 15A in loc de 20A cum era in carte. Ceea ce e ciudat e ca aveam pe panou cateva sigurante puse in sloturi unde in carte apare Not in Use  Le-am scos, si nu pare nimic shimbat, sper sa nu iau foc in trafic In concluzie, acum imi merg usile pe spate inchidere si geamuri, iar pe fata imi merg doar geamurile fara inchidere. Trebuie sa ma duc la cineva care mi-a zis ca se ocupa si de reparatii de motorase poate scap fara sa cumpar altele noi. PS: Daca are cineva un S40 Diesel din 2005 si are manualul original, poate ma poate ajuta si pe mine cu o schema de la sigurante sa mai verific odata ar ramane recunoscator.
  7. problema inchidere centralizata

    la mine se deschide din cheie manual...o sa incerc si eu treaba asta dar deja la mine cred ca e dus motorasul din nefericire Numai ca e o operatiune care dureaza minim 1-2 ore si nu prea am timp acum.
  8. eu am inceput un curs de cisco care e joi de la 18:00 la 21:30...de aia ma lasat-o moarta...dar s-ar putea saptamana asta sa nu ma duc deci sa trec pe la polivalenta
  9. Probleme aer conditionat...

    E mai complicat, circumstantele au fact sa schimb distributia la cineva din Caracal pe care il stia tatal meu...nu am cum sa ma duc pana acolo cu masina asa ca cine stie ce mai patesc...
  10. Probleme aer conditionat...

    I-am dat o cheie fara cureaua de auxiliare...si tot se auzea, dar nu asa puternic...astept sa vad sa o bag in service sper saptamana asta sa rezolv...unde am fost ultima oara cu ea ieri spunea ca ii da senzatia ca sunetul se aude de undeva din zona chiuloasei...deci din 2005 pana acum nu a fost schimbat absolut nimic decat reviziile necesare...anu asta a luat-o razna S-a spart un furtun de la turbina, nu mai imi merge inchiderea pe fatza, pentru o usa din spate se tot arde siguranta pentru geam si inchidere, mi s-au cam stricat amortizoarele de la portbagaj, si nici alea de la roti nu cred ca o mai duc mult, acum tampenia asta cu motoru...sper sa ma opresc aici pentru anu asta Multumesc oricum, o sa postez aici cand descopar buba, poate ajuta pe cineva vreodata...pana atunci mi-e un dor sa merg cu ea, nu se compara nimic altceva la condus ((
  11. Probleme aer conditionat...

    Da, am dat jos cureaua, si am bagat mana la fulia de aia si avea un joc, si cand am dat-o jos si a pus-o pe un ax se vedea clar ca are joc, plus ca se auzea si un huruit. Dupa ce am schimbat rulmentul, nici nu mai juca nici nu mai huruia...Dar surpriza tot se auzea zgomotu...si tipu de acolo era aproape sigur ca e de la distributie, de la rola intinzatoare...
  12. problema inchidere centralizata

    asa a inceput si la mine...usa de la sofer...apoi usa din dreapta...si pede siguranta....
  13. Probleme aer conditionat...

    Am fost, mi s-au parut ok baietii...numai ca o ora am stat sa isi repare pompa hidraulica ca nu aveau cum sa puna rulmentul la loc Problema e ca tot se aude sunetul ala, si cica ar fi de la distributie...faza e ca eu am 25-30 mii cu distributia si am pus-o noua si a pus-o cineva care se ocupa numai de volvo, ramane luni sa vad ce si cum...Oricum pentru probleme cu aerul conditionat ii recoman si eu. Multumesc inca odata iridibo! 
  14. Probleme aer conditionat...

    Is stiu ce cei de la NAR Impex, cumparau frecvent de la mine KBS sunt americani, dar sunt facuti in China. Japonez din 3 litere ar putea fi NSK, si cred ca si KOYO ar face rulmentii astia dar nu sunt sigur. O sa merg de data asta pe mana lor, si vedem cum se comporta. Tu cu ce ocazie ai ajuns sa schimbi rulmentul ala? La fel ti-a aparut un zgomot la motor?
  15. Probleme aer conditionat...

    Nu mai e nevoie, am sunat acolo ma costa 250RON schimbatul de rulment cu tot cu rulment si inca 100 RON freonul. M-am programat pentru maine, o sa scriu aici ce am rezolvat. Oricum raman dator, multumesc mult de tot.