huff

Membru
  • Content count

    67
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by huff


  1. V50 1.6d 2007 cumparat in 2011 la 150.000 km (reali) si vandut in 2013 la 220.000 km

    Nici o problema majora, nici la motor, nici in rest.

    - DPF schimbat de primul proprietar la 140k

    - volanta batea discret de cand am cumparat-o, cand am vandut-o era la fel

    - schimbat ambreiaj compresor AC pe la 180k

    - schimbat MAF pe la 200k

    - schimbat punte diode alternator pe la 215k

    Pornea perfect in orice conditii. Am fost foarte multumit de masina si de motor.

    1 person likes this

  2. @thor4ever:

    Cand au aparut motoarele astea, norma C1 nici macar nu exista, asa ca hai sa nu fim mai catolici decat papa.

    Da, exista uleiuri cu specificatii mai bune decat Edge-ul ala dar de aici si pana la a spune ca a fost "prostit" si ca e "ulei de Dacie" e drum lung.

    WSS-M2C-913B este uleiul pe care Ford il recomanda pentru 99% dintre motoarele lor, diesel, benzina, turbo sau aspirat si e ok chiar daca nu are norma C1...


  3. Off-topic, scri si te exprimi mai bine decat multi "Roman" felicitari !

    Adevar graiesti! :rolleyes2:

    On topic:

    Motorul de 1.6 benzina nu l-as recomanda. L-am condus pe Focus.

    Este un motor fiabil, fara probleme deosebite dar nu-ti ofera nici un fel de placere la drum. E "lesinat" si te obliga sa-l urci des peste 4000rpm chiar si cand e vorba de manevre lejere.

    In oras e rezonabil la condus dar destul de gurmand. Sare foarte usor de 10l/100km.

    In afara orasului, cu un mers relaxat, este relativ economic in schimb.

    Este un motor mic, putere modesta, cuplu modest performante pe masura.

    Cred ca mai potrivit ar fi macar motorul de 1.8 daca alegi benzina.


  4. DPF-ul, daca ajunge la 200 de mii de km (vorbesc de 1.6d) si se infunda, nu inseamna ca este prost sau ca motorina a fost proasta sau ca ceva este defect. Asta este durata lui de viata, este specificat si in documentatie.

    Cand am cumparat V50-ul cautam o masina fiabila, ieftin de intretinut, cu taxe mici si cu un consum bun. Pana acum (dupa ~2 ani de zile si 60 mii km) nu am ce sa-i reprosez dar tine mult de felul in care masina a fost intretinuta inainte.

    Motorul de 1.6 este suficient pentru caroseria asta atata timp cat nu ai de la el asteptari aberante. Pe Focus exista si varianta de 90CP pe break...

    Consumul de asemenea este rezonabil, 4-6 extraurban si 6,5-9 urban.


  5. S40 este fix Ford Focus (aceeasi platforma ,sasiu )

    Nu este chiar asa. Da, platforma este aceeasi dar caroseria nu are nici o legatura, electronica este diferita, sistemele de siguranta sunt diferite, finisarea este diferita.

    Impart aceleasi subansable, punti, frane, suspensie, motoare, transmisii si altele dar caroseria nu are nimic in comun cu Focus-ul si se cunoaste.

    Nu am nimic cu Focus-ul, chiar am unul in familie, dar mi-ar fi greu sa ma intorc la interioarele de Ford dupa ce am fost intr-un Volvo.

    In plus, in ciuda aparentelor, noul Focus folosete aceeasi platforma ca si pana acum :)


  6. 1560 este cilindreea corecta la motorul asta, de asemenea conform seriei nu are DPF (cel putin nu din fabrica).

    Da jos capacul de plastic de pe motor si fa o poza motorului, se observa foarte simplu daca are sau nu.

    N-am inteles de unde e adusa masina, vorbesti si de Germania si de Ungaria. In Germania stiu ca se mai practica adaugarea DPF-ului dar nu stiu daca il ia cineva in considerare la noi daca nu a fost din fabrica.