robylro

Membru
  • Content count

    23
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by robylro


  1. @Bogdan sunt de acord cu tine ca se mai întâmpla dar cei de la Audi si-au asumat greșeală si l-au schimbat pe garantie, cei de la Volvo au dat din umeri si au zis ca s-a mai întâmplat si mi-au estimat costurile. Diferenta intre audi de care zici tu si a mea este clar ca acolo a fost o defectiune din fabricatie, iar eu nu am cum sa influentez cumva defectarea grupului si se datorează faptului ca se pun piese foarte proaste. Oricum problema s-a rezolvat la un service si mă bucur ca mi-am deschis ochii sa nu mă mai duc la reprezentanta sa îmi fac reviziile sau alte reparatii pentru ca aici m-a costat foarte ieftin cu aceleași piese si am fost foarte mulțumit.


  2. Acum o luna am sesizat un huruit in timpul mersului, am crezut ca este un rulment ceva pe spate dar cand am ajuns la o verificare s-a dovedit a fi grupul... pretul grupului este cam 16000 de ron :( asa ca am reusit cu greu sa comand rulmenti separat si semeringuri pentru a iesi mai ieftin acum sa vedem cat o sa tina. Am 78 000 de km cu masina mi se pare destul de trist sa se intample asa ceva, masina a circulat in conditii normale adica numai prin bucuresti, fara drumuri forestiere fara prea multe gropi.


  3. astazi cand am pornit de pe loc am observat ca nu pot sa depasesc 2000 de turati, am mers cam 30 de secunde si si-a revenit.. am crezut ca este vreo mizerie de la motorina afara fiind 2-3 grade. dupa ce am lasat-o parcata vreo doua ore chestiunea s-a repetat si se repeta tot timpul cand plec de pe loc dupa care isi revine super repede, cand dau pe secvential imi arata ca este in a 3 sau a 4 deci schimba. s-a mai confruntat cineva cu asa ceva?


  4. Eu am sunat la Primus pentru schimbarea placutelor si mi-am spus ca dureaza aproximativ 4 ore pentru schimbarea lor iar totul costa 1500-1600 ron ceea ce m-a facut sa imi comand placutele separat si ma costa 1100. Mi se pare abuziv sa stai 4 ore in service si sa fi taxat cat de fapt operatiunea dureaza o ora maxim 2. Asa este cand nu ai concurenta!!!


  5. Si eu am ramas impotmolit cu ea, nu ma asteptam asa repede bine era zapada cam afanata dar cam repede... bine este un suv nu trebuie sa ne avantam asa tare pentru ca nu prea are calitati off-road chiar daca este 4x4.


  6. Eu am un motor D5 163 CP asa au venit motoarele la inceput. Ar trebui sa intrebi la revizie, mie mi au spus ca oricum se inlocuiam chiar dc expira garantia. Ar trebui sa intrebi la revizie.

    Chiar crezi că merită "economia" aceasta?


  7. masina era dusa la ei de sambata pt ca mi se rupsese cureaua de la alternator si cu ocazia asta am facut si revizia..eram curios de ce se intampla la alte service uri si costurile reviziilor.


  8. Astazi mi-am ridicat masina de la Primus am fost foarte multumit de serviciile oferite, s-au ocupat de toate problemele pe care le-am mentionat. Oricum foarte important sa intrebati de problema cu rola intinzatoare de la alternator aceasta v-a ceda mai devreme sau mai tarziu si este campanie de rechemare pt schimbarea ei.


  9. Am 32 de mii de km si fac a 2 revizie la Primus Auto, toata rezivia costa 2000 ron, cei de la brasov mi au spus ca ar aprecia revizia pe la 1400 ron. Iar la 40 de mii se recomanda inlocuirea placutelor fata + spate. Pareri de prin alte service-uri?


  10. Raspunsul celor de la Primus Auto a fost ca trebuia sa primesc o notificare cum ca exista o problema la modele xc 60 rola intanzatoare de la cureaua de la alternator are o problema si ca in timp cureaua cedeaza.. a fost schimbata pe garantie fara nici o problema si cureaua si rola intinzatoare cu un model mai eficient. Acum intrebarea mea este de ce nu am primit notificarea la timp?


  11. Sunt asa norocos incat ieri mi s-a rupt cureaua de la alternator la 30 de mii de k,, pur si simplu am plecat de pe loc s-a auzit un zgomot si mi nu imi mai mergea servodirectia. Am sunat un prieten si mi-a spus sa ma uit la curea si intradevar aceasta este rupta..Acum sa vedem daca este doar cureaua :( am dus-o la Primus sa vedem ce o sa-mi spuna luni.


  12. eu aveam asteptari mult mai mari de la o masina care se numeste premium, de 5000 de km merg cu un mare zgomot in partea din spate la prima vedere pare de amortizor dar am urmarit si ar parea sa fie din cauza porbagajului electric care cred ca nu se mai inchide bine, al doilea zgomot a aparut in volan o vibratie care face zgomot si acum vad ca atunci cand cobor vreo bordura a inceput sa scartaie pe la praguri. Cu siguranta ca vor mai aparea dar nu ma asteptam asa repede am 28 de mii cu ea si 1an jumatate vechime.. Inca o chestie care m-a dezamagit total lipsa senzorului de placuta de frana pt ca atunci cand opresc aud un scartait la roata.. am sunat la service si mi-au spus ca nu are senzor si ar trebui schimbate placutele putin care devreme dar un beculet dc se aprindea eram mult mai linistit, asta m-a facut sa verific placutele sa vad grosimea lor, bine nu prea ma pricep, mi se pare ca ar mai avea ceva grosime .. dar am observat ca pe discul din spate stanga s-au format mici santulele ... Oricum o sa-mi gasesc timp sa imi notez toate problemele si sa vedem ce pot face pe garantie .. cad despre zgomotul la viteze mari, zici ca zboara tabla de pe ea.. Sper ca voi sunteti mai norocosi. In rest toate bune :)