bendercasim

Membru
  • Content count

    82
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

1 Follower

About bendercasim

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Locatie UK
  • Auto V50 2.0D 136hp
  • Fabricatie 2008
  1. Scuze de intarziere. Cum am scris mai sus un fir de la senzorul axei cu came a fost buba. Cel putin asta mi s-a spus. E ciudat pentru ca la test nu a iesit nimic despre senzor decat dupa mai multe incercari de a o porni si nu am luat-o in seama...
  2. Masina este la reprezentanta si am inteles ca problema este de la instalatia senzorului axei cu came. Pare-se ca un fir nu isi face treaba. Maine vad exact ce este. Multumesc
  3. Am resetat , invarte , dar nu porneste... Maine urmeaza reprezentanta (
  4. Pai nu prea am cum sa il masor daca nu mai porneste...
  5. Salutare din nou la FIX un an de la patania de mai sus...Incredibil...fix un an. Mers pe autostrada 130-140 km/h, la un moment dat apare mesajul antiskid temporarily off , masina parca intra in limp-mode( asa l-as numi pentru ca practic a taiat acceleratia-alimentarea ;asta a fost senzatia), aproape toate beculetele se aprind pentru 2-3 secunde dupa care reintra totul in normal pentru cam 100 km. Se repeta figura dar de aceasta data motorul se opreste si raman cu masina pe autostrada. Nu a mai pornit. Am tractat-o, azi am pus testerul si am ceva de genul asta Am incercat sa o pornesc, invarte ,dar nu porneste, ciudat este ca da sa porneasca pentru 1-2 secunde, dupa care moare,dar servodirectie se invarte ca si cum motorul ar merge. Aveti vreo idee inainte sa o duc iar la reprezentanta? Multumesc! LE Mai am si asta pe tester si ceva legat de releu bujiilor, dar asta cu releul am avut-o mereu
  6. s40 1.9 dci 102cp

    Va multumesc!
  7. s40 1.9 dci 102cp

    Stie cineva ce normă-culoare se pune la servo?
  8. Interfata Volvo s/v 40

    Insist totusi...cei de la Volvo nu vor sa o faca nici macar contra cost. Ce altceva pot face sa anulez DRL ul pe faza scurta la masina mai sus mentionata???
  9. Mare mister cu buzzerul!!! Cred ca nu este la s/v 40 inainte de 2003...
  10. Da, reload ECM! Multumesc pentru atentie!
  11. Asta au facut pana la urma(cel putin teoretic). Taxat cu 250£...
  12. Asa cum ma asteptam reprezentanta nu mu-a dat niciun diagnostic 100% clar. Isi dau doar cu parerea: ba ca e un fir de vina, ba ca ar fi apa in calculatorul respectiv. La indicatia mea au spus ca se mai intereseaza ce si cum cu rescrierea ECM ului. Ce au spus cu siguranta e ca asa ceva nu au mai intalnit ) . Mie unul nu mi se pare delic normal ca la schimbarea acumulatorului sa se dea peste cap calculatoarele. In fine... luni poate gasesc rezolvarea! Fixed! A...dansul e faimosul mesaj:
  13. Mda...masina e in drum spre reprezentanta. Va tin la curent cu ce se intampla! Multumesc frumos de raspunsuri!
  14. Salutare! Pe scurt: bateria masinii(V50/2.0 diesel-2008) dadea semne de oboseala. A tot fost pornita cu cabluri pana cand proprietarul s-a hotarat sa cumpere una noua. S-a pus bateria noua, s-a pus contactul si a aparut eroarea immobilisator please try again. Am incercat cu cea de-a doua cheie , acelasi rezultat. Masina nu face nici macar click la incercarea de a o porni. Pe Vida-Dice apare eroarea ECM-C326 lipsa comunicare cu ECM-ul. Dati-mi va rog un sfat unde sa ma uit, oi fi ars ceva la schimbarea bateriei?! Siguranta imobilizatorului e ok! La service nu m-as duce deocamdata pentru ca sunt in Anglia si am avut experiente nu tocmai placute cu ei. Aveti vreo idee va rog!? Multumesc!