voodoo_kid_18

Membru
  • Content count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About voodoo_kid_18

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 01/17/1988

Profile Information

  • Locatie Neamt
  • Auto Volvo XC60
  • Fabricatie 2010
  • Auto 2 Volvo S 60
  • Fabricatie 2 26
  1. Probleme S60 D5 185 HP

    Surubul care strange cremaliera il stiu....si am mai si strans cremaliera un pic ..dar nu il poti strange prea mult ca o sa mearge greu directia si ai ocazia sa strici si pompa......
  2. Probleme S60 D5 185 HP

    Am scazut presiunea la 2.2 ..e un pik mai bn. Jantele sunt OZ Racing si sunt universale.Au mai multe gauri si pot fi puse pe mai multe modele,pb la ele era ca nu se centrau pe con,am facut niste inele de centrare si le pus si akum vad e un pik mai bn,jantele aveau bataie radiala de la nepozitionarea corecta,amortizoarele is ok,directia ok....deci sigur combinatia joc caseta + torque steer + jante mari nu e o combinatie buna;o sa schimb caseta si at sigur se rezolva pb si o spun si jante pe 17'' originale......
  3. Probleme S60 D5 185 HP

    O sa incerc si varianta asta......testul manual de amortizoare l-am facut si eu.....constanta elastica pare la fel.....la toate...acum..nu stiu....am fost la toate service-urile pe aici....si is absenti total de situatie...adevarul este ca nici nu prea au lucrat pe volvo......
  4. Probleme S60 D5 185 HP

    Pivotii i-am schimbat acum 2 luni ...si am pus Lemforder....
  5. Probleme S60 D5 185 HP

    Eeei totusi sa nu exageram.....asta e in scurt .....o curba mai lunga la 110 gr mna sa zik mai exact ...nu am pus echeru pe asfalt.....
  6. Probleme S60 D5 185 HP

    Da si pe spate. Daca intru intr-o curba la 90 de grd.aprox...pana la 80 km/h nu se simte nimik,daca intru cu 90 km/h simt cum pleaca deodata de spate ....parca isi ia zboru... Cand am adus-o din Olanda anul trecut in iunie avea jante pe 16" ...i-am facut testul la Volvo si avea 75 %fata si 50 % spatele Acu vreo 2 luni la test a iesit 60%fata si 60 % spatele dar cu jante pe 15" numai ca nu am facut testul la Volvo am facut la un service ok,adica cel mai bun din oras deoarece in Neamt nu este reprezentanta Volvo
  7. Probleme S60 D5 185 HP

    Presiunea in pneuri este 2.8 bar cu anvelope 235/40 R18 dar face la fel si jantele pe 15" Amortizoarele sunt la 60%test facut cu anvelopele de iarna 195/65/R15.....acum nu contest ...posibil sa fie si aici o pb....parca fuge de spate in curbe Directia este ok....totul verificat....doar atat se simte un pic de joc in caseta...asta o simt si in volan....dar foarte putin.....ceea ce mi se pare mie ciudat este faptul ca in stanga cand virez merge usor directia,,,cand virez dreapta merge mai greu directia .....parca si pompa se aude mai tare.... Geometria am facut-o acum 2 luni.....si era ok
  8. Probleme S60 D5 185 HP

    Multumesc in primul rand pentru raspunsuri. Nu stiu cat si cum a mers fara tija swirl ....pt ca am luat-o din Olanda. Iar in legatura cu torque steer-ul nu stiu ce sa zik..... Eu am mai avut un S60 D5 163 HP si nu facea nici pe departe cum face S60-ul asta care il am acum. Ideea e ca pierd controlul dupa 100-110 km/h...iar pe la 160 abia tin volanul in mana mai ales daca sunt si denivelari.....daca drumul e ok ...mai merge cum mai merge
  9. Probleme S60 D5 185 HP

    Salutare tuturor volvistilor. Stiu ca nu sunt prea activ pe forum dar va rog sa ma ajutati cu 4 probleme cu care ma confrunt in ultimul timp: Este vorba de un S60 D5,fabricatie 2005,270000 km,185 HP stoc...modificat BSR Stage 1 220 HP 450 N*m 1: Am un pic de joc in caseta de direstie dar foarte putin, In momentul cand apas mai tare pe pedala de acceleratie masina isi pierde controlul si volanul incepe sa se roteasca in stanga si in dreapta daca incerc sa o redresez. Mentionez ca facea asa de cand am achizitionat-o din Olanda si nu era resoftata,bucsile,pivotii sunt in regula,jantele momentan sunt pe 18 ",dar aceeasi pb o am si cu cele pe 15 ". Aceasta pb poate proveni doar din caseta??? 2:Fara sa vreau am semnalat ca tija de la sistemul swirl era rupta si legata cu o sarma,nu am erori in bord. Am inlocuit tija. Intrebarea este:acest sistem trebuie resoftat sau ceva ???Care e principiul de actionare ca am observat mai multe pozitii pe clapeta in functie de turatie??? 3:Cateva erori citite de pe PPC3. CCM - Climate control unit 0x0040 Air quality sensor Internal fault ECM Bosch EDC16C - Engine control module, EDC16C 0x7700 Engine control module (ECM) 0x6661 Glow relay control ECM Bosch EDC16C - Engine control module, EDC16C 0x500F Air condition 0x4480 EGR position sensor Daca puteti sa ma ajutati un pic sa le deslusesc v-as fi recunoscator Si in ultimul rand va rog sa imi confirmati daca uleiul 0w30 A5 Castrol este recomandat sa il folosesc in continuare sau trebuie inlocuit in functie de km cu unul mai vascos, Mentionez ca schimbul il fac la 10000 km si nu completez niki un gram de ulei de la schimb la schimb. Va multumesc anticipat, si scuzati lista lunga de intrebari
  10. salut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    poze
  11. salut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    am revenit si cu poze.deci ce parere aveti sa o fac sau o dau la piese??am gasit una lovita frontal ku 2500 euro.ast rasp voastre .va multumesc
  12. S60

    Cine stie se mai poate face recarosare in ro .....cam cat ajunge ...mai mult decat sa o inmatriculezi ......?ms
  13. re

    cine ma ajuta cu un consum ....pt un t5 250 cp....min .........max...exact???ms
  14. salut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    da m-am gandit si eu la asta.m-am uitat pe site in germania si nu am gasit nikiuna cu cutia sau motoru dus.accidentate am vaz dar tot frontal.poate ma ajutati voi cu ceva .stiti vreo adresa ceva sau o masina de genu?????ms
  15. salut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    L-am busit frontal,lonjeron indoit,radiator facut praf  nu a aj la motor,airbaguri frontale iesite,....ms