alin_gsm

Membru
  • Content count

    25
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by alin_gsm


  1. La schimb vor toti dotari si sigurantza, dar cand e vorba sa dea banu strimba toti din nas, atunci vor vw si audi............. >:(.mie place strict aspect sigurantei amestecat cu ceva caluti pt raportul capacitate(taxe)- putere.


  2. Eu am pus becuri de toate valorile, am avut philips vision plus, hella 90/100w -  100/130w(ilegale),dar singurul bec care aduce intradevar lumina este xenonul,problema sint farurile, care dau pt cei din fata un efect de instalatie de pom si e deranjant(oarecum rezolvata prin coborirea si orientarea farurilor spre dreapta).Ideal sint faruri noi sau oglinda din interior sa fie buna si curata cu becuri din acelea osram(sau pt doritori xenon),fara un far adecvat nu se merita.Eu caut ceva de tuning cu sticla clara eventual cu lupa dar nu am gasit nimic,este un sistem china aparut acum pt cei cu H4 fara lupa dar mi se pare prea scump si nu rezolva pb reflexelor date de sticla originala.


  3. din ce stiu normele de poluare pt italia au fost mai slabe fata de germania de ex.eu am adus un 460 ca si tine din 11/95 care a yesit 96 si mi-au dat e1,dar am prieten care are din 95 si este e2 dar produs si adus din germania.am inteles ca e diferenta de catalizator.certitudinea ti-o da doar cartea de rar .succes.


  4. yo pus hella 90/100w(ilegale) nu ceva special ,mai bine dar nu extra.Apoi incercat 100/130w care erau destul de puternice dar consum f mare si am renuntat(vindut si la pret bun pt offroad).Acum h4 bixenon care se vede diferenta dar din respect pt ceilalti voi pune inapo 90/100w pt ca farurile is obosite si nu focalizeaza asa cum trebuie.


  5. la mine este o problema: nu am nivel combustibil,doar bec rosu functioneaza.

    am incercat sa desfac furtunele de la sord dar cu ghinion ca nu sau desfacut,ba mai mult l-am mai si pocnit bine(rezolvabil),am vazut postul cu wd-ul dupa ca sa se intampla de obicei.

    deci poate fi din cauza sorbului sau din bord?

    stiu ca e tesbail din exterior direct pe mufa ,dar acolo potzi vedea doar daca se aprinde becul,pt nivel trebuie o rezistentza facuta ..etc...


  6. Tocmai am depistat din pozele vazut la altcineva ca la mine este ceva in neregula:

      - furtunul 1 trebuia sa fie prins de conducta de la pompa de vacum de la servofrina si este rupt!(ce rol are si cu ce ma influenteaza?);

      - furtunul 2 trebuia sa fie in ceva legat de soc la pornire dar imi lipseste piesa;

      - la pompa de injectie este acea piesa care trebuie sa fie un din cele 2 furtune in ea.

    Care din cele 2 trebuie sa fie pt ca daca le schimb masina fuctioneaza diferit:

      - cand este pus furtunul 2 rupe asfaltu cand trece de 2200 ture,

      - cand este furtunul 1 nu se intampa nimic , chiar mi se pare cam slaba la tras.

    Concluzie cine stie unde duc si cum trebe sa fie puse?  [attachthumb=#]

    post-1945-12877857700397_thumb.jpg

    post-1945-12877857706563_thumb.jpg

    post-1945-12877857712756_thumb.jpg