Roger

Membru
  • Content count

    222
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Roger


  1. Am avut un V60 R-design D2 (115 cp) din 2012, luat de nou, iar anul trecut l-am vandut. Evita motorul asta daca poti, mie mi s-a parut o gluma proasta pt greutatea masinii, iar performantele destul de slabe. Caroseria asta merita mai mult. Am facut in 5 ani aprox 34.000 km, nu s-a stricat nimic la motor, nu am de ce sa ma plang insa nu aveam ce sa cer de la ea ca si cuplu, putere.


  2. Am facut si revizia de 4 ani la 32.000 km la o reprezentanta Volvo din Bruxelles.
    Pretul a fost de 480 Euro si a inclus schimbare filtre (ulei, carburant si habitaclu), schimb ulei, schimb lamele stergatoare fata, schimb lichid frana, curatat prabriz sau zona senzorului de City Safety (nu mi-e clar ce au facut exact), diagnoza si demontat/montat panou usa sofer. Aici le-am cerut eu sa verifice butucul de la sofer, care, dupa o spalare la perii, nu mai functiona si ramanea in pozitia inchis cand deschideam din telecomanda. Dupa cateva zile isi revenea. Am postat aici problema: 

    Concluzia a fost ca trebuie schimbat calculatorul din usa, pret 320 Euro cu montaj inclus. Nu am codul/codurile de eroare de la scanare dar ma intreb daca nu cumva se poate rezolva si altfel gen cum au fost probleme la G4/Octavia /Leon 1M cu lipiturile reci sau micro switch-urile care dadeau batai de cap?!!!!!


  3. Acum 4 ore, macphisto a spus:

    Imi cer scuze ca poluez topicul omului, dar in aceiasi situatie ma gasesc si eu, cu mentiunea ca vreau V nu S (deh, familie...)

    Am gasit un anunt care suna interesant, acum depinde ce parerea aveti voi despre el. La Volvo se pot verifica intrarile in service dupa VIN?

    http://autovit.ro/anunt/volvo-v60-ID7GfPWT.html

    Acesta e anuntul, m-as duce sa o vad sa vedem daca si cat mai negociaza 

    Dpdv al portbagajului, nu o consider ca o masina de familie. Sta mai prost decat Leon 1M. Daca vorbim de siguranta, confort, da, e ok V60-ul.


  4. Si la mine se aude un sunet de genul asta, dar m-am gandit ca poate este de la protectiile de cauciuc/plastic care sunt pe sub carcasa de la volan, asa ca nu i-am dat importanta. Mi se pare un zgomot "normal" pe langa multe altele la masina asta :(

    1 person likes this

  5. De cand era noua masina am observat ca la manevrele de parcare, cand invart un pic volanul, intensitatea farurilor scade si creste. Nu face tot timpul, doar cand are ea chef, iar cat a fost in garantie, bineinteles ca "era ok". Urmeaza sa fac revizia anuala si as vrea sa ma indrumati unde sa le zic alora sa caute si ce sa verifice.

    Masina este un V60, D2, fab 2012 cu numai 26.000 km la bord.

    Multumesc anticipat.


  6. Niceee , la multi km ! Prin belgia e o adevarata placere 

    Eu as spune mai degraba ca e un chin: in orase pt ca e aglomerat in draci (Bruxelles) iar pe autostrada limita inca e la 120 km/h. La ce potential are masina, mai degraba da o fuga la vecini, in Germania si se bucura maxim de tot ce poate.

    1 person likes this

  7. Salut si bun venit pe forum!

    Eu am un V60 D2 si nu sunt deloc incantat de el. Pe langa faptul ca e prea mic pentru greutatea masinii, are un comportament ciudat fix la condusul in oras, la viteze mici, cand schimb vitezele. Am scris despre asta pe un alt topic din aria S60/V60. 

    L.E. Aici am scris: 

    http://www.volvo-club.ro/topic/17607-deceleratie-ciudata-la-schimbarea-vitezelor-d2/


  8. Da, asta cu barierele nu e chiar placuta. Mai ales pe autostrazile din Franta, la punctele de taxare :(((

    Din cate stiu eu, pana la 60 km/h

    LE: 30 km/h "responds to vehicles at a distance of up to six metres and is active at speeds of between 4 and 30 km/h."

    28 Mph:

    Ce tacaniti :))):

    1 person likes this