eddy

Membru
  • Content count

    23
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by eddy


  1. Salutare

    Placutzele le vor schimba cei de la magazinul de piese auto cu care colaborez de multi ani si cu care am o relatie destul de buna inca sa-mi permit asta.

    Iar partea de manopera montaj o vor suporta cei de la service pentru ca si ei au partea lor de vina montand ceva ce nu trebuia.

    Insa rectificarea discurilor o voi face in firma in care lucrez, in sectia de Prelucrari Mecanice, pentru ca sunt singurii strungari si singurele utilaje in care am incredere!

    In rest...nu pot decat sa sper ca se va rezolva foarte rapid.


  2. fiti atenti...

    imaginati-va ca dam roata de spate stanga sau dreapta jos...bagam mana in jumatatea de etrier dinspre punte ( la interior ), strecuram degetelul prin etrier pana la placuta...si acolo gasim placuta larga...care o poti impinge si se loveste de disc si atunci scoate zgomotul cu pricina. De altfel si la gropi, denivelari,pietre...etc..se produce aceeasi miscare care provoaca acelasi zgomot!

    Pana acum 2 saptamani nu s-a intamplat acest zgomot...

    Am patit acum cativa ani cand aveam Mondeo, la coborarea unei borduri in Bulgaria...s-a rupt o siguranta de la o placuta de pe spate si facea la fel. Dar atunci s-a rupt o singura siguranta accidental de la o placutza pe partea dreapta spate...in acest caz zgomotul este produs si din partea dreapta si din cea stanga.


  3. Salutare

    Ma bucur ca inca mai ai nevoie de aceasta piesa si munca mea inca nu a fost in zadar!

    Strange si celilalti prieteni cu aceeasi problema si anunta-ma sa am pregatite cateva piese pentru momentul in care veniti voi.

    Pentru magazinele de piese auto interesate studiez o varianta in care as putea elibera factura si certificat de calitate in cazul comenzilor mai mari.

    Pana atunci as vrea sa stiu totusi cam de cate piese de genul ar fi nevoie in prima faza!

    Multumesc.


  4. Salutare

    Acum aprox 1000 km mi-am schimbat placutele de frana!

    Am ales placute marca Lucas-TRW fiind o firma de incredere cu produse de calitate.

    Problema este ca acum...de vreo saptamana placutele de pe interior la rotile de spate au inceput sa bata si provoaca un zgomot jenant. Le-am verificat si nu stau fixate, stare care le da voie sa loveasca de disc probabil.

    Pe orice drum de cu denivelari sau neasfaltat scot niste zgomote de ti-e si rusine. De ce oare? Nu au sigurante sau care poate fi cauza

    Service-ul ce le-a montat mi-a spus sa duc masina inapoi sa le verifice!

    A mai patit cineva asta?


  5. Salutare

    Va multumesc pentru aprecieri!

    Sper sa vina destule asemenea aprecieri si pentru calitatea produsului.

    Am demontat astazi tubulatura de aer catre turbina de la masina mea si postez acum cateva poze pt a va convinge ca piesa in cauza este ceea ce ne trebuie.

    Intr-una din poze o sa vedeti si piesa originala langa cea produsa de mine! Este o diferenta de 12 mm lungime intre ele pentru simplul fapt ca in executarea matritei nu avea rost sa fie prevazute si acele aripioare de retinere ale colierului de prindere. Prin urmare, am hotarat sa o fac mai lunga cu 12 mm pentru a fi destul loc de prindere al colierului si fara acele aripioare de retinere. In celelalte poze veti vedea piesa atat prinsa pe corpul turbinei cat si integrata in tubulatura de aer. Mentionez ca in ambele capete piesa se prinde foarte bine avand o etansare foarte buna.

    Sfatuiesc pe cei ce vor veni sa facem montajul pentru aceasta sa cumpere imprealabil si 2 coliere NOI pentru a fi inlocuite si acestea. Preferabil ar fi sa gasiti unele de inox.

    Pana atunci...Salutare si numai bine!

    post-3522-0-83004300-1349524978_thumb.jp

    post-3522-0-09653500-1349524997_thumb.jp

    post-3522-0-10527600-1349525014_thumb.jp

    post-3522-0-61762600-1349525030_thumb.jp

    post-3522-0-06531500-1349525064_thumb.jp

    post-3522-0-53171900-1349525069_thumb.jp

    3 people like this

  6. Salutare

    Logic ca arata "de fabrica". Este facut la partenerii mei in domeniu, o fabrica pentru mase plastice industriale si furtune/racorduri de inalta presiune.

    Daca matrita in care se toarna este conceputa/proiectata/executata cu cap si asa cum trebuie cu siguranta rezultatul este "de fabrica"!

    Proiectarea si executarea matritei a durat foarte mult din pacate ( este formata din 6 piese si are peste 6 kg ) si a fost facuta in atelierul "Prelucrari mecanice" al companiei la care eu lucrez.

    Dimesiunile/cotele de executie sunt ale celui original care l-am avut eu pe masina. Bineinteles ca se potriveste.

    Sincer sa fiu nu pot sa pun un pret acum pe aceste cateva prime repere. As avea nevoie intai de cativa dintre voi, mai apropiati de mine (Ploiesti), cu care sa ma intalnesc stand la un pahar de vorba. Va dau sa montati cateva d-astea daca aveti problema in cauza si apoi postati parera voastra aici si confirmati si altor doritori ca produsul este ok si merita o anumita valoare.

    Gandeste-te ca nu prezint nicio incredere. Nu sunt un magazin de piese, cu care daca ai avea o problema stii unde sa te duci. Sunt un nimeni care vrea sa faca un lucru bun scutind si pe multi altii de o cheltuiala enorma pentru banal cap de furtun care se strica destul de des.

    Asadar... va astept pe la mine intr-o zi...curtea-i mare, terasa la fel, gratarul se incinge imediat...si montam cate-un furtun de caciula!

    Si apropos...0745.143.621.

    Asa sunt de gasit!

    O seara buna!

    7 people like this

  7. Oh Doamne si sa vezi ce repede se vinde Mondeo!!!

    Toata lumea alearga dupa ele. M-am chinuit sa vand unul aproape 1 an si arata impecabil, intretinut impecabil si km reali dar romanul in general spune " nu vreau masina mare ca aia consuma mult", nu vreau Ford ca ala consuma multi bani si nu tine cu casa...imi iau Volkswagen".

    Sunt tipare si clisee care nu le puteam combate.

    Cel mai bine este sa-si ia ce are nevoie si ce-si doreste si atunci macar el va fi impacat.

    Si sa-mi scuzati ironia...

    1 person likes this

  8. Mitsubishi arata bine, putin agresiva in look ...

    Insa poti gasi destule forumuri care evidentiaza problemele pe care le au la caroserie sau intreaba structura datoria materialelor de slaba calitate folosite pentru a iesi o masina sub pretul unei japoneze clasice.

    Nu au chiar fiabilitatea unei japoneze si sunt destule de sensibile pentru Romania mai ales...este doar parerea mea.


  9. Salutare

    Nu stiu daca ai citit deja postul meu cu aceeasi recomandare ...

    Mergi si vezi masina, verifica actele din Olanda/Belgia si vezi care este parcul colector, adik firma care a lichidat flota auto de unde au cumparat samsarii nostrii. Fa o poza actelor pt a retine VIN-ul masinii si trimite un mail celor din Olanda/Belgia de la firma in cauza in care sa ceri respectos date/detalii despre starea masinii si conditiile in care a plecat de la ei. In principiu iti vor raspunde cam in max 2 saptamani. Dar iti vor raspunde...

    In general masinile din Belgia/Olanda vin prin firma Nova Auto sau ceva asemanator daca am retinut bine.

    Trebuie sa mai ai in vedere ca in cele mai dese cazuri masinile au kilometrii mai multi decat cei afisati insa starea lor generala poate fi una buna pt ca acei km au fost rulati pe sosele bune ( autostrazi etc ) si au beneficiat de intretinere la timp si cu produse de calitate mai ales in perioada garantiei. De multe ori aprox 150000km de Belgia/Olanda sunt de preferat celor 120 000, sau mai putin, de Romania.

    Mai poti vb si cu Bogdan sa te insoteasca la acea verificare in momentul in care te-ai hotarat asupra unei masini. Cu siguranta pentru pretul corect, te-ar ajuta..

    Si vei fi uimit ce minuni de informatii va scoate din laptopul sau...

    Bafta si nu te grabi in a alege...


  10. Salutare

    Din pacate ideea de vulcanizat la colt de strada nu prezinta prea mare incredere pentru mine cel putin pentru ca dupa cum se stie prin acest furtun se face aspiratia pentru turbina. Orice particula de cauciuc neprocesat asa cum trebuie va merge direct in turbina. Mai ales ca cele doua suprafete de vulcanizat vor fi smirgheluite conform traditiei, pentru o mai buna aderenta inainte de lipire. Daca te lasi pe mainile cuiva serios si grijuliu fata de ceea ce are de facut sa zicem ca ar fi ok...dar altfel este destul de riscant. Intr-adevar, teoretic si practic este o solutie, recunosc asta...dar trebuie sa vezi foarte bine ce rezulta acolo.

    Eu voi incerca totusi sa o torn dupa ce se va construi la atelier matrita necesara.

    O sa va dau de veste.


  11. Salutare

    Am avut si eu aceleasi probleme cu reductia care se prinde pe corpul turbinei. Tot citind am vazut ca problema legata de acest furtun este destul de des intalnita. Eu am rezolvat-o inlocuind acea reductie/mufa cu una in stare buna de la dezmembrari insa voi incerca sa o reconstruiesc cumva pe cea originala.

    Avand avantajul unui atelier foarte dotat am sa incerc chiar si executarea unei matrite care sa permita turnarea piesei din membrana NBR. TRebuie numai sa-i aflu duritatea si elasticitatea.

    Asta pentru ca am vazut ca piesa originala costa enorm iar la Ford s-a inlocuit reperul cu un furtun dintr-o singura bucata asa cum este si la Volvo.

    Cand o sa am un rezultat bun o sa va anunt.

    Pana atunci numai bine si multa sanatate.

    1 person likes this