Zefirus

Membru
  • Content count

    58
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Zefirus


  1. Salut, băieți!

    Am făcut astăzi direcția la C30, dar am o mică nelămurire.

    Unghiul de cădere pentru roțile din față ar trebui să fie egal ( stanga = dreapta ) sau nu are importanță?

    Atașez fișa cu specificațiile reglajului în speranța că m-ar putea lămuri cineva care chiar înțelege ceva din ea dacă direcția a fost făcută cum trebuie sau nu.

    Merci!

     

    IMG_5173.jpg


  2. Acum 10 ore, zack a spus:

    Pana la urma ce au facut? Au schimbat aripa? Se vad diferente de culoare?

    Da, a fost inlocuita aripa.

    Nu mi se pare ca se vad diferente de culoare si eu sunt destul de atent la detalii.. 


  3. Acum 5 ore, V50Saphir a spus:

    In cazul colegului ,intrucit nu este in culpa ,ma intreb  de ce s-a impacientat stiind ca o rezolva pe asigurarea vinovatului. chiar daca devizul la reprezentanta va fi ceva de nerefuzat  din partea asiguratorului:)

    Mi s-a spus ca nu se poate schimba piesa, iar la cat de rau e mototolita, nu vad cum s-ar putea indrepta..


  4. 1 oră în urmă, Cristi Muresan a spus:

    Mergi la cluj la volvo si discuta cu ei ! Sigur se poate rezolva fara urma ! 

    Merci de incurajare. Trebuie sa vad cum se procedeaza cu RCA-ul sa pot ajunge la Volvo Cluj, domnul are la City Insurance..


  5. Acum 8 ore, zack a spus:

    Eu in locul tau nu as pune flexul pe masina. Se poate trage. Ar fi fost buna o poza frontala cu busitura. Daca s-a largit luftul dintre aripa si usa e cam nasol...

    Eu in locul tau as suna si m-as duce cu masina la cei care trag cu ventuze (fara afectarea vopselei). N-ai nimic de pierdut.

    Bineinteles ca s-a largit..... Inca nu imi vine sa cred, sunt in stare de soc si sperantele mele ca reparatia sa iasa bine bat inspre minim..

    IMG_3981.jpg


  6. Chiar acum, paunionutz a spus:

    Aripa spate se poate schimba, dar este costisitor. Pe interior nu ai loc, iar cu ventuze nu cred ca merge. Cred ca tot la puncte de sudura se ajunge. Eu am o usa trasa cu puncte de sudura (asa am luat masina, acum 8 ani) si nu a ruginit pe nici o parte

    Se poate schimba aripa spate fara sa tai din caroserie?

    Nu suna bine nici o alta varianta sincer.. :(


  7. Salut,

    N-am mai postat de ceva vreme.. Asta e un lucru bun, inseamna ca a mers totul bine. Pana acum.

    Eu eram parcat, si un domn cu un VW Bora a dat zdravan cu spatele in mine.

    Atasez o poza cu ce-am patit.

    Am cateva intrebari: piesa respectiva se poate inlocui la C30? mai exista vreo sansa sa iasa masina cum era?

     

    12325915_1019003788165297_1064494883_o.jpg


  8. Update consum la C30, 8.6% si este in crestere libera :D

    Chiar si asa tot este la 1/2 fata de XC70 deci "still happy"

    Incep sa semene cifrele cu cele de pe a mea, adica in jur de 8 zilele astea. :)

    Masina mea, identica ca motorizare cu a ta consuma 7 litri exterior si intre 9-10.1 in oras. Asta e singura ta problema. Daca ai fi ales motorizarea de 1.6 D iti spun ca ai fi dat cu capul de toti peretii. La motorul asta in schimb...nu turbo, nu injectoare busite, nu filtru particule infundat ori alte erori legate de el. Doar revizia si benzina. Daca faci pana in 15.000 mii pe an...e recomandat benzina. Dieselul pierzi la devalorizare si la vanzare mai mult decat la o benzina. Intretinerea este extrem de ieftina. Eu mi-am facut revizia cu 350 lei :smile: Am pe cineva ce lucreaza in piese si accesorii auto si am luat la pret de intrare in magazin fara alte adaosuri. Genul toate filtrele Mann cu 170 lei, Uleiul Mobil 1 FE 120 lei si manopera 60 lei la service. Da chiar mai putin de 350 lei odata pe an.

    Si pune si tu poze cu masinuta sa o vedem si noi. :smile:

    Vreau si eu filtre ieftine! :hello:


  9. Intra si tu mai des pe aici. Macar tinem legatura. In afara de Icarus, Gheorghe restul intra destul de rar. Si sunt destul de multi posesori de c30-uri. Oricum doritori sunt. Cu prezenta mai greu dar poate usor usor ne organizam si noi. :smile:

    Adresa ta de mail o am din profil. Doar sa spui daca e de actualitate.

    Adresa de mail e id-ul de Yahoo sau Skype @ gmail . com

    Eu as putea ajunge in februarie la Brasov!


  10. Nici la mine nu se mai auzea nimic, era bocna tot inclusiv motorasul.

    Eu am pus un termoplonjon in vas, l-am tinut pana a fiert lichidul in el, am incercat si tot nu mergea, partea de jos desi lichidul sus fierbea nu s-a dezghetat, asa ca am luat un furtun mic si am scos din vas cat lichid am putut apoi am turnat apa fiarta peste, am lasat asa 10 minute (inchizi capacul la bidon) si apoi am incercat iarasi si voila....am reusit. Mi-a luat cam 1 ora toata treaba.

    Merci pentru ghid. In cazul in care nu se dezgheata pana maine dimineata in parcarea subterana, ma pun frumos si incerc ce-ai spus tu pas cu pas.. E prima oara cand mi se intampla asta. Of, lichidul asta de "iarna"..


  11. Daca nu se mai aude nici motorasul cand incerc sa folosesc lichidul, inseamna ca a murit sau doar ca a inghetat de tot??

    Pana acum 2 zile se auzea cum incearca sa faca ceva, dar acum nu mai da nici un semn de viata.

    Am incercat sa torn spirt dar peste 80% lichid de "iarna" cat era, nu cred ca o sa aiba vreun efect..

    Solutia cu garaj/parcare acoperita pare sa fie singura pt mine..


  12. Ai scos acest consum mergând cu 90km/h? Te întreb pentru că eu reusesc cu greu sa scot acest consum.

    Cam asa ceva. Chiar nu imi permite drumul sa merg mai repede de-atat..

    C30 1.6D Bucuresti-Ploiesti pe A3 la 100km/h pilot automat consum 4.2%.

    S40 1.6 DrivE Bucuresti-Sibiu-Bucuresti, 3.78% .

    Lux!