mitutu

Membru
  • Content count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About mitutu

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 05/07/1974

Profile Information

  • Locatie Timisoara
  • Auto VOLVO V 40 2l 1996
  1. Condusa intre 120-150 Km/h pe autostrada in Austria, benzina de acolo consumul este de 7,3l la un motor B4204S 2l 1996 (calculat intre doua plinuri). In conditiile de la noi cu minim 1l mai mult orice benzina as alimenta si oricum as conduce.
  2. Am curatat toate butoanele. Nu este de acolo. Aspectul de bec care pilpiie la invartirea rotilor ma face sa cred ca este de la vre-un senzor.
  3. Genul acesta de test cu frana pe gheata sau noroi l-am facut si este ok cel putin la prima vedere. Incerc in weekend sa descopar mufele daca au asa ceva si sa dau cu spray contact pe ele.
  4. Roata o sa o schimb la primavara cind trec la cauciucuri de vara si vreau sa cumpar alte jante. Rezerva ii mai mica si nu are sens sa incerc. Ma gindeam si eu la un senzor mai ales ca a fost putin lovita pe fata stinga. Oare se pot testa acesti senzori ?. Si totusi ar fi trebuit sa dea o eroare de ABS la teste. La Todorut International care este reprezentant Volvo nici macar nu fac diagnoza la masini sub anul 2000.
  5. Buna ziua Revin la acest topic deoarece nu am reusit sa rezolv problema pina acum. Am facut doua teste pe masina cu aparate diferite si nu a reiesit nici o eroare pe partea de ABS ( nu stiu daca se poate testa si DSA-ul cu aparatele de diagnoza comune sau trebuie ceva special pentru volvo), tractiune etc. Am curatat comutatorul de pe consola cu spray de contacte degeaba. Imi pilpaie becul de la DSA aproape tot timpul cit rotile se rotesc. Uneori chiar si cind sta pe loc. La viteza sta aprins continuu dar nu la maxim ceva de genul jumate cit este normal. Cind este stins degeaba apas butonul de pe consola ca nu se aprinde becul. ABS-ul singur pare sa functioneze daca il testez cu o frana brusca. Nu stiu cit de corect. Ce am sesizat este ca am o janta de roata putin descentrata dar nu cred ca este din aceasta cauza ( din ce mi-au spus cei de la vulcanizare). Ce am mai sesizat acum cit este frig merg cam 5 min fara sa se aprinda dar tot fara functionare daca apas comutatorul din consola. In rezumat nu mai stiu unda sa merg si ce sa fac ca sa rezolv problema. Astept sfaturi de la voi poate stiti cumva cum functioneaza aceea minunatie de DSA si ce as mai putea sa fac. Multumesc
  6. Am schimbat sonda lamda si este ok nu se mai aprinde becul din bord. Am comandat Bosch dar a venit Magneti Marelli doar suntem in Romania. Sper sa fie buna. Pret 200 ron (bosch era 330 ron). Motorul pare sa mearga ceva mai rotund exceptand prima pornire care a fost putin mai grea. Sa vad si la consum. Multumesc pentru ajutor.
  7. Am curatat clapeta de acceleratie si tot degeaba. Am mers la un alt service auto. O noua diagnoza pe alt aparat. Concluzia 408 mV constant indiferent daca se accelerez sau sta la relanti. Eroare 216 din cite imi amintesc fara sa o poata sterge din calculator. Cei de acolo imi spun ca sigur este sonda lamda. Am ridicat-o pe cric si nu stiu daca este normal sau nu dar capacul metalic de pe sonda misca. Pare chiar ca sonda misca. Mecanicul a spus ca probabil a fost lovita. Deci ce imi sugerati sa fac. O schimb sau nu ? Acum un an am facut diagnoza pe acelasi aparat si nu era tensiunea constanta. Acelasi mecanic spunea atunci ca i se pare ca la prima vedere lucreaza. Si eventual ce marca sa cumpar ?. incep sa cred ca vechiul OPEL ASTRA 95 este mai fiabil decit aceasta masina. Doar probleme am avut cu ea. Am becul de la DSA sau cum s-o fi chemand aprins fara sa apara vre-un cod de eroare. Mersi
  8. Cred ca m-am prins . Am gasit ceva asemanator la http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,5959.0.html ce pare sa fie exact ca la mine. Incerc miine.
  9. Deci am curatat ceva dar nu sunt sigur ca este clapeta de acceleratie. Era o chestie rotunda cam 15 cm lungime cu un motoras in capat, doua gauri si inauntru o tija cu supapa cred pe mijloc intre gauri. Am mai descoperit ceva. Un stut care avea un capac de cauciuc care s-a distrus si pe unde tragea aer exact in corpul unde intra cablul de acceleratie. L-am inchis cu o bucata de fisa de bujie si un dop. Cert este ca nu s-a intimplat nimic in functionare . Oricum este plin de jeg pe acolo. Totusi care este aceea clapeta ?. Este acel corp unde intra cablul de acceleratie ( printr-o piesa de plastic rotunda) ?. In cazul acesta trebuie dat jos filtrul de aer si alte citeva furtune ?. Nu le-am dat jos ca  sa nu fac o prostie. Va rog sa ma ajutati in masura in care puteti. Multumesc
  10. cauciucuri

    Din punctul meu de vedere 195/55/15 cum scrie la carte achizitie facuta de pe cauciucuridirect fara tva daca cumperi pe firma. Cele mai ieftine 200 ron/bucata  si sunt supermultumit.
  11. bogdandmn m-ai speriat. Plec prin februarie cu masina in austria si sunt putin disperat deoarece nu stiu cum sa procedez. O sa incerc sa curat clapeta. Cit priveste debitmetru habar n-am unde-i. Nici clapeta nu stiu prea bine da o gasesc eu. Multumesc pentru sfaturi si La Multi Ani la toata lumea.
  12. Nu a avut simtome clare care sa-mi dea de gindit. Atit doar ca se aprinde acel bec. Ultima oara cind s-a aprins  a scazut putin turatia la relanti (ca o oscilatie) ceea ce am mai observat din cind in cind. Si nici nu s-a mai aprins pina acum. Poate doar consum putin prea mare (14-15 oras la o circulatie cit de cit normala 8-10 afara la un  stil de condus normal). Cei de la service spun ca la prima vedere nu pare defacta sonda lamda. I rest am schimbat prin martie anul trecut tot ce era de schimbat distributie, filtre etc. (mai putin acel filtru de benzina de care am uitat si rolele de la partea de clima). Si se pare ca nu se aprinde decit la relanti sau la turatie mica. Am mers de sarbatori 120 km si nu s-a aprins. Cind am inceput sa opresc pe la semafoare a revenit problema. Am mai citit pe aici prin forum  despre probleme legate de clapeta de acceleratie care aprinde "Check Engine" daca nu este curatata. Ar putea avea legatura cu problema mea?. Banuiesc ca aceea clapeta are legatura cu dozarea amestecului. "Check Engine" nu este aceelasi bec cu lamda de la mine masina fiind mai veche? Mersi
  13. Buna ziua Sunt fericitul posesor al unei masini VOLVO V40 1997 motorizare 2l benzina B4204S. De un timp a inceput sa mi se aprinda indicatorul luminos de la bord Lamda. Am facut diagnoza la Promotor in Timisoara rezultand codul de eroare MELD30 care poate fi practic orice (de la defectiune de motor, sonda, aer fals, filtre blocate, presiune combustibil necorespunzatoare etc). Prima data cind s-a aprins am avut putina benzina in rezervor fiind pe zona rosie. Nu stiu daca are vre-o relevanta sau nu. La rulare nu are nici un simtom (trepidatii sau altceva).Merge la fel indiferent daca este aprins sau nu. Indicatorul luminos se aprinde doar la relanti sau cind circul in oras. Cind motorul este relativ turat nu se aprinde. Am suspectat filtru de benzina (nefiind schimbat de mult), l-am schimbat si tot degeaba. Nu stiu ce sa fac deoarece cei de la Promotor nu mi s-au parut prea ok. Astept sfaturile voastre poate au mai avut si alti aceasta problema. Eventual un service mai bun din zona Timisoara chiar si Arad. Am fost la reprezentanta Volvo din Timisoara (Todorut  International parca ) si mi-au spus ca nu fac diagnoza la masinile sub anul 2000 ceea ce m-a descurajat sa merg la ei. Multumesc
  14. cauciucuri

    Buna ziua. Astazi mi-am montat si eu un set de caucuicuri dimensiunea 195x65x15 pe un V40/1996. Mi se par totusi prea inalte. Nu stiu daca mai ramane 1 cm pina la aparatoarea de arcuri. Cu masina goala nu freaca dar incarcata  ?. Si ar mai fi o problema. Nu cred ca se mai pot monta lanturi antiderapante in aceste conditii.
  15. Multumesc pentru sfat o sa incerc.