darian007

Membru
  • Content count

    111
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by darian007


  1. Intrucat m-am apucat sa schimb tot ce se putea schimba pentru a remedia defectiunea, eram pe punctul de a inlocui modulul ABS. Pentru siguranta, am masutat si continuitatea cablurilor ce duc la senzori si, spre bucuria mea, am gasit si revolvat defectiunea (conductor electric intrerupt). Daca incepeam cu asta, economiseam timp si bani.

    Pentru cei ce ar avea nevoie atasez pozele cu pinii moduluilui ABS corespunzatori senzorilor rotilor fata. Sper sa se vada pinii incercuiti cu rosu de la extremitatea conectorului.

    PS Multumesc BogdanG.

    20190329_184154 mod.jpg

    20190329_184257.jpg

    20190329_191538.jpg

    IMG-20190329-WA0009.jpg


  2. Uitasem sa mentionez... înainte de a-si da duhul complet, erorile mentionate au apărut și au dispărut se 2-3 ori în aceeași zi. Asta este motivul pentru care as suspecta un defect mecanic (fir sectionat) nu electric.

    Momentan mașina e in lucru într-un garaj. Mi s-a spus că pe cablajul senzorului din stanga sunt 12 v iar pe dreapta 0.

    Cum as putea sa le masor astfel încât să exclud o întrerupere a circuitului? 


  3. Salutare,

    Mi-a aparut de ceva vreme in bord martorul ABS si triunghiul rosu insotite de mesajul legat de limitarea puterii motorului. La o scanare aparea eroare in partea drapta fata. Am inceput prin a schimba senzorul, urmat de rulment pentru a constata ca eroarea persista. Prin exceptie mai sunt doua cauze de luat in calcul: citcuit electric intrerupt sau modul ABS defect.

    In ideea de a remedia defectiunea am o serie de intrebari:

    1. modulul ABS poate fi inlocuit cu unul din dezmembrari sau este cumva codat?

    2. nu este tensiune pe pinii senzorului drepta fata. Trabuie sa existe? Cat?

    3. este posibil un defect al moduluilui ABS ce indica doar una din roti?

    4. modului Abs se poate repara undeva?

    Multumesc!


  4. La 6/28/2012 at 3:25 PM, irina_f a spus:

    Salut,

    Din cand in cand imi apare in bord urmatorul mesaj : ABS/STAB. KONTR. WART. ERFORDERL. , insotit apoi de mesajul din titlul subiectului : STABILITATSKONT. VORUBERGEH. AUS. Dupa o repornire a motorului, dispar.

    Mi se pare ca ar coincide cu frane bruste la viteze mai mari de 120. Poate e doar o coincidenta...

    Stie cineva ce inseamna si ce cauze ar putea avea?

    In cazul meu eroarea este urmata de "limp mode" si apare doar daca forjez motorul. Tinand cont de faptul ca am auzit si un fluierat in momentele acelea am crezut ca e spart un furtun la turbo iar limitarea apare ca urmare a acestui fapt.

    In concluzie, problemele la rulment pot provoca intrarea in "limp" sau e furtunul?


  5. Revin cu problema care ma chinuie... Desi pare ca totul functioneaza am constatat urmatoarele: in timpul mersului (in rulare) se aude un zgomot care initial am crezut ca vine de la pompa servo. Adica un huruit care apare chiar daca rularea e pe drum drept. Logica mea, in aceste conditii, exclude pompa servo, mai ales ca acelasi sunet se aude si in momentul in care deblochez/descui masina, in parcare. Zgomotul pare ca vine din tabloul de sigurante de sub capota. 

    Are cineve o idee legat de locul in care trebuie sa verific/fiu mai atent?  


  6. Neavand de ales, tot ce am putut sa fac, e sa scot borna si sa o las 2 zile asa. Astazi am montat-o la loc si simptomele au disparut. Nu imi dau seama daca trebuie sa ma bucur sau sa ma enervez. Erorile ce apar in log-ul de mai sus am incercat sa le sterg dar nu am reusit. Se pare ca varialta cu ctrl+alt-del a fost mai buna.


  7. Pana la urma cum s-a manifestat problema? Si mai ales cum s-a remediat? Bordul meu s-a stins in mers. Nu am reusit sa imi dau seama cand dar am constatat ca NIMIC din bord nu mai functioneaza: tutometru, vitezometru, indicator temperatura si combustibil... toate sunt "cazute". Exceptand martorul MIL si becul galben cu "i", tot ceea ce tine de ceasurile de bord e mort. In incercarea de a opri/porni motorul am constatat ca masina functioneasa "normal", exceptand partea ce tine de ceasuri/indicatoare.Fiind pe drum, am circulat cu aceasta problema, adica in orb, cca 100 km. Exista undeva siguranta doar pentru indicatoare?

     

    PS. Atasez diagnosticarea facuta cu un Delphi, poate ajuta. Daca nu, in zona Brasovului este cineva care se pricepe?

    BN16SOF_2018_04_09_19_27.pdf


  8. Am eu o problema similara doar ca ramane blocat la 1700-1800. Testerul arata ca eroarea e de la pedala de acceleratie. Frecventa e destul de redusa asa ca, am ezitat sa o schimb. Studiind am gasit si tutoriale despre dezmembrarea partii capsulate ce contine o banda grafitata pe care culiseaza o "furculita".

    Recomandarea e sa incepi cu testerul. Dupa, mai veziu tu.


  9. De curand m-am procopsit si eu cu mesajul "motorsystem wartung dringend". S-a manifestat tare cuidat si cred ca are si legatura cu faptul ca masina sta in soare deoarece am constatat ca doar la temperaturi mari se manifesta. La prima aparitie eram la Constanta si pana am setat pe GPS primul service mesajul a disparut. Am parcurs cca 800 km fara problema ca sa fiu intampinat de acelasi mesaj la Bistrita.

    Lista erorilor am atasat-o in PDF scanarea fiind cu Delphi (n-am avut altecva la indemana).

    Mentionez ca nu mai am DPF (fizic) din 2013 avand montat un "emulator". Daca e ceea ce banuiesc, si anume nivelul lichidului pt DPF, cred ca e mai bine sa il scot din soft, mai ales ca acum am citit ca se face pe OBD(Stie cineva un priceput in zona Mures-Cluj?).

    Daca suspectati altceva, primesc sugestii cu placere. :-)

     

    scan intermediar volvo.pdf