mariusb

Membru
  • Content count

    455
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by mariusb


  1. Cad in rauri si nu se sparg motoarele pentru ca sunt pornite. Atat timp cat motorul functioneaza poti sa-l speli si cu gheata. Daca motorul este cald/incins in locul in care vi cu un debit mare de apa rece are loc o contractare rapida care poate aduce probleme iremediabile. Eu unul daca stiu ca e rece il spal ca si cum as spala exteriorul iar daca este cald atunci il spal pornit.


  2. Eu am avut candva la un opel astra suspensie pneumatica pe spate. Ceva foarte simplu si eficient, practic amortizoarele erau in interiorul pernelor de aer si acestea erau conectate intre ele si apoi la o valva ce iesea direct intr-un colt in portbagaj. Funciona de genul ca atunci cand puneai ceva mai greu in masina, te duceai la un peco sau cu o pompa mareai presiunea in camere si revenea la pozitia ei de mers iar cand o "usurai" atunci slabeai putin ventilul valvei si cobora pe pozitie.

    3 people like this

  3. N-are cum sa nu le astupe, ca iese apa pe-acolo. Am vorbit cu el la telefon, e un radiator taiwanez care trebuia sa vina si cu capacele de astupare, dar n-a venit.

    Poate gresesc: apa nu iese pe acolo, cele doua "stuturi" sunt defapt intrarea si iesirea uleiului de la cutie. Mai concret, in radiator se afla o serpentina care are ca si capete aceste doua "stuturi". Pentru linistea lui poate verifica foarte usor daca acestea comunica sau nu cu restul radiatorului, respectiv circuitul de "apa". Eu unul nu as schimba radiatorul, mai degraba as folosi acesta serpentina pentru alte functii ale masinii.

  4. Nici n-au trecut 3 ani de cand a postat userul "doruapata" ;D

    Uleiul original 0W30 A5/B5 in bidon cu VOLVO costa 75RON/litru, deci... ai dat foarte mult.

    Nu a dat mult ..., doar a cumparat de la primus. Pretul e tot 75RON/litru +o cafea = 95...

    2 people like this

  5. Ca un cadou de la Mos Craciun ;)

    Invidiosilor, railor :smile:.

    Ma refeream ca este o masina noua din ANUL 2014 cumparata in DECEMBRIE, desi cred ca mai trebuie sa treaca ceva timp pana in decembrie ca alt decembrie in 2014 nu stiu sa fi fost ...

    As putea fi invidios, desi nu ma caracterizeaza, ca-mi place xc60. Sa-l foloseasca cu placere!


  6. Da, eu 5/12 dupa 47k km. Dar pe fata, 12/12? Cum e posibil asa ceva? Si l-am intrebat pe sefu de service de 2 ori daca e sigur si mi-a confirmat. Cand l-am intrebat cum e posibil......a ridicat din umeri. La fel ca si la discutia/intrebarile despre parbriz, curea auxiliara.

    Placutele de frana "tin" functie de maniera de a conduce sportiv/linistit, regimul de lucru cu franari dure/progresive, temperatura, cutia de viteze automata/manuala, etc. Indiferent de aceste conditii, placutele pe fata se uzeaza mai repede decat cele pe spate (atentie nu conteaza ce fel de tractiune are masina fata/spate/4x4).

    In principiu la fiecare doua schimburi pe fata se schimba si spatele odata.

    1 person likes this