tudost02
Membru-
Content count
33 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Gallery
Calendar
Everything posted by tudost02
-
Mult-ravnitul sistem audio Premium Sound 1 ( cu eticheta galbena ), a ajuns la mine, gratie colegului nostru Cipilika. Sper sa mearga usor si montajul. Abia astept
-
Tot miroase a evacuare in habitaclu. Din pacate mirosul a revenit.Trebuie sa vad ce are. Daca-i rezolv chichita asta si cutia, masina e perfecta. Smuciturile din cutie pot fi de la convertizor, am auzit aceleasi simptome la o Toyota si era de la convertizor
-
Salut. Am creat acest topic deoarece nu am gasit nimic similar, iar masinile astea pe masura ce se invechesc devin agasante prin tot felul de chitibusuri si greierasi. Sunt din Iasi si caut un coleg sau un mecanic cu rabdare, care sa ma ajute sa remediez cateva probleme deloc grave, dar care necesita rabdare. Mecanici foarte buni cunosc si eu, insa vad ca mai toti s-au specializat pe schimbat lanturi de distributie la BMW-uri si alte tipuri de manopera banoase punct ochit-punct lovit. Am prieteni chiar destul de apropiati, mecanici buni, care fug de ea ca sarsaila de tamaie. Nu au rabdare sa surubareasca la ea, ce mai. Chiar si baietii de la BogdanG mi-au facut chestii importante atunci cand le-am lasat masina, neavand timp sa se joace de-a greierasii si cumva le dau dreptate cand am vazut coada de Volvo-uri din diferite judete ala tarii din fata garajului lor, parcate pe trotuare, pe strada si pe garduri, ca intr-o sala de asteptare a unui medic bun. Probabil ca daca as fi trait in Bucuresti as fi stat pe capul lor cu lazile de bere, insa nu am timp sa ma duc prea des pe acolo. Masina: S60 2003- 2.4 T, automat Ca sa nu mai lungesc vorba, o sa expun aici pentru ce anume as dori ajutorul si daca se gaseste vre-un priceput pasionat si rabdator, astept un semn: - intra frig pe la picioare, prin dreptul casetofonului si prin lufturile de la torpedo ( posibil motorase clima, sau vre-o gaura pe sub bord, habar n-am ) - miros de evacuare in habitaclu, chiar si pe recirculare ( nu stiu pe unde vine, dar e acelasi miros ca cel din compartimentul motor ) - consum extrem de mare, chiar si pentru un motor 2.4T - 17% in afara, 22-23% in oras, la mers normal. Posibil sa fie din cauza distributiei care a fost montata cu semn pe fulie, fara cale originale, ceea poate insemna ca supapele sa nu deschida la timingul corect si injectia de carburant sa fie data peste cap. Variatorul am inteles ca nu e, din ce mi-a zis asta vara Bogdan. Problema este ca porneste mereu la sfert de cheie ( nu stiu daca asta ar trebui sau nu fie un semn al distributiei ). O alta cauza ar mai putea fi si faptul ca presiunea gazelor de pe evacuare pe turbina a dat valoare scazuta pe teser, ca masina nici nu trage exact cum ar trebui, adica trage, insa nu ca la 200 cp. Eu unul, as da galeriile jos, as schimba pe acolo garnituri si tot ce tine de etansare, turbina as curata-o cu toate ca e benzina, insa poate nu e asta, cine stie. Bujiile sunt noi, erori pe aprindere nu sunt, deci cauza asta ar fi eliminata. Dupa ce rezolv problemele astea, am de gand sa-i fac un Stage 1 la 238 CP, insa pt asta motorul ar trebui sa functioneze in parametri normali. Cam asta ar fi in mare. Masina imi place si nu vreau sa o dau, mai ales dupa ce am bagat o gramada de bani in ea si chiar daca as da-o, as face-o cu draga inima cand o sa-i vina timpul, de buna, fara defecte ascunse. Prin urmare, spuneti-mi voi ce e de facut. Cele mai derenjante lucruri sunt consumul si mirosul de evacuare din habitaclu, partea cu frigul pe la picioare sa spunem ca acuma iarna e mai deranjanta, cu toate ca la un mom dat trebuie facuta. V-am salutat
-
Rezolvat problema cu mirosul in habitaclu. Nu era de la evacuare, ci la de un colier de la fitrul instalatiei GPL. Mirosea de fapt a gaz. A ramas cutia, care smuceste atunci cand decelerezi si accelerezi din nou, sau cand schimbi in D la cald ( cupleaza in DRIVE dupa 2-3 secunde de la actionarea levierului, cu o smucitura care misca toata masina). M-am obisnuit cu ea asa, doar sa nu ma lase-n drum la un moment dat sa pice de tot. Ma gandesc sa iau totusi o cutie de facelift sau de S80 facelift ( am inteles ca are aceeasi cutie ca 2.0T sau 2.5 T fara AWD, sau sa o reconditionez la baietii de la Arad. In afara de asta, masina merge super, de tras trage bine, sa vedem daca s-a mai reglat consumul dupa interventia la instalatia GPL. La proiectul cu upgrade-ul sistemului audio nu am renuntat, am cumparat sistemul complet de la Ciprian acum 1 an - unitatea, amplificatorul si toate difuzoarele, insa as astepta totusi sa gasesc amplificarul galben ( PA-300). Daca apuc sa-l pun pe cel cu eticheta albastra, nu stiu daca o sa mai am rabdare ulterior sa umblu iarasi la el. Plus ca daca as monta sistemul, l-as schimba odata cu fetele de portiera, torpedoul si interiorul complet,pe care inca nu l-am gasit in stare decenta. Mai sper ca fetele de portiera random pe care le voi gasi, sa nu aiba sistem de prindere diferit pt difuzoarele premium sound fata de cele standard
-
Abia acum am vazut raspunsurile voastre, merci. Intre timp, am mai efectuat vreo doua schimburi de ulei si filtre si masina si-a mai revenit ca putere. E totusi din 2002, nu prea mai ai ce-i cere. However, va scriu ce hibe mai are, orice sfat este binevenit cu multumiri anticipate: 1. Mirosul de gaze din habitaclu persista - am obturat cu o carpa capatul evacuarii si moturul continua sa mearga ( poate fi un indiciu, cred ). Apoi, a aparut un horcait ca de tabla-pe-tabla la relanti, iar daca accelerezi un pic pe loc nu se mai aude. De obicei apare cand stai cu piciorul pe frana si schimbatorul in D 2. Consumul in oras este de 20%, ce-i drept, la trafic aglomerat, dar fara sportivitate. In afara, e alta poveste. Am fost cu ea la mare si mi-a luat 11.5% pe GPL, intr-un regim alert spre sport, adica 5h de la Iasi la Constanta. Totusi, ceva tot mai are, o sa revin la un mom dat la subiect 3. Alarma de fabrica. Am lasat masina unui DOREL sa-mi schimbe arcurile noi fata-spate. Pe langa faptul ca tot lasata de fund sta, nu stiu cum a reusit sa o lase fara baterie si acum alarma suna mereu, daca o inchizi din telecomanda. Daca o inchizi cu cheia, nu se mai declanseaza. 4. CUTIA! I-am schimbat uleiul imediat de cand am dat-o jos de pe platforma, adica anul trecut. Cel care a fost dat jos avea culoarea brun-aramie, ca o cafea diluata. I-am pus ulei original, l-am dat jos dupa 1000 km, apo cutia a fost conectata pe o masinarie de la Ravenol care i-a facut un flush complet, dupa care i-am bagat iarasi ulei original. SIMPTOME: Cand se incalzeste si schimb in Drive, face un ZBANG! de zici ca se rupe masina in doua. Acelasi zgomot-soc violent il face si atunci cand decelerez masina pana aproape de oprire, dupa care accelerez usor ( exact cum i-ai da a doua unei cutii manuale ). Uneori se mai intampla sa nu faca turatie atunci cand ii dai kick-down, schimband imediat in treapta superioara, uneori chiar o treapta dupa alta intr-o fractiune de secunda ( asta face mai rar ). Este vorba de modelul AW 50-51SN. 5. In afara de cele de mai sus, motorul se misca excelent. Nu zici ca are 302 000 km. Dupa cum m-a sfatuit Cipilika, i-am dat jos "glodul" din baia de ulei care chiar asa arata, ca o smoala intarita. Merge numai cu ulei sintetic 5w30, maxim 10 000 km. La drum intins, e o placere. Masina se simte, mai precis devine un fulg, datorita puterii si stabilitatii. In rest, articulatiile sunt cam sensibile si se reaud destul de repede, dar rezista de la un schimb de ulei la altul si nu sunt exagerat de scumpe. Pe drumuri ma rele, masina se simte destul de rigida si iti impune s-o lasi mai usurel. Concluzia este ca, la bugetul consumat pana acum cu ea, gasesti XC70-uri model 2007-2008 cu aprox 7000 euro, sau S60 facelift, care macar sunt mai noi si au teoretic sanse mai mici sa te necajeasca. Asta ca sfat pentru cei pe care-i mananca palma. In cazul modelelor mai vechi, sunt sanse mari ca varza sa fie mai scumpa decat capra
-
Prietene, uita de model, nu doar de masina. Eu am luat asa ceva cu 1000 euro ( doar ca e 2.4T ) si am ajuns la 5000 in cateva luni. Si eu sunt atras de model, merg cu ea zi de zi, acum merge ok, dar la banii astia mai pui ceva si-ti iei modelul 2010 sau macar face-liftul. Din baba nu mai faci fata mare, oricati bani ai baga. Sfat prietenesc, fara intentia de a ofensa in vre-un fel vanzatorul, sau pe proprietarii de S60-1. Chiar daca sa spunem ca o faci perfecta, ulterior te va mai lasa ceva, din pacate. Altfel, modelul este o placere la drum, iar de senzatia oferita de motoarele turbo-benzina in ture inalte pot spune ca e impresionanta. Avantajul ar fi importul de piese sh din Anglia, dar insasi faptul ca ea fiind veche trebuie gâdilata tot timpul, pe mine uneori m-a cam scos din sarite. Consumul: mai jos de 16-17 in oras nu scapi nici daca esti pensionar, insa afara mie imi ia 9-10 chiar si daca merg foarte tare. La viteze mari are rezerve de putere, iar la 160kmh esti la sfert de acceleratie. In concluzie, daca vrei sa te distrezi iti urez succes, insa din pacate sunt gata sa-ti garantez ca distractia va costa
-
DEMONTARE CLIMATRONIC & HU la S60/V70/XC70
tudost02 replied to BogdanG's topic in VOLVO S60/S60R (2001-2009)
Salutare tuturor. Mi-am luat si eu pana la urma un Volvo, dupa ani de amanare. Cu aceasta ocazie, as vrea sa va intreb daca merita sa modific cate ceva la ea. In primul rand, sistemul audio. In prezent, masina este dotata cu unitatea HU-1205 ( care mi se pare ca nu vine originala pe S60 ) si as vrea sa stiu ce eforturi ar presupune sa montez sistemul HU-803 sau HU-850 ( ar fi super ). Este necesara doar alimentare pentru unitate, amplificator si difuzoare, sau este necesara si o imperechere de soft cu ceea ce poate masina? De mentionat este ca m-am aplecat sub scaunul pasager fata, dar nu am gasit nimic. Problema a doua, ar fi scaunele. Daca as dori sa pun scaune cu incalzire iar in bord nu exista acele butonase, este de ajuns sa montez niste scaune cu incalzire si acele butonase in locul butonului fals din bord, sau nu e trasa instalatia pana la scaune, ea fiind in standard fara incalzire? ( Asta nu ar fi o prioritate ) Uleiul din cutie. Fiind vorba de un 2.4T automata si nestiind cand sau daca a fost schimbat uleiul, intrebarea ar fi: Masina nu poate circula, fiind data jos de pe platforma direct in service. In vederea spalarii cu un ulei mai ieftin, e de ajuns sa o las ceva timp la relanti, sau trebuie neparat sa merg cu ea? Apoi ii pun uleiul mai scump. Sau sa nu-i mai fac spalarea, sa bag din prima uleiul scump si gata? Volanul. Este de ajuns sa cumpar un volan imbracat in piele din dezmembrari, sa-i pun airbagul meu si comenzile pe volan si pilotul automat vor functiona normal? Merci anticipat pt. raspunsuri, merci anticipat pt felicitari Dau o bere daca ajung cu ea prin Buc P.S - cel mai mult m-ar interesa daca as putea sa-i montez complet sistemul HU-850, sau HU-803 dar as prefera pe primul. Iarasi, ar exista vre-o problema de imperechere cu masina, dat fiind faptul ca HU-850 a venit doar pe varianta facelift? -
Sound upgrade: High performance la Premium sound (Dynaudio)
tudost02 replied to Shpeedy's topic in VOLVO XC90
Salutare baieti. Am si eu o nelamurire. Pe modele fabricate pana in 2009, adica cele fara facelift, dar si pe cele euro 5, dupa 2009, care au sigla Volvo pe hayon scrisa cu spatii, am observat ca la pachetul Premium Sound pe acea emblema aplicata pe difuzorul central, apare DYNAUDIO scris cu rosu si PREMIUM SOUND dedesupt. Acum, intrebarea mea este: la cele cu euro 5 ( vorbesc de diesel ), sigla de pe difuzor este doar - PREMIUM SOUND negru pe argintiu, se pare, tot de la Dynaudio. Este cumva vre-un upgrade al sistem sau doar o schimbare de sigla? Intreb asta deoarece prima sigla, cea cu rosu, apare chiar si pe modele si 2006-7. Sper ca m-am facut inteles, cu toate ca m-am cam lungit. Merci anticipat -
Sound upgrade: High performance la Premium sound (Dynaudio)
tudost02 replied to Shpeedy's topic in VOLVO XC90
Banuiesc ca aveai hu-803 de ai fost asa incantat. Asta spuneam si eu, orice in afara de Premium pe XC 90 nu se aude la fel de bine -
Sound upgrade: High performance la Premium sound (Dynaudio)
tudost02 replied to Shpeedy's topic in VOLVO XC90
Ma tot uit de ceva timp pe Germania la XC-90, modelul de 200CP euro 5, dupa 2009. Din toate masinile postate, cele mai multe au sistemul standard, foarte putine ( 2 sau 3 ), par sa aiba High Performance si doar unul am vazut cu Premium, pe un Summum cu pachet R. Din cate am observat, Premium difera de celelalte prin emblema metalica DYNAUDIO plasata in partea dreapta-jos a difuzorului central. Iarasi, din ce am observat si prezentari pe youtube, toate au sistem multimedia cu lcd -uri in tetiere si tot tacâmul. Eu unul, ca si necunoscator, daca nu are sigla metalica pe difuzor si eticheta galbena sub scaun, n-am de unde sa stiu ce sistem are. Cert este ca primele doua, in compartie cu Premium, cam sunt pistol cu apă -
Merci de info, ma gandeam ca pot lua o masina de pe net fara sa o vad in realitate. Eu tin tare mult la acel sistem, bate la fund oricand Bose-le de la Audi sau Harman Kardon de la Merzuri
-
Salutare baieti. Vin si eu cu o intrebare legata de sistemul audio. Daca la modelele S60/80/XC70 poti recunoaste sistemul prin codul trecut pe casetofon ( HU-601,603,803, etc ), as vrea sa stiu cum poate fi recunoscut sistemul Premium Sound la XC 90, pt ca bordul este diferit. Se poate recunoaste fara sa ma aplec sub scaunul pasagerului unde teoretic este amplasat amplificatorul, sau sa verific prezenta difuzorului pe mijlocul bordului? Bine, iti poti da seama doar daca il auzi, insa daca nu esti langa masina, cum poti vedea?
-
Salut. Exista si instalatii LPi, care functioneaza tot cu GPL, nu mai nu au injectoare precum cele ale unei instalatii GPL, adica prin vaporizare, ci injecteaza gaz direct lichid, au pompa de carburant in butelie si tot tacamul, exact ca la diesel. Problema este ca gazul de la noi nu are reteta optima pt instalatiile LPi, ci pt cele LPG, cu rampa de injectoare dupa vaporizator. Ceea ce inseamna ca, la un mom dat instalatia ta se va opri brusc si nu va mai functiona deloc, deoarece este o instalatie care foloseste gaz lichid si nu tin injectoarele. Solutia ar fi sa schimbi unele componente ale instalatiei Lpi in scopul convertirii in LPG, dar mi-e teama ca te-ai duce cu costurile aproape de cele ale unei instalatii GPL noi. Acuma depinde, daca ai motor cu 150 CP, poti pune o instalatie de 23 mil si merge perfect, insa daca ai turbo ce sigur depaseste aceasta putere, atunci te duci cam pe la 60 mil deoarece e nevoie de 2 vaporizatoare, altfel iti da in benzina cand o calci brusc sau cand e mai rece afara. Asa ca, daca ai motor puternic s-ar putea sa fie mai rentabil sa o convertesti doar. Ramane doar problema gasirii pieselor compatibile cu ce ai tu pe masina. Acuma nu spun 100% ca ai instalatie LPi, dar, in cazul ca este ( si asta se poate verifica usor la orice atelier ), cam astea ar fi alternativele. Sau poti merge asa pana se opreste si apoi treci la transplante. Succes, si eu sunt adeptul GPL de multi ani si il consider superior dieselului ca si intretinere/costuri/km
-
Buna seara tuturor, Va salut pe toti. In calitate de novice pe acest forum ( de urmarit il urmaresc de ceva timp, destul de mult ) sper sa nu va agasez prea mult cu detaliile privind ceea ce intentionez sa achizitionez, prin urmare v-as ruga sa fiti severi cu mine si sa nu ma lasati sa fac vre-o prostie, astfel incat sa apar numai pe topicurile cu reparatii Lasand gluma la o parte, se da tema: Vreau sa cumpar ( pana spre vara ) un S60 ca optiune prioritara, S80 pe plan secundar, an 2000-2004, benzina, preferabil turbo, ideal 2.0 T. Si ca sa nu ma lungesc prea mult, iata o parte dintre curiozitatile pe care v-as ruga mult sa mi elucidati ( nu o ordine logica, sunt efectiv alandala ) 1. Cat de fiabil este motorul 2.0 T de 180 CP, si ce puncte slabe ar avea? O fi prea amic pt un S80? Totusi sunt 180 de cai ... 2. E adevarat ca un S80 cu caracteristicile amintite de mine, vine numai cu tractiune spate? 3. Poate sa-mi spuna cineva un service bun in Bucuresti ( in afara de reprezentanta), foarte bun in a verifica o eventuala masina? 4. Cat de fiabile sunt cutiile automate? ar fi un risc de asumat sau o temere falsa? 5. Care este diferenta intre schimbatorul de viteze manual normal si cel space-ball? ( sa ma corectati da i-am gresit cumva denumirea ) e doar estetica sau si mecanica sau ergonomica? 6. Daca masina nu are telefon in bord ( are gaura in locul destinat telefonului ), se poate monta asa ceva din dezmembrari sau de pe alta masina ? Ar fi oarecum facila miscarea? Este compatibil numai un vre-un anumit sistem HU? Se poate monta daca masina nu are acele butonase de inchis/deschis telefonul de pe volan? Cei care au telefon pe in bord, cum functioneaza, e ok, merge orice tip de sim? a avut cineva vre-o problema cu receptia sau sunetul? 7. Pt mine conteaza destul de mult sistemul audio, adica ar cantari destul de mult in fata altor dotari, spuneti-mi, acel vestit DOLBY PROLOGIC PREMIUM SOUND care se aude impresionant, ce cod ar trebui sa aiba? E adevarat ca, pe masura ce cifrele urmatoare literelor HU - ......, cu cat sunt mai ridicate, cu atat sunetul e mai bun? ( adica HU-603 e mai bun decat HU-601, iar, spre ex, HU-850 e mai bun decat cele 601, 603, 605 ? ), sau e vorba doar de an de fabricatie? 8. Care ar fi diferenta de fiabilitate si intretinere intre motoarele non-turbo de 2.4 aspirate si cele turbo capacitate mare ( 2.4 T, 2.5 T si T 5 )? E asa mare diferenta la consum intre 2.4 i si 2.4 T sau 2.5 T? Sunt oare mai pacatoase cele turbo in timp? Motorul T5 este tentant dar imi da si de gandit in acelasi timp. E adevarat ca are un lag de cuplu pana spre 2000 rmp ( in comparatie cu cel de 2.5 T, care am inteles ca pleaca imediat cum o calci ) , dupa care pleaca in forta? Daca tot platesti acelasi impozit si aceeasi valoare la RCA, merita sa ratezi un turbo in favoarea unui aspirat? As mai avea de intrebat dar deocamdata ard de nerabdare sa aflu raspunsuri cat mai complete. Sper ca nu v-am plictisit si sper sa ma alatur voua in calitate de proprietar. Seara buna tuturor
-
Marcile respective pe langa Volvo sunt pantloni scurti...no offence pt posesori, si eu detin ceva de acolo
-
OK, merci. Numai ca am vazut masini fabricatie 2000 cu motor 2.0 T - 132 KW, adica 180 CP, din fabrica. In lista ta acesta nu apare, decat dupa 2001. http://suchen.mobile.de/auto-inserat/volvo-s80-2-0t-business-voll-ausstatung-neu-wulmstorf/153564169.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=30&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2000-01-01&maxFirstRegistrationDate=2000-12-31&ambitCountry=DE&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT
-
@ Bogdan G, ai dreptate, si nici nu am spus ca sunt in cautare de ceva ieftin si bun, ci de ceva bun. Referitor la norma de poluare, am verificat pana cum un S80 din 01/2000 cu motor de, atentie, 180 CP, nu 163 si e euro 3. NIci nu ma gandesc sa plec dupa vre-o masina daca nu o certitudine din tara referitoare la norma de poluare. Repet, nu vreau sa te contrazic, e f posibil sa ai dreptate. De ce nu cred ca sunt de refuzat modelele mai vechi: Dupa parerea mea, datorita faptului ca nu anul conteaza, ci starea masinii. In alta ordine de idei, am inteles ca de cand a fost preluat de Ford, nici Volvo nu mai este Volvo. Spre exemplu, S,V 40 -ul dupa 2006, are motoare de 1.6 D 9hy, 9Hz si 2.0 D - 136 CP de la Ford, care, la randul lor, sunt de Peugeot/Citroen ( nu bag mana-n foc ca e asa ) Apoi, dupa cum vad ca se contureaza pe aici, motorul de 2.0 T ar fi destul de fiabil si puternic pt cilindreea sa ( am auzit ca se poate duce la la 215 CP ), asa ca e normal sa aiba intaietate in fata unui 2.4,5 T sau T5. Asta nu inseamna ca daca apare ceva din ultimele doua impecabil si cu dotarile de care am zis nu ma intereseaza. Pana acum am vazut ceva masini, unele varza, alaele ok dar fara dotarile pe care le-am vrut. Nu ma grabesc. Pana acum mi-a placut f mult un S60 2.4 i - 170 Cp adus acum ceva timp din Suedia, pacat e rosu ... Nu vreau sa par carcotas si nici sa va pierdeti rabdarea cu mine, pur si simplu ma informez si nu vad nimic rau in asta
-
Da, asa este, cred ca motorul 2.0 T ar fi prima optiune. Apoi, ma interseaza ca sistemul audio sa nu fie cel mai de jos, adica sa aiba macar amplificator. Bugetul, aproximativ 4500-5000, poatre mai mult daca merita, nu e un buget fix. De gasit cred ca am gasit ceva in Germania, un S80 2.0 T manual, am sunat la el, e handler neamt, spune ca masina a avut doar 2 proprietari si a facut full service la reprezentanta, pana la 160 000 km ( acum are 169 ). I-am oferit un pret, mi-a spus ca daca nu gaseste un pret mai bun ma suna sa cin dupa ea. I-am dat 3200. Cu drumul ( 5-600 euro) + taxa poluare ( 1000 ) + RAR + inmatriculare (asig si alte taxe ), te duci cam in 5000. Ce am observat eu, si mi se pare destul de ciudat, e faptul ca motorul 2.0 T apare mai des pe S80 decat pe S60 din acea perioada ( 2000-2002 ), si nu inteleg de ce, doar e clasa mai mica. In fine, oricum, nu o sa ezit sa va anunt cand se va petrece cumpararea, sper eu cat de curand Legat de turbina, ca e VGT , VNT, nu conteaza, din cate am am observat din ce spuneti nu pare sa fie atat de problematica pe cat am auzit
-
Salut. Dupa cum spune si titlul topicului, oricare dintre cele doua modele, pe care sa regasesc optiunile pe care mi le doresc. Din acest motiv, poate ca am pus cam multe intrebari, ceea ce mi se pare oarecum normal si logic pentru cazul cuiva care vrea sa-si cumpere o astfel de masina. Cum am considerat ca cel mai bun loc pentru a afla astfel de informatii ar fi acest forum, nu am am ezitat sa intreb tot ce m-a interesat, ca sa incerc pe cat posibil sa evit experienta unor achizitii precedente, de orice gen, nu numai auto, cand am descoperit lucruri mai putin pozitive ulterioare momentului achizitiei, reprosandu-mi de fiecare data ca nu m-am informat dinainte. Tin iarasi sa remarc faptul ca mi-a placut modul in care mi-au fost explicate mare parte dintre nelamuriri de catre colegii de pe forum, carora le multumesc inca o data. O zi buna tuturor
-
Scuze, rectific, nu are cum sa fie AWD la 2.0 T
-
Merci mult pt informatii, sper sa prind o masina cu istoric bun. Apropo, @ ovidiu xc70, tu ai cutie automata de motorul de 2.0 T? Ce consum mediu ai? Masina e AWD? E pretentios acest motor de 2.0 T? Am auzit cate ceva mai putin incurajator despre ambreiajul bi-masa si turbosuflanta...
-
Salutare din nou. Sa spunem ca m-ar interesa masina aceasta ( s80 din 2000 ). Un amanunt de care am uitat sa intreb este legat de telefon. Nu vad, in aceasta imagine, acel sertaras pt cartela SIM. Am inteles, iarasi, ca la unele modele de bord exista un telefon incorporat si in cotiera. As dori sa aflu, daca se poate: - toate modelele de telefon au si functia de hands-free (convorbirea sa se auda si in difuzoarele masinii, chiar daca exista si cel din cotiera ) ? - dupa cate imi dau seama, din poza, cred ca sitemul audio este cel putin HU-801 ( 3 ), dupa butoanele din zona CD-uluui, ceea ce ar insemna ca ar trebui aiba amplificator + mai multe difuzoare si sa se auda corespunzator
-
Mhm, bine de stiut de clapeta, daca ar fi asta singurul defect mai frecvent nu m-ar deranja chiar asa tare. @adrian mangalia, estetic stiu care este diferenta intre ele, eu intrebam daca difera partea mecanica, timonerie, daca SB-ul are alt feeling la schimbarea vitezelor, etc sau este 100% o diferenta de design...
-
Va salut din nou. Poate ma poate lamuri cineva care ar fi diferenta intre schimbatorul space-ball si cel standard. Apoi, cat de insemnata ar fi diferenta de putere intre 2.4&5 T si T5. Am inteles ca primele doua ar fi mai fiabile si ca dezvolta cuplul maxim la turatii mai joase, in timp ce T5-ul te baga in scaun la propriu dupa ce isi ia ture. Va intreb deoarece eu am mers pana acum numai cu 2.4 i 140 si 170 si cu T6 pe S80. Ultimul dintre ele nu intra in discutie din cauza cilindreii In legatura cu sitemele audio, colegul @HEIMDALLR m-a scos din ceata, am inteles cum putem diferentia calitatea acestora si prin alte moduri decat ascultarea propriu-zisa
-
Aha, inca o data se vorbeste de prezenta amplificatorului pt ca sistemul sa fie macar intermediar. A, si inca ceva, nu ma asteptam la un S80 cu telefon si de toate sa nu aiba difuzor pe mijloc daca tot arata ca asaceva. Credeam ca, daca e sa nu aiba, trebuia sa fie bord crud acolo si nu loc pt difuzor, care de fapt nu exista. Daca ar fi fost un Daewoo ,Hyunday, Frantuzesti, Gelly, Tata, etc, mai intelegeam, dar la Volvo nu .LA premium nu cred ca are rost sa mai visez. R-ul nu intra in discutie la mine, iar pe S80 de 2.0 T nu cred ca s-au montat prea multe Premium-uri. NIci pe cel mai low-leveled sper sa nu-l nimeresc