adrianciocan

Membru
  • Content count

    10
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by adrianciocan


  1. agr, pe ce volvo ai roti de 18 ? esti tare curajos :smile: . culoarea este metalizata, este culoare din paletarul volvo, dar ceva mai noua fata de anul masinii,cred.

    Multumesc frumos pentru aprecieri, totul se face cu pasiune pentru ceea ce eu consider a fi cea mai frumoasa berlina din clasa ei, fara a mai povesti de tinuta de drum si de performante.

    Bafta si tzie tizule!

    p.s chiar daca la auto 2 am trecut bmw, sa stiti ca si acolo tot pasiune este pentru cel mai frumos coupe, dupa c70 desigur :D


  2. salut,

    pt al meu s40 a fost un an plin. a primit vopsea noua in vara, sistem audio nou nout cu doua amplificatoare, sub si tot ce trebuie ( am demontat tot interiorul pentru a trage cablurile pe sub mocheta si nu prin praguri) , faruri noi, amortizoare, discuri frana, un set de roti de iarna, si, saptamana asta, pe sambata sper sa vina pistoanele pentru ca asteapta de mai bine de o luna .

    De fapt au venit pistoanele saptamana trecuta dar nu s-au potrivit, erau pt t4 de 1.9l si al meu este de 2l.

    Chiuloasa a fost la doctor si ea: planeitate, ghiduri supape schimbate si supape rectificate. Am lucrat putin si la turbina zilele trecute ( curatat corpul de evacuare si sudat pe alocuri ), si nici caseta de directie nu a scapat de un control amanuntit facut la Targoviste. Am insotit-o personal, pe caseta desigur, sa ma asigur ca e ok. Suportii motor au venit si ei, fisele si bujiile sunt deja in garaj, impreuna cu placutele de frana si chitul de distributie (daca tot e desfacut motorul)

    Desi am lucrat mult la cele de mai sus, in topul operatiilor se gaseste capitonarea capotei cu material termoizolant....: carton, marker, sabloane, foarfeca, pensula , adezivi..ca la scoala. Si ar mai fi in top si montarea unui triplu stecher auto in capacul cotierei ( greu de vazut si cu instructiuni :smile: ) , si montarea statie CB sub bord si antena in aripa dreapta spate.

    V-am zis ca s40-ul meu nu s-a plictisit :smile:...si unde pui ca am un calculator cu chip pregatit deja care astepta rodajul motorului si.... primavara :smile:

    Spor la treaba va doresc !

    post-4339-0-17478300-1356047919_thumb.jppost-4339-0-83765800-1356047915_thumb.jppost-4339-0-63396700-1356047924_thumb.jppost-4339-0-13308900-1356047910_thumb.jppost-4339-0-77897200-1356047930_thumb.jp

    3 people like this

  3. Ce fel de material ai cumparat? eventual pune o poza sa vedem si noi, astia cu T4 :smile: , da, ma rog, se pot uita si ceilalti posesori de Volvo , :thumbsup2:

    multumim.

    Salut,

    Destul de greu de pus o poza cu montajul pentru ca am lipit si protectia originala a capotei de materialul termoizolant pe care l-am lipit pe capota. Este un soi de burete dens care se vinde la ml si care are folie de aluminiu pe una din fete.

    Am facut sabloane dupa spatiile dintre ranforsarile capotei, am decupat marerialul si l-am lipit. Cost total: 100 de roni 2 sau trei beri, era vara cand l-am lipit :)


  4. am un t4 din 2001 :). important de mentionat ca merg aprox 45000 de km pe an din care 40000 in afara orasului, si ca sa

    merg si mai departe cu calculele din cei 40000 aprox 30000 sunt pe autostrada .una peste alta, media consumului pe gpl

    este de 12% ( mers constant 120-130 autostrada, semisportiv -sportiv pe judetene si nationale).

    o sa revin cu date legate de consum dupa ce motorul va fi refacut, sper in max 4 saptamani. imi aduce moshu pistoane nou noutze :).


  5. s40 t4 de 2L. fiabilitate redusa, consum maricel doar in ture...dar, senzatia de a trage de toti calutii intr-un confort deplin si de a produce involuntar ce-i drept

    "victime" in randul posesorilor

    de 3-4 litri este greu de obtinut cu asa costuri mici de intretinere . (important de mentionat ca nu platesc manopera :D, altfel , costurile ..... )


  6. salut,

    legat de trapa, a mea suiera ca naiba in mers. e greu de schimbat garnitura cu una noua?

    legat de protectia de la capota, eu am rezolvat cu material termoizolant de la brico, lipit cu adeziv....indiferent cat incalzesc al meu t4, capota are temperatura de afara.


  7. salut,

    pentru ca al meu s40 t4 a picat testul de compresie (6 la cald) m-am hotarat sa refac motorul. evident ca nu scap doar cu segmenti si pistoanele avand semne grave

    de uzura, dar in afara de motor am gasit si fisuri multiple in interiorul corpului de evacuare al turbinei.corpul central pare ok, motiv pentru care va rog sa ma ajutati

    cu o solutie care sa nu implice schimbarea integrala a turbinei.

    sudatul pare dificil intrucat fisurile sunt la interior si destul de multe.

    masina este din 2001

    multumesc frumos,

    adrian