Cosmin L

Membru
  • Content count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Cosmin L

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  • Auto Volvo S40 2.0D
  • Fabricatie 2005
  • Auto 2 Ford Fiesta ST
  • Fabricatie 2 2008
  1. Probleme tubina S40 2.0D 2005

    Salutari, Dupa lungi cautari am descoperit problema. O valva de admisie avea un perete exterior crapat si scapa presiune pe acolo. La relanti se bloca pe inchis si nu mai ajungea nimic la turbina. Acum am reparat-o si merge ok, nu se mai intrerupe. Problema au rezolvat-o cei de la Typhoon Service din Baneasa. Sunt foarte meticulosi si foarte seriosi. Recomand. Bogdan, mersi de ajutor.
  2. Probleme cu v50 2.0 d

    Salut, Am avut si eu probleme cu pornirea, dar doar la cald. Bogdan a vazut masina si imi aparea o eroare pe pompa de inalta. Pana la urma s-a dovedit a fi un injector infundat. Am testat-o la borcanase, am vazut care era de vina, l-am curatat si acum merge ok. Cost total 500 de lei. Bafta
  3. Senzor turbina S40 2.0D - 136CP

    bine carcotasule ) astept maine actuator + senzor si le schimb. Te anunt de rezultat. Bafta!
  4. Senzor turbina S40 2.0D - 136CP

    Bogdan, am verificat acum si se pare ca masina mea chiar are 2 valve de control. Noi am schimbat doar una din ele, e posibil sa fie de la a doua? Am verificat-o acum, e neatinsa. http://i50.tinypic.com/2ugyzq8.jpg Mersi,
  5. Probleme tubina S40 2.0D 2005

    Salut, incearca sa mergi cu ea la test sa iti faca o diagnoza ca lumea. Daca ai drum in Bucuresti du-te la Bodgan ca stie ce zice. Posibil sa fie actuatorul de la turbina sau senzorul. Si la mine se simtea ca porneste turbina, adica avea o cadere de putere inainte sa inceapa sa traga.
  6. Senzor turbina S40 2.0D - 136CP

    Salut, Din pacate nu stiu sigur ca este exact aceeasi piesa, ar trebui sa dau jos turbina ca sa vad si crede-ma e super complicat. In al doilea rand se pare ca montajul este destul de greu in sensul ca trebuie sa ai echipament special de masurare a voltajului care se transmite catre senzor in anumite pozitii ale tubinei....sau cel putin asta am inteles eu. Ideea este ca e greu de facut, Peugeot fac la motoarele lor dar nu au soft si pentru Volvo, iar Volvo nu schimba decat toata turbina. Alta idee ar fi sa schimb intreg actuatorul dar intalnesc aceeasi problema de montaj....
  7. Senzor turbina S40 2.0D - 136CP

    Nimic? Nu vine nimeni cu o idee?
  8. Senzor turbina S40 2.0D - 136CP

    asa am zis, dar se pare ca nu are cum. Plus ca trebuie sa si comand piesa respectiva si nu prea am gasit de unde....
  9. Probleme tubina S40 2.0D 2005

    nu merge, nu are echipamentul necesar pentru asta....din pacate
  10. Salut, Stie cineva unde pot schimba un senzor de pozitie turbina la un S40 2.0D 136CP din 2005. Din cate am inteles piesa este aceeasi cu cea de la Peugeot 2.0Hdi, codul acesteia este: 0375p0. Am intrebat la Peugeot si nu prea vor sa se bage pentru ca nu au protocol care sa le permita sa se lege la soft-ul de Volvo. La Volvo evident ca mi-au zis ca se schimba toata turbina cu 2000 de euro. Multumesc
  11. Probleme tubina S40 2.0D 2005

    Salut, Am aflat de unde era problema. Se pare ca senzorul de pozitie turbina da semnale eronate catre ECU si ca sa nu apara probleme el opreste turbina. La Bogdan nu aparea pe tester pentru ca masina mea nu are un update facut si eroarea era inregistrata ca Turbo Valve Failure, dar pareau 2 erori identice. Una din ele era pentru acest senzor. Intrebare, stie cineva unde pot sa schimb senzorul? Mersi, Cosmin
  12. Probleme tubina S40 2.0D 2005

    Salut, Revin cu un update. Am fost la Ciprian pentru verificare turbina si este ok. Toate valorile sunt in standard. Omul mi-a recomandat sa verific senzorul de la turbina, este foarte posibil ca acelas sa fie de vina. Apropo de Cipos e super baiat, recomand. Stie cineva cand vine Bogdan din vacanta? )
  13. Probleme tubina S40 2.0D 2005

    Salut, Este schimbata in martie. Am pus o valva de la Bogdan si masina tot asa face. Se pare ca nu este valva.
  14. Salut, Am o problema foarte ciudata cand pornesc masina, turbina merge perfect dar dupa un timp (intre 1 si 10 min) nu mai merge. Masina nu da nici un semn, pur si simplu nu mai are putere. Se poate tura pana la 4000rpm fara probleme, dar turbina nu porneste. Nu cred ca intra in limp mode. Nu scoate fum de loc cand tubina e oprita oricat de tare ii dau, cand merge turbina fumega. Am fost cu ea la test de injectoare si tubina si toate par a fi ok. Daca merg inafara si nu apuca masina sa stea la relanti tubina merge fara probleme si un timp mai lung...1h...2, deci e clar ca se intampla doar cand masina e stationara cu motorul pornit. De fiecare data cand operesc si repornesc motorul turbina isi revine. Am fost cu ea la Bogdan dar nu a putut sa isi dea seama exact ce are (din lipsa de timp). Am fost si la Volvo unde mi-au zis scurt ca trebuie schimbata turbina (8.000 de lei) si toate injectoarele (12.000 lei). Deja sunt in pana de ideei. Cine vine cu un sfat? Mersi,