vlad_23_09

Membru
  • Content count

    56
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by vlad_23_09


  1. Salutari,

    De 8 ani am un Volvo v40 si ajungând la un număr suficient de mare de km am decis sa îmi cumpăr alta masina si am zis sa rămân tot pe volvo. Asa ca am fost am văzut 3 masini si a rămas sa cumpăr un S60 D5 din 2011 cu 211000 km pe bord. Dupa câteva zile m-am dus si am luat masina ai la o zi dupa achizitie am plecat sa ii fac plinul si surpriza, dupa ce i-am facut plinul am urcat la volan si pe bord se resetase km partiali dar si km totali urcând la 320000 km. Spre norocul meu am reusit sa îmi recuperez banii si acum ma gândesc sa îmi cumpăr un s60 nou ca in sh-uri nu mai pot avea încredere.


  2. Salut, Ieri a inceput sa imi faca un zgomot in directia alternatorului ca un fel de vibratie bataie, si cand accelerez si trec de 1000 de rot/min vibratia dispare. Cu cateva luni in urma mi s-a aprins si martorul de la alternator pt cateva secunde si apoi a disparut. Aveti idee de unde poate sa se auda?


  3. Salutare! Astazi am mers cativa km si la un moment dat a inceput sa se auda un fasait pe la 2000 de ture dupa ce intra turbina. Am oprit, am inceput sa turez motorul si am observat ca furtunul de cauciuc care leaga intercoolerul de galeria de admisie se umfla cand creste presiunea. poate fi galeria de admisie infundata?? Mentionez ca am desfacut acum 3-4 luni o parte din acea galerie pentru a curata valva EGR si era foarte murdara.


  4. salut! Astazi dupa ce am incercat sa curat si eu valva egr dupa ce am montat totul am incercat sa fac o tura cu masina si surpriza pana ajunge la 2000 de ture nu are forta. Poate avea vre-un efect negativ WD40-ul pa care l-am folosit ca sa scot si sa curat valava? pentru ca inainte de demontare motorul tragea normal. 


  5. Acel zornait metalic il poate face turbina.

    Am intrat pe autostrada si am vrut sa vad si eu ce poate masina si cand a ajuns acul la 180 se auzea ca un fel de scartait si imediat dupa acel zgomot pierdea din putere. Incerca sa desfaci tubul care duce la turbina si vezi daca ai joc axial pt ca e posibil sa iti atinga paletii turbinei marginea exterioara cum se intampla la mine.


  6. Sunt foarte hotarat sa o inmatriculez pentru ca dupa cum stiti si voi italia este printre tarile cu cela mai scumpe asigurari. In 2 ani imi recuperez banii pe care ii dau pe taxa de inmatriculare.

    De ce spuneti ca e mai scump sa o aduc cu numere de  carton decat pe platforma? cat pot costa acele numere ? ca doar nu ajung la 500 de euro cat dai la platforma sa ti-o duca plus ca trebuie sa mai platesc si eu bilet la autocar sau avion sa ajung in tara.


  7. Scz, am uitat, asiguratorul iti da numere provizorii din carton.

    Va multumesc mult pentru raspunsuri

    Am auzit ceva de numerele astea de carton dar nu stiam exact de unde le pot lua,

    si cand ajung in tara in cat timp pot lua numerele rosii, si cam cat timp poate dura sa o inmatriculez?


  8. Salut! Intentionez sa imi inmatriculez masina in romania si nu stiu cum se procedeaza. Din cate am auzit trebuie sa aduc masina in tara si sa ma intorc cu numerele inapoi in italia pentru a o radia si nu stiu cat de adevarat poate fi. Si in al doile-a rand ar fi foarte scump sa fac atatea drumuri.


  9. Salut! Cum as putea sa fiu sigur ca uleiul pe care il folosesc nu este contrafacut?

    Eu folosesc Castrol 10w40 pe care il cumpar de la un magazin de piese auto, dar am vazut acelasi ulei intr-un hypermarket si ambalajul este identic pe care scrie manufactured in UE si nu prea sun asa increzator


  10. Salut!

    Am avut si eu o problema de genul asta tot de la o lovitura sub masina, si incepuse sa vibreze mai tare motorul iar la accelerari ma bruste in treptele 1, 2 si 3 se auzeau niste toncanituri ca si cum ar bate fier pe fier. Am fost la mecanic si a vazut ca traversa care este pusa intre roti atingea pe suportul motor si cand acceleram putin mai puternic batea motorul in traversa.

    Incearca sa te uiti sub maisina sa vezi daca nu cumva atinge traversa.