alexska

Membru
  • Content count

    59
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About alexska

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Locatie Constanta
  • Auto Volvo S40 1.6D
  • Fabricatie 2008

Recent Profile Visitors

1,184 profile views
  1. sa nu fie racitorul de gaze spart, am patit`o de 2 ori...
  2. problema servodirectie

    UPDATE......de curiozitate, sa vad cum arata pompa de servo....am scos farul si am dat de un vas cu capac (care se afla deasupra pompei).....iar pe capac era desenat un volan...bingo...am turnat acelasi lichid ieftin si am pornit masina....ce credeti ?!.....volanul merge mai usor ca inainte....deci pompa functioneaza.....a trimis lichid catre caseta....si caseta catre vasul de sus.....deoarece aveam furtunele pe afara, aceasta a curs pe jos.....bineinteles ca dupa ce s-a terminat lichidul, aveam iar volanul de piatra.... CONCLUZIA : pompa servo trebuie amorsata !
  3. problema servodirectie

    pompa recunoaste lichidul si il dreneaza pe cel potrivit ? :))....sau cum functioneaza ?
  4. problema servodirectie

    multumesc frumos pentru raspunsuri.....chiar acum o sa ma duc sa verific siguranta si sa scot lichidul....norocul meu ca pompa nu a bagat nimic in caseta.....lichidul este intact in recipient...va tin la curent.....are ceva daca bag Petrosin CHF 11S (e verde) ?....e recomandat de volvo...si asta aveam si inainte pana sa am probleme...
  5. salut....din cauza ca aveam un joc in volan, am zis, hai sa duc caseta de directie DIN NOU la reconditionat (pierdea lichid)...toate bune si frumoase...m-am apucat singur sa o demontez intr-un garaj (10 ore de chin)...bun....deci scos....dus la reconditionat (aveam garantie).....am aerisit instalatia.... am montat caseta....am pus un lichid ieftin si prost (mi l-a cumparat un idiot), dupa m-am uitat pe etcheta (hidraulic transmision bla bla bla pt cutii de viteze automate si mecanisme servodirectie)....deja era prea tarziu....in fine....am pornit masina...m-am jucat cu volanul.....si am constatat ca nu mai merge deloc servodirectia :|.....urmatorul lucru sa fost sa injur de dumnezei si de hristosi....in fine....am oprit masina si am desfacut turul si returul pentru a vedea daca intra lichid ieftin in caseta....soc!!!...nu se intampla nimic.....am stricat pompa? ...,de mentionat ca am mai pornit masina din cand in cand in timpul operatiei de montare fiindca ascultam muzica, deci nu era deloc lichid in instalatie si banuiesc ca mergea in gol........si inca ceva...citisem undeva ca daca faci schimbul de lichid iar cand te joci cu volanul, rotile nu sunt ridicate pe cric si sunt pe pamant, risti sa strici pompa......daca e adevarat...am facut-o si pe asta :))
  6. Salutare....problema e in felul urmator.....fac un rezumat......este vorba despre un accident...o masina mi-a intrat in lateral spate (roata)....mi-a indoit puntea spate (partea de sus a rotii a intrat inauntru)...in fine, am schimbat puntea, inclusiv fuzeta si bratele de pe partea aia (in afara de unul, care pleaca din fuzeta si se duce spre motor)....problema acum este ca rotile stau strambe in felul asta : poza nr 3....unghi deschis.....si mecanicii imi spun ca nu are reglaj pentru unghiul stanga-dreapta....ce e de facut ?? :-s
  7. Tzacanit scurt la plecarea de pe loc

    am schimbat si bucsa mare de la bascula......a disparut trosnitura cand plecam de pe loc.....in schimb se aude o pocnitura cand apas frana , uneori.....deci urmeaza placutele
  8. Probleme Filtru Particule Volvo V50 d

    Check engine a disparut....ca prin minune ... Eu am ajuns vineri cu masina la tine....volvo negru, CLI la numar....m-am gandit si eu inainte si din cauza asta nu am dezvaluit numele...am vrut sa vad intai ce coduri de erori am....dar acum daca nu mai este cazul....voi investiga maine de unde se aude acest "ffssss-it", mai mult ca sigur de la turbo...desi initial credeam ca am Nos pe masina ))
  9. Probleme Filtru Particule Volvo V50 d

    @Midnight Caller, nu vreau sa le fac reclama proasta, o sa va spun maine de la ce vine eroarea.....desi mai mult ca sigur de la DPF.. @volvo 244, e doar check engine, fara limp mode sau altceva.....sper sa pun maine testerul pe ea si va scriu aici.. p.s : acel ffssssss cand accelerez, de la ce poate sa fie ?....mi-a aparut dupa 20 de minute de cand am luat masina din service.. :|
  10. Probleme Filtru Particule Volvo V50 d

    m-am intors din bucuresti....fara dpf.....si cu un check engine in bord, pe autostrada, dupa 100 de km ))......ah...si un ffsssss care se aude de nu stiu unde doar cand accelerez (ca si cand ar scapa aer pe undeva)....tare de tot oricum !
  11. Tzacanit scurt la plecarea de pe loc

    in proportie de 90% cred si eu ca este vreun tampon terminat....trosneste la cea mai mica bruscare a caroseriei....si uneori chiar si in a 2-a sau a 3-a cand accelerez puternic in cuplu maxim
  12. Tzacanit scurt la plecarea de pe loc

    schimbat cap planetara (spidan).....au disparut unele zgomote specifice de planetara dar au ramas acele bubuituri ingrozitoare......daca fac forfecarea bine (ambreiaj, acceleratie)...bubuie si la 2 km/h....si cu cat plec mai usor cu atat se diminueaza zgomotul....greseala mea a fost ca am lasat doar un mecanic sa`si exprime parerea..
  13. Probleme Filtru Particule Volvo V50 d

    Filtrul se pare ca si-a revenit de atunci, nu mai are probleme....dar totusi am ales sa fac dpf off....maine sunt programat la niste baieti din bucuresti....eliminat fizic si soft (300 de euro)
  14. Tzacanit scurt la plecarea de pe loc

    actualul cap de planetara e complet terminat.....se aude acea bubuitura pentru ca, ori se rup dintii....ori dintii sunt tociti si capul de planetara se invarte in fuzeta....la accelerari bruste, franari bruste...
  15. Tzacanit scurt la plecarea de pe loc

    exact Metelli e marca .....sa inteleg ca ar fi mai bine sa caut un cap de planetara din dezmembrari ?