brumadesport

Membru
  • Content count

    34
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by brumadesport


  1. La 24.08.2020 at 11:15 AM, maverick a spus:

    Deci, 

    Merge si atat cat spun diferite firme de tuning, insa trebuie sa citesti cu mare atentie ce ofera si cum - exemplu: 

    - Polestar nu adauga doar CP (cuplu - masurat in newton metru - Nm nu nano metri nM) in plus in motor, mai modifica un pic si pe la cutia de viteze - iti spune cineva care care a avut Polestar pe diferite masini Volvo - si merita. Am avut 2 Polestar pe 2 D5, penultimul exact de la 225 la 230 CP insa nu se compara - pentru mine a meritat din plin investitia. Si plus ca la orice update de soft, daca exista, se face update si la softul Polestar. 

    - Polestar este tuning de fabrica Volvo, deci ai garantia ca nu induce la efecte secundare la motor. Nu ca la restul neaparat ar duce, insa este fara nicio garantie - pe raspunderea ta. 

    Iti sugerez sa citesti un pic mai mult, inclusiv aici pe forum gasesti diferitte informatii - insa trebuie sa investesti un pic de "bruma" de timp in asta. 

     

     

    Am avut suficient de “bruma” de timp cat sa iti citesc raspunsul, apreciez semnalarea greselii nM-Nm, a fost doar simpla eroare ...apropos..nanometru este prescurtat nm...ops! 
    Si...acea modificare de la Polestar de 5cp este nesemnificativa...din cele citite de pe la specialisti, daca tot m-ai indemnat sa lecturez ptr info! Cand vei dori iti voi pune la dispozitie documentatia necesara! 
    Stima! 


  2. Acum 14 ore, BogdanG a spus:

    5CP cu Polestar.

    Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

    Multumesc! 
    Deci ceea ce se spune pe la diferite firme de tunning ca merg 35cp si 60nM este doar poveste! Banuiam, dar am vrut sa am certutindea de la specialist!

    multumesc ptr consiliere! 
    cele bune! 


  3. La 09.12.2019 at 8:34 PM, BogdanG a spus:

    @Mauricetu esti cel mai prost exemplu, la tine mașinile nu se strica, eu reparam de ma săturam la XC70 uri iar tu te lafaiai prin Norvegia cu el . 

    La XC90 toți se plâng de baterii consumate, bătaie suspensie fata, compresor perne, furtune turbo, dpf uri, turbine, pistoane topite . La tine se arde motorasul trapei.  

    La benzina toți se lauda de fiabilitate, eu la 33k km am schimbat turbina plus compresor . 

    Cred ca tine de proprietar, la tine si un Land Rover ar tine o viață la mine si Volvo C303 din 1975 s-a stricat si vb de o masina militară cu 16400 km la bord care nu se strica daca ma iau dupa toate informatiile de pe net, pe mine m-a lăsat în vârf de munte  :)

    Salut! Te rog, spune-mi, se mai poate adauga ceva putere la D5-225cp? Multumesc! 


  4. Achizitionat! 
    inscription

    Am cateva intrebari, va rog: 

    1. cum se folosesti serviciul Volvo On Call? Trebuie mers la reprezentanta? 
    2. cheile arata foarte uzate, au fost tinute langa metale si sunt zgariate. Se pot inlocui? Pret? 
    3. are suspensie pneumatica. Este la fel de problematica precum la VAG/MERCEDES/RR?

     

    multumesc!! 

    947B1C31-CA97-472B-95C0-33BA541552C1.jpeg

    1 person likes this

  5. Acum 4 ore, Maurice a spus:

    La mine n-a intrat apa in interior doar a udat motorul care se pare ca mergea foarte greu dupa asta (oxidat/ruginit/draq sa-l ia).

    Dar acum totul e ok? 
    Am un prieten, tatal lui este fan Lexus, are un RX450h, dar si-a luat si un T8! Si a zis ca nu stie in favoarea careia sa incline balanta! :) 


  6. Acum 2 ore, Maurice a spus:

    Fiecare-si face singur socoteala.

    In cazul meu, a fost si este o masina de luat. In 4 ani si 100kkm singurele probleme le-am avut la compresorul suspensiei pneumatice (schimbat in garantie) si la trapa unde s-a infundat scurgerea si am ajuns sa schimb motorul mecanismului de deschidere (schimbat in garantie chiar daca putea sa fie defectul din proasta intrebuintare/necuratarea scurgerii)

    Nu am mers aproape 100kkm pe an cum vad ca ai mers tu numai cu S80-ul si asta timp de 5 ani dar nici nu m-am purtat cu manusi, adica utilizata la tot ce-i nevoie si intretinuta cum trebuie. Altii sunt de alta parere mai buna/mai proasta dupa noroc.

    La trapa este o problema generala la toate masinile! Eu am patit: dupa o ploaie zdravana am intrat in masina si aveam apa. Scurgerea era plina de mizerie! Curatat, uscat, rezolvat, totul perfect! 
    Multumesc! 


  7. Multumesc! Deci nu sunt probleme majore! De acum nu voi mai merge asa mult cu masina, maxim 25000km/an.

    Am citit ce ai mai scris despre masina ta!

    Sa o stapanesti sanatos, sa te bucuri de ea si sa nu ai evenimente neplacute de niciun fel! 


  8. Pai eu am intrebat clar si precis ce vreau sa stiu! 
    Tocmai ca am avut atatea SUV-uri si nu mi-au placut, am formulat urmatoarele intrebari: “
    in consecinta, a venit randul XC90-ului 2015-2016, Inscription, buget 42.000€, sa fie al meu! astfel, va intreb pe cei cunoscatori, posesori sau doar pasionati si priceputi: este o masina de luat? Ce probleme ridica? Minusuri? Ce lucruri negative se pot spune despre acest model? 

     


  9. Va salut!

    Am fost fericitul posesor al unui Volvo S80 Executive AWD, timp de 5 ani, (2012-2017)cumparat la 75.000km, vanduta in aceeasi stare impecabila la 476.000km, fara nicio reparatie majora, fara probleme! 
    dupa aceea, am avut diverse, dar gandul si dorinta au ramas la Volvo! 
    in consecinta, a venit randul XC90-ului 2015-2016, Inscription, buget 42.000€, sa fie al meu! astfel, va intreb pe cei cunoscatori, posesori sau doar pasionati si priceputi: este o masina de luat? Ce probleme ridica? Minusuri? Ce lucruri negative se pot spune despre acest model? 
    Mentionez ca in acesti doi ani 2017-2019, am avut, cam tot ce inseamna SUV Premium: X5/X6(slabe, zdruncinoase), Q7(stricacios), GLE Coupe(instabil), Cayenne(service costisitor si strict in reprezentanta se pote face intretinerea; este un Touareg mai finisat), Jeep GC(finisaje slabe in interior, foarte buna in off-road), Toyota LC(indestructibila, dar cu materiale nu foarte bune- service-ul de la Bacau ABSOLUT IREPROSABIL!, aici voi face si intretinerea la XC90) Nu am facut aceasta enumerare ptr a epata, ci strict ptr a arata ca am oarece experienta in SUV-uri!  Am condus XC90 D5- 1200km, in diverse forme de relief, mi-a placut foarte mult! 

    Cu stima! 
    Multumesc! 

    1 person likes this

  10. Bogdane, fii sigur ca aduc masina la tine! Numai ca, eu intreb ca si masina, din cele trei modele mentionate, catre care sa ma indrept! Pana acum niciuna nu a luat un avans decisiv pentru a decide! Un plus ptr XC 90, dupa 2011, dat faptul ca e mentionat de tine! 

    Multumesc!


  11. Salutare tuturor! 

    Revin; Am o mare dilema: doresc sa imi achizitionez XC si nu stiu care:60-70 sau 90? 

    Masina va fi dupa 2012, maxim 130-150k km, trebuie sa ofere confort, spatiu, consum bun! 

    Acum am un S80/2007, Executive AWD absolut senzational si imi e greu sa aleg! Va rog, ajutati-ma! 

    XC90 dupa 2015 va fi o varianta peste 2-3ani! 


  12. Revin cu aceeasi intrebare: de unde pot cumpara doua amortizoare fata Four C pentru S80, -2007, AWD??? Exclus oferta de 3000ron / bucata!! Este aberant!

    Multumesc!

    Alin Buga am raspuns in privat si iti multumesc! Dar, te rog, daca ai informatii, te rog ajuta-ma!


  13. Costa 3000lei/bucata... x 2... Cam mult! La Discovery 4, 2012, masina super fortata si utilizata in off road, am schimbat perna de aer, cost 1600€! S80 utilizat exclusiv drumuri lungi, evitat la maxim gropile sau altceva in afara de asfalt! Deci cine ma poate ajuta?

    Sunt de acord sa fie noi....dar la un astfel de pret....vand masina si imi iau altceva...tot S80 cu suspensie normala!


  14. Salut! Doresc sa cumpar un XC....60/70/90... Buget : 20000€

    Ce ma sfatuiti? Ce model din cele trei? Am gasit un XC90 din 2010, fara navigatie, dar cu piele, xenon, 50000km conform carnetului service, impecabila ..dar si unul din 2007 superb-16000€/35000km, momentum echiparea...

    Aduce cineva de afara ceva cu km putini?

    Care din cele trei este mai putin problematica?

    Multumesc !