Marian Sabou

Membru
  • Content count

    229
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Marian Sabou


  1. Acum 15 ore, acn a spus:

    Marian Sabou  merci de info! Am verificat si nu mai apare nici in bord ca am portbagajul deschis! Iar trebuie sa dezmembrez tot portbagajul, desi cand am verificat, niciun alt fir nu parea crapat, rupt, etc! Sa se fi miscat vreun conector din vreo mufa?

    P.S. siguranta pentru lumina din portbagaj (plus altele), are numarul 86, dar inca nu am verificat-o !

    Conductorul e rupt si cel mai probabil face contact cu un alt conductor , de aia nu sesizeaza deschiderea in bord si nu se aprinde becul , la mine a fost exact invers era inchis portbagajul dar becul ramanea aprins , iar in bord aparea mesajul cu Portbagaj deschis. 

    Spor la munca e mult mai usor daca se deschide portbagajul decat atunci cand trebe sa lucrii pe spate sa il deschizi prima data.


  2. Acum 23 ore, acn a spus:

    Am experimentat si eu problema cu portbagajul bocat! De vina a fost un fir intrerupt un acel burduf de cauciuc! L-am reparat, pus totul la loc, functioneaza tot, mai putin becul din portbagaj! Stiti cumva daca acesta are siguranta separata si ce numar ar avea aceasta?

    Cand ai portbagajul deschis in bord iti apare acest lucru  ?  Becul se aprinde doar daca senzorul indica faptul ca e deschis portbagajul . Daca nu indica verifica din nou toate firele eu le-am schimbat din interior pana in portbagaj toate ca sa fiu sigur de un lucru .

     


  3. Acum 3 ore, acn a spus:

    La S40 si V50, droserul este de fapt capacul farului!

    Pana la urma i-am gasit un loc droserului sub far, montat lupa bi-xenon, tras fir de masa separt, pus farul pe masina si surpriza....cu motorul pornit farurile fac precum pomul de craciun! :) Daca nu pornesc motorul, farurile stau aprinse frumos, fara nicio problema!

    https://www.youtube.com/watch?v=KBJpcj7513s&feature=youtu.be

    Asta inseamna ca trebuie sa ma apuc sa bricolez un KBOWE(un fel de anulator bec ars + eliminator PWM)!

    Nu ai nevoie de fir de masa separat lui masa din far de pe faza si pentru ridicarea coborarea lupei luai semnal de pe becul de faza lunga , mai simplu legai lupa in paralel pe becul de faza lunga si nu ar trebuii sa ai probleme . La mine functioneaza perfect. 


  4. La 27.05.2016 at 4:06 PM, acn a spus:

    Cei care ati montat xenon, unde ati pus droserele? Eu am luat niste drosere OEM Valeo D1S, destul de micute si totusi nu reusesc sa le gasesc un loc!

    Nu pot sa le pun nici prea departe de far, pentru ca firul care pleaca din ele catre bec, are doar vreo 20 cm! Singurul loc disponibil, ar fi inauntrul farului, chiar sub lupa, dar mi-e frica sa nu se supraincalzeasca droserul (caldura degajata de lupa + caldura degajata de droser)!

    Vreo idee?!?

    Eu le-am pus in far fara nici o problema .. Stau acolo cam de 6-7 luni si functioneaza perfect 


  5. Acum 2 ore, CataP a spus:

    @Marian Sabou, cand apesi pe buton sa deschizi geamul face un click cand il apesi pana jos?

     

    Acum 1 oră, Dinoco a spus:

    Trebuie activata functia autoUp/autoDown cu ajutorul unui Dice.

    Sent from my Nokia 3310i

    @CataP o sa probez acum cand cobor la masina dar pana acum nu am auzit niciun click .

    @Dinoco Asta inseamna ca nu trebuie neaparat la reprezentanta e o parte buna . O sa vad pe cineva la Cluj sau in zona macar . 


  6. Salut as fi interesat daca a incercat careva dintre voi sa adauge ulterior optiuni la masinã , pe mine m-ar interesa coborârea automata a geamurilor . Momentan am doar ridicarea automata , iar pe perioada de vara ar fi mult mai confortabil ..

    Sent from my SM-G925F using Tapatalk


  7. La 25.04.2016 at 0:10 PM, Ballack a spus:

    Spre marea mea uimire telecomanda si-a revenit fara sa ii fac absolut nimic :o

    Nu stiu daca ar trebui sa ma bucur sau nu de teama ca daca si-a revenit singura inseamna ca exista posibilitatea sa mai faca pe viitor

    @offtopic si eu am patit la fel cu switchul de la portbagaj, nu a mers vreo 2-3 zile si dupa si-a revenit  , dar oricum astept sa ajunga la @Midnight Caller cel nou si il schimb sa fiu sigur de o treaba


  8. La 15.04.2016 at 6:31 PM, Ballack a spus:

    Revin cu info.

    Am schimbat bateria, aceeasi problema :unsure:

    Daca apas de 3 ori pe buton imi ia comanda.

    De fiecare data la a treia apasare se face si comanda la masina..

    O idee cineva? Multumesc!

    Mentionez ca inainte a mers bine. De 2 zile are aceasta problema.

    Ai verificat in spate la placuta unde face contact partea din cauciuc cu placa de baza ? S-ar putea sa ai ceva mizerii acolo si sa nu faca bine contact ... 


  9. La 16.04.2016 at 4:04 PM, StefanV a spus:

    Salutare,

    In cartea masinii, dar si pe rotile de 17 pe care le am, scrie 205/50/R17... si treaba e ca sunt putin ciudate fata de unele obisnuite. Talpa anvelopei este mai ingusta decat latimea jantei, si sunt mai multe inconveniente:

    zgarii jantele la parcari mult mai repede, preturile anvelopelor de genul asta sunt mai mari decat ale unor anvelope de 215, si (cred) ca au si ceva mai putina aderenta ca unele cu talpa mai mare...

    A mai incercat cineva sa puna pe jante de 17 roti cu alt profil, mai mare decat 205/50/17 la S40? credeti ca merge? puteti recomanda?

     

    Multumesc frumos

    Eu am pus 215/45/17 si sunt foarte multumit .. 

     

    LE: Pot sa iti trimit maine poze daca vrei sau sunama pentru mai multe detalii 

     


  10. Nu risti sa pierzi memoria , dar poza care ai puso tu este de la cheie de pana in 2004 , de aia ziceam ca nu apare in bord , poti sa o schimbi acasa hand made sa fi atent doar sa cumperi acelasi tip baterie (O gasesti la ceasornicarii) . Sus in topic ai precizat 2001. 


  11. La 12.04.2016 at 8:21 PM, AngelB a spus:

    Salut!

    Mi.am schimbat azi becurile de la numar cu unele led...si unul din ele lumineaza foarte slab...pana sa intre in pozitie merge perfect...cand a intrat la locul lui scade intensitatea lui la aproximativ 10%...am tot încercat să misc de piciorusele alea..ba sa le indoi sa fie mai stranse ba sa le largesc..dar acelasi rezultat..ce solutii as avea? Mersi

    Cu o surubelnita lata , sau cu o perie de "sarma" (se zice la noi in ardeal) curata foarte bine soclu unde intra lamelele , problema este ca in momentul incare imbingi ansamblul bec + suport in soclu , in partea din spate ai un contact imperfect de aia lumineaza putin , iar contactul imperfect apare din cauza mizeriei de pe lamelele suportului sau lamelele soclului dupa ce o sa le cureti bine va functiona . 

    Ar fi ok sa revii si cu un feedback dupa , daca a functionat . 

     

    1 person likes this

  12. Acum 18 ore, ionutmark a spus:

    Microswitch-ul e clar busit.

    Doar ca am verificat si firele din mufa de pe masina si nici acolo nu se inchide circuitul... am facut punte intre firele din mufa si nu s-a actionat incuietoarea... nici macar un sunet.

    Din acest motiv cred ca si cablajul are ceva bube.

    Cele bune, 

    Marc T.

     

    Recomandarea mea este sa pornesti pozitiile , parca sunt 7 fire care iti intra in tubulatura pe langa stopul din stanga , gasesti firul pe care ai tensiune acolo , desfaci tapiteria de la portbagaj , dupa care o sa gasesti 4 fire care intra in iala si faci punte intre firul pe care ai tensiune sigur si firele de la iala le iei pe rand si la unul dintre ele o sa se deschida , se poate sa ai intrerupt firul care se intoarce de la switch cu semnalul de deschidere . Switchul il poti verifica cu un multimetru poti sa il scoti afara si fara sa deschizi portbagaju. 

     

    Eu am schimbat toate firele din masina pana in spatele tapiteriei de la portbagaj , iar din tubulatura am scos bucata de plastic unde se tot bloca , dupa ce o sa desfaci o sa iti dai seama despre care bucata vorbesc , daca ai ceva nelamuriri poti sa ma suni .

     


  13. 1 oră în urmă, P a spus:

    Nu stiu exact pretul pt acel kit dar sigur de 4 ori fata de cel oe r-design nu are cum sa fie, daca mai gasesc lista de preturi revin cu update.

    Eu ma refeream ca ajungeam la un pret de 3000-4000 de RON cu cel de la polestar pe nou cu siguranta daca nu si mai mult sau cel de r-design nu ma refeream la diferenta dintre cele 2 , ma refeream la diferenta dintre ceea ce am schimbat (ARCURI EIBACH SPORT PRO KIT) si unul dintre kiturile complete pentru ca deja daca vrei sa cobori mai mult ai nevoie de la bari anti-ruliu , bielete , telescoape sport si ajungi la o suma mult mai mare . 


  14. Eu am cautat iti dai seama pe la dezmembrari prin tara prin italia , dar nu am avut noroc sa gasesc asa ceva si am ales aceasta varianta (arcuri sport eiback pro kit ) , si pe nou nu am cautat pentru ca cu siguranta costa de 3-4 ori mai mult , iar pentru un DAILY RIDE mie imi este ok ceea ce am gasit ... 

     


  15. Pana la urma am ales kit-ul Eibach sport kit 570373dfdcb9e_2016-03-2916.01.34.thumb.j  , 57037412246be_2016-04-0112.15.26.thumb.j , aici e doar cu arcurile pe fata schimbate 5703745d925fb_2016-04-0113.49.40.thumb.j  , poza cu rezultatu 570374af6b358_2016-04-0119.48.00.thumb.j , inainte 570374e3e1702_2016-03-0510.08.39.thumb.j , dupa am facut masuratorile din nou si am costatat o coborare pe fata cu aprox 35mm , si pe spate cu 30-32mm cred ca erau mai "obosite arcurile" pe spate . (Anvelope 215/45/ZR17) 

    Momentan sunt multumit a crescut rigiditatea masini , am pierdut normal din comfort (era un compromis cu care am fost deacrod de la bun inceput ) .

    COSTURI: APROX 1000RON. + a trebuit sa fac si un reglaj de directie deoarece nu am putut sa desfac un surub pe spate si am umblat la directie pe spate ( am desfacut pe acolo ) .

    2016-04-01 11.51.08.jpg


  16. UPDATE: M-am mai documentat putin in legatura cu kit-ul de suspensie Ta-Technix . Parerile sunt impartite si pe alte forumuri , insa am ales sa schimb doar arcurile si astept o oferta pentru Eibach sau HR , totusi cred ca o sa optez pentru Eibach .. o sa revin cu poze "Before and afther" .

    1 person likes this