elflo

Membru
  • Content count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About elflo

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie calarasi
  • Auto volvo 460
  • Fabricatie 1992
  • Auto 2 volkswagen t4
  • Fabricatie 2 1999
  1. Dezmebrez Volvo 460 1.9 TDI

    salut. ma intereseaza aripa fata dreapta cu tot cu plastice si scaunul sofer daca este in stare buna cu incalzirea functionala.
  2. posibila problema alternator?

    exact asa am patit si eu. schimbat alternator cu totul.
  3. schimbare bucsi bara stabilizatoare

    Asa... cu bucsile s-a rezolvat in sensul ca nu le-am gasit dar le-am dublat pe interior cu un manson de cauciuc. Rezultatele sunt foarte multumitoare pana acum. Daca tot am vazut-o cracanata pe cricuri am profitat de ocazie sa mai inlocuiesc niste nimicuri si anume toate amortizoarele. Am luat monroe, am inlocuit si rulmentii de la flanse, distractie care m-a costat cu tot cu manopera 1500 roni. Am incercat sa inlocuiesc si electromotorul cu cel luat de la marian, dar nu se potriveste. A... si am facut si geometria. Am bagat azi bani in masina mai mult decat as lua daca as vinde-o. Deh... A mai ramas sa rezolv distributia, scurgerile de ulei si tabla pe exterior si ...gata... o sa am cea mai scumpa masina ieftina.
  4. schimbare bucsi bara stabilizatoare

    Multam boierule. Se pare ca am ramas printre ultimii cu antichitati, daca ma iau dupa numarul de raspunsuri de pe acest forum. Ai o bere de la mine daca treci prin calarasi.
  5. Asa... am fost cu masina la un mecanic sa ii pun la punct articulatiile fata. A schimbat omul aproape tot in afara de bucsile de la bara stabilizatoare, despre care a spus ca nu se baga ca e prea complicat. M-am uitat si eu. Pe dreapta pare relativ simplu prin desfacerea cu ajutorul unei chei cu prelungitor a celor doya suruburi care preseaza bucsa. Pe stanga nu imi dau seama cum. Se desface pompa de servofrana? Rog pe cineva care si le-a schimbat sa imi explice.
  6. apa din condensul a/c in cabina

    scurgerea am gasit-o, dar nu curge nimic pe acolo. am incerc at sa o desfund cu o sarma dar nu am dat peste nimic.
  7. electromotorul

    masina este 460, scrie si la profil. motorul este 1721, benz. mecanic o sa fiu eu. la cate belele am avut cu masina asta, daca o duceam de fiecare data la service ii dublam valoarea imi poate spune cineva pas cu pas cum se face?
  8. SUTA bine, poate am exagerat, dar pentru un drum calarasi-bucuresi si retur completam sigur 1 litru. Ce era ciudat si asta m-a condus sa gasesc si rezolvarea cu euratorul este faptul ca fum nu scotea, dar gazele miroseau aparte, inecacios. Am uitat sa scriu ca o alta problema pe care am avut-o era ca pornea dar in cateva zeci de secunde se oprea. Dupa ce s-a consumat bateria am incercat sa o pornesc trasa. Cu t4, fara mila. Cu ura. A facut buuuuuuum, s-a spart toba mica si au curs doua galeti de apa din evacure. De atunci nu mai are probleme cu opritul motorului.
  9. Se poate schimba in fata blocului sau trebuie elevator?
  10. Nu este. Ce nu am spus, istoricul masinii asa cum reiese di cartea de identitate: - inmatriculata in 93, in romania, noua (creca era un jmecher ala) - vanduta in 99 unei firme - vanduta in 02 altei firme - vanduta 05 unei persoane fizice - vanduta in 09 altei persoane - cumparata de mine in 11 la schimb cu golf 3 Imi este evident ca masina a fost servisata doar cu patentul si ciocanul in spatele blocului. De mirare este faptul ca inca mai mergea. Doi ani, zece ore de munca si doua mii de lei mai tarziu e cu totul alta masina si mi-e draga, in ciuda faptului ca este o masina urata (ca design). Sau poate tocmai de aia mi-e draga.
  11. 460 92 1721, luata acum doi ani jumate pentru scurte drumuri in oras - pentru nevasta. Masini detinute anterior sau in paralel: dacia 1310, papuc, tico, astra f, fiat stilo, punto, ford escort, golf 3, 4, vw transporter t4. Le-am enumerat nu ca sa ma laud ci ca sa va spun ca la toate, adunate, nu cred ca am avut atatea probleme ca la volvo. Sa incepem: - toate ariculatiile fata distruse - reparat cu exceptia bucselor barei antiruliu. - faruri cu reglaje rupte - schimbat unul, urmeaza al doilea - mufa becuri topita - schimbata, curatata masa caroserie - alternator stricat - reparat, functiona dar martor aprins, schimbat cu altul dezmembrari - demaror - face de cinci ori clanc, a sasea oara porneste - radiator incalzire cabina spart, apa in continuu la sofer - schimbat cu unul de logan, nu incalzea, schimbat cu dezmembrari - maneta lumnini - fara faza lunga - schimbata dezmembrari - alarma fabrica cu temperament - ramas pieton la 200 km de casa - dezactivata - rugina aripi - in curs rezolvare - bara protectie spate - flencane - in curs de rezolvare - scaun sofer fara incalzire - nu ma intereseaza - lumina marsarier lipsa - de rezolvat - CONSUM ULEI MONSTRUOS 1L/100 KM - REZOLVAT CURATARE EPURATOR - frana de mana - lipsa - de rezolvat -usa stanga spate nu se deschide din interior - nu ma intereseaza - pompa apa spalator parbriz defecta - inlocuit din dezmembrari. - stergator faruri stanga nu fujcioneaza - nu ma intereseaza. Cu siguranta oricare altul ar fi dus-o la fier vechi. De ce nu am facut-o, nu stiu. Acum a inceput sa imi placa
  12. Am observat ca cu ac pornit nu curge apa pe nicaieri asa cum ar trebui. Presupun ca ar trebui sa curga pe stutul acela de sub furtunele care duc la radiatorul de incalzire din cabina. Daca tin ac-ul pornit se strange apa la picioarele soferului. Aveti idee pe unde si cum se poate desfunda instalatia?
  13. consum...de ulei :((

    EPURATORUL. Curata-l.
  14. posibila problema alternator?

    desi poate pentru initiatorul topicului nu mai conteaza, exact asa am patit si eu si, initial am schimbat carbunii cu tot cu puntea de diode. problema a fost ca aveam colectorul foarte uzat si carbunii nu mai faceau contact perfect.