marius eremia

Membru
  • Content count

    36
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by marius eremia


  1. Azi dimineață am incercat sa pornesc masina, se aprind becurile in bord si invart de cheie si se aude doar un click, dar electromotorul nu invarte. Am verificat tensiunea la borne si bateria este buna. Am pus testerul si imu arata 2 erori: ECM 3100 si ECM 3000. Sa fie de vina electromotorul sau senzorul de volanta?


  2. Am facut un drum cam de 1500 km si ma indreptam spre casa si imi apare in bord un mesaj referitor la Sistem emisie necesita interventia si un alt mesaj ce spune ceva referitor la schimbare (cambio), eu la masina avand meniul in limba spaniola. Am ajuns acasă si am pus testerul pe masina si mi-a dat ecm 530D. Cutia de viteze funcționează bine, iar eroarea se refera la acest lucru. Am incercat sa sterg eroarea, se sterge dar cand pornesc motorul apare din nou. Astept un ajutor de la cineva care a mai întâlnit aceasta problema. Mulțumesc anticipat


  3. Am pus mufa la loc după ce am "fund"ățat-o si am mers vre-o suta de km. Si astazi cand mergeam la munca, pe drum a apărut din nou eroarea de frane insa am observat ca si becurile din bord au inceput sa palpaie. Sa fie oare alternatorul. Ma gandesc ca 14,6 cat incarca alternatorul cu toti consumatorii porniti e cam mult.

    Mentionez ca am oprit si repornit masina si a disparut eroarea de frane. Vad ca deocamdata nu apare, insa nu stiu ce contacte sa mai verific.


  4. O sa mai verific mufa de la modulul abs. L-am reparat mai demult si am vazut ca mufa de acolo e un pic crapata si probabil ca se misca acolo sau face un contact imperfect. O sa verific si o sa curat cu un spray de contacte. Ms frumos pentru sugestie.


  5. La mufa alternatorului cu luminile aprinse, aerul condiționat si radio pornit, 14,4 volti. Dar vad ca din cand in cand luminile incep sa palpaie, cand dau printr-o groapa sau e un teren mai denivelat. Bateria are 6 luni, varta blue.

    Dar nu inteleg de ce apare mesajul pentru frane.


  6. Deci simptomele sunt aceleasi cu ambele clapete si cu cea cumparata si cu cea de pe masina. Pun contactul de 5-6 ori se alimenteaza cu benzina porneste , sta 3-4 secunde la 1000 de turatii si apoi scade pana se opreste. Daca incerc sa accelerez se opreste imediat. Parca se taie benzina. Nu mai stiu ce sa fac. Cine are benzinar si mai poate sa imi dea sugestii le primesc cu drag. Am deja aproape 2 luni si nu am reusit sa ii dau de cap.


  7. Am văzut si map senzor si vvt senzor. Ambele sunt in regula. Am citit astazi pe un forum ca daca am schimbat clapeta accelerație, chiar daca are aceeasi serie trebuie sa se sincronizeze cu calculatorul mașinii. Asa ca imi da ca sfat sa scot bateria pana maine. Sa o montez inapoi, sa las 10 minute cheia pe pozitia 2, sa nu pornesc motorul si o sa aud un clantanit in clapeta. Dupa ce spune el ca s-a sincronizat abia atunci sa incerc sa o pornesc. Cert e ca actuala clapeta nu imi da nici o eroare.


  8. Astazi am stat 6 ore la masina. Benzina in rampa de injectoare ii vine„ presiune in rampa am, porneste la jumatate de cheie, insa daca vreau sa accelerez sau o las singura la relanti se opreste singura. Eroare nu imi arata decat 6400 variatie axa cu came semnal intermitent, dar nu mereu.am observat insa un lucru ciudat pe furtunul care duce la filtru de aer se afla un senzor care lucreaza chiar si 5 minute daca iau contactul. Are in el un furtunas subtire ce intra spre motor langa injectoare. Ce rol are? Poate din cauza lui sa nu imi tina acceleratia?