kelyoss

Membru
  • Content count

    75
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by kelyoss


  1. din cate am citit volvo bi-fuel foloseste CNG nu LPG, uite care este diferenta :

    Compressed Natural Gas or CNG is stored on the vehicle in high-pressure tanks - 20 to 25 MPa (200 to 250 bar, or 3,000 to 3,600 psi).  Natural gas consists mostly of methane and is drawn from gas wells or in conjunction with crude oil production.  As delivered through the pipeline system, it also contains hydrocarbons such as ethane and propane as well as other gases such as nitrogen, helium, carbon dioxide, sulphur compounds, and water vapour.  A sulphur-based odourant is normally added to CNG to facilitate leak detection. 

    Liquefied Petroleum Gas or LPG (also called Autogas) consists mainly of propane, propylene, butane, and butylene in various mixtures.  It is produced as a by-product of natural gas processing and petroleum refining.  The components of LPG are gases at normal temperatures and pressures.  One challenge with LPG is that it can vary widely in composition, leading to variable engine performance and cold starting performance. 

    1 person likes this

  2. Acum 2 minute, Laumi a spus:

    Da. Ar fi o idee. Am luat sticla de la Alex si acum am lasat masina la tinichigerie. Banuiesc ca inca n-au pus sticla pe far. Daca vrei si ne grabim putem ajunge acolo sa vezi. E in zona Costin Georgian (metrou) tinichigeria.

    pai cum facem sunt foarte interesat (da un bip 0744220364 )

     


  3. La 9/28/2016 at 8:38 PM, Laumi a spus:

    Multumesc dragi domni! Alex, ma anunt imediat (maine) pe email la office si cele ce decurg :). Am inima mai la locul ei, ca ma speriasem altfel. Pentru procedurile de înlocuire a geamului ma gandit la ce am aflat pe forumul swespeed. Ce parere aveti?

    mai bine mergi la cineva care face acest lucru, are experienta si mastic special pentr montaj, pe mine pentru ambele faruri si montat lupe parca 100-150 lei (dar am facut eu demontare montare faruri )

     


  4. bi turbo in 5 pistoane ? :wacko::violent1:

     

    ne jignesti inteligenta :tard:

    Motoarele twin turbo utilizează două grupuri de turbocompresoare pentru a alimenta bancuri separate de cilindri. Aerul este comprimat o singură dată, de un singur compresor. Acest tip de supraalimentare utilizează turbocompresoare în paralel și echipează de obicei motoarele cu cilindri în V dar și pe cele cu cilindri în linie, cu un număr mai mare de cilindri (6 cilindri, BMW).