Arooaie erban

Membru
  • Content count

    46
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Arooaie erban


  1. La 19 noiembrie 2015 at 10:48 AM, ipo a spus:

    Vezi ca mai sunt niste sigurante sub bord, undeva in zona clapetei care deschide capota. Verifica si acolo.

    Salut , dupa cum spune si ipo ai o siguranța si sub volan pentru faza scurta ... Eu am aceiași dilema ca si tine ... Problema e ca , imi cam joaca siguranța ... A mers ceva timp cu o bucățică de hârtie sa o țină țeapănă ...acum nu mai merge deloc , nu stiu ce sa i mai fac ...


  2. salutare, am acelasi tip de motor cu adison, diferenta ca e din 96 al meu.

    sa fiu sincer , am aceiasi problema de aproape 2 ani de zile.

    pana in aceasta zi minunata exact 3 bobine am schimbat si eu, la rece relantiul sta 1100 (mi se pare normal) , dar treptat cat creste temperatura motorului in acelasi timp scade si relantiul exagerat de mult, 500-600 ture/min , balbaie si oscileaza rotatiile.. ba cresc ba scad, (destul de vizibil)

    o sa curat  clapeta si o sa revin cu un feedback , multumesc


  3. Buna ziua/Salutare tuturor.

    Revin cu o problema la alimentarea cu benzina la Volvo S40 din 1996, 2.0 i + GPL

    Problema este ca, din mers, a inceput problema la alimentarea cu benzina. Era, pe gpl, masina mergea fara nici o problema. Dupa ce am oprit masina, la pornire, a balbait si pornit greu, mentionez ca a pornit pe gpl pentru ca motorul era incalzit si a facut comutarea intr-o secunda. Vazand ca a dat sa moara, dupa pornire, am tot incercat sa o comutez pe benzina, dar se oprea pe loc. Am repornit-o, m-am deplasat, iar cand am oprit-o, si a scazut temperatura apei din motor, nu s-a mai putut comuta pe gpl si nu a mai vrut sa porneasca. Daca o comutez pe gpl inaintea pornirii, nu se comuta pentru ca nu permite temperatura din instalatie.

    Problema e ca, am desfacut capacul la motor, iar la rampa din capul injectiei, unde are ventilul ala, presiunea e moarta. Ceea ce dovedeste ca pompa nu alimenteaza instalatia. Am verificat sigurantele de sub capota, si este curent pe ele cat comuteaza releele, adica pentru 2-3 secunde. Dupa aceea, am desfacut capacul de sub bancheta ca sa ajung la pompa de benzina. Acolo am gasit urmatoarea problema: sunt 4 fire in acea mufa. Urmatoarele: unul e negru cu rosu, unul e galben, unul e galben cu negru, parca , iar unul era negru . Stiu ca, negru simplu e masa in mufa, iar cel negru cu rosu, ar trebui sa fie curent continu, si cred ca cel galben sau galben cu negru sa fie acel impuls pe perioada contactului. Am verificat cu becul de control toate firele, problema constatata e ca dintre toate firele, doar acela galben are curent pe el cat e pus contactul dar la jumatate, nu se aprinde becul complet. Curentul in fire, l-am verificat fara contact, cu contact si dand la automat. Fara contact nu este nici pe cel galben curent, iar cu contact si la automat e acelasi lucru descris mai sus.

    Nu inteleg care ar fi cauza acestei probleme, sa fie din calculatoru` masinii? As avea nevoie de putin ajutor din partea voastra si as fi foarte recunoscator pentru fiecare ajutor acordat. Multumesc tuturor pentru timpul acordat.


  4. am specificat ca si vara trecuta mi-a facut spume, cu uleiul nu cred ca nu e adecvat , e castrol , 10w40...

    @tacanitul pana azi facea doar pentru 2-3 min, azi vad ca sa intensificat, face mai tare, asemenea cand o accelerez creste in sunet,

    cat a stat masina pornita 20 min nu am auzit sa se fi oprit....

    edit: @ Bogdan S , nu am mai experimentat cu capacul de la ulei jos, nu "sare" uleiul? :laughing7: