ioannes

Membru
  • Content count

    39
  • Joined

  • Last visited

    Never

Posts posted by ioannes


  1. Toata treaba ii ca nu ii la volvo meu 440 ii la un citroen c 5 pe motorina am specificat m-ai sus ca ii citroen c 5 2000 hdi.Nu a aparut nici-o eroare doar asa dintr-o data sa apucat sa bata un pic si dupa aia m-ai tare si scoate fum alb la relantiv.Se poate sa se fi dus ceva piston??

    Stiu ca  nu e la Volvo,stiu ca este la C5,insa este aproape imposibil sa nu afiseze cva.Toate masinile noi au calculatoare de bord,nu se poate daca o pui pe tester sa nu zica nik.Daca nu zice,atunci inseamna ca ai apa in motorina.Insa si acolo tresa apara un cod de erraore


  2. Daca are avansu aiurea carburantu numai este ars uniform,dar ce e cu fumul alb?motorina daca nu se arde ori se face fum ( negru) ori tio scuipa afara.Fun alb la avans aiurea nu prea am vazut.Bataia la motor in mod cert,dar fumul alb nu.


  3. Dupa modelul lui Raul care a postat un topic despre alta masina decat Volvo in acest forum,postez si io un sub(si sper sa nu dati flag prea mult ) care n-are legatura in mod special cu Volvo.Cu parere de rau tresa marturisesc ca am vandut Volvo meu,deci va parasesc.Multam lui rich1974,Adi2727,VOLVO16,Midnight Caller,Volvo460,etc ptr sfaturile lor competente.Spre deosebire de forumul Chevrolet-Daewoo (da,am avut Nubira  :-\ ) aici esti sigur ca gasesti un rasp in timp util :D.Urmataorea masina o sa fie ori Saab ,Volvo sau BMW(doar e30).Drumuri ca-n palma si sa traiti bine( ??? :'( asta era o gluma )


  4. M-as hazarda si as zice garnitura de chiuloasa arsa.La volvo meu 440 la fel facea.Fum alb ptr ca ardea glicolul din antigel,si bataie pentru ca din 4 cilindri 1 rata.Din cauza ca intra apa in el,in loc sa arda benzina ardea apa cu benzina.Insa daca n-ai decat fum alb si bataie la motor(fara incalzit apa,ulei spumos,semne de ulei in rezervoru de expansiune,apa in ulei,etc) as zice ca ai o problema carburatia.Pe undeva este data peste cap de cva,sau poate catalizatoru dus(asa am avut la un peugeot)Interesant este ca n-ai spus daca afiseaza vreun cod de eroare.Daca da pls reply cu codul siti zic sigur.


  5. ehe,am cautat la mai multe serviceuri si imi cereau 400,350,270 ron,doar manopera,+ piesele mele!!!!

    OMG.In CT mi-a cerut 260RON manopera +garnitura de chiuloasa-care la volvo 440 am inteles ca este 140 de lei,daca nu este asa pls corectati-ma.Deci in total 400 de RON.Mi sa parut imens din moment ce la o dacie 1310 schimbarea garniturii este 50 de RON.Motorul de Volvo 440 (1992 B18U) este necapsulat ,simplu tot Renault ca si cel de Dacie insa nu inteleg diferenta de pret....Da asa e ce sa-i faci Romania.


  6. Luni eram hotarat sa merg la un service sa o schimb si eu,270 ron,am vorbit cu baiatul de acolo care trebuia sa se ocupe de ea un ''amic''si mi-a zis ca mai bine o schimbam in spatele blocului bineanteles el sa asiste si eu sa o dau jos si sa o montez ;) + ca mai vreau sa dau si pompa servo(electrica) jos sa o analizez,daca mai trebuie vreun semering ceva schimbat pe la arbore,ax came,etc... chit ca stau cu ea o saptamana pe dreapta dar macar o sa am satisfactia ca stiu cam tot ce misca pe acolo. :D

    270 manopera sau cu tot cu curele?ptr ca daca e doar manopera e ff scump.acuma depinde si din ce oras esti insa in CT distributia e 100 de RON de montat.


  7. De cand e masina? Eu stiu ca masinile de prin '85 incoace fabricate in vest merg fara probleme cu benzina fara plumb. Tetraetilul din benzina cu plumb a fost inlocuit cu alti aditivi antidetonatie, deci tot aia e.

    Pai e in semnatura jos tot ce vrei sa  stii:1992,volvo 440GL motor B18U de 89CP,injectie monopunct.


  8. Sal,pe cartea tehnica care o am se recomanda benzina de 95 fara plumb sau 98 octane cu plumb.In ziua de azi nu se mai gaseste cu plumb,asa ca ma intrebam daca bag de 98 simpla are cva?Este prima data cand bag de 98,rezervorul este gol golut deci nu se amesteca cu nimik.Poate sa arda cva?Ma gandeam sa bag 5-6L sa vad cum face de proba insa daca e sa se arda se arde oricum :)).Ms anticipat


  9. Sal.Am o intrebare cu privire la rugina.Pe al meu volvo 440 am 2 puncte care nu vor sa iasa de nici o culaore.1 la aripa spate stanga si a 2a la luminile de la nr de inmatriculare dreapta.mentionez ca au cam 0,5-1cm patrat si mie frika ca or sa se extinda.Am dat cu smirghel decapant grund si vopsea.de 2 ori peste amandoua ,de amanoua ori a iesit de dedesupt.Daca am omis vreun procedeu sau vreo substanta ce trebuia aplicata va rog sami ziceti.

    2.La oala de la roata de rezerva(situata in portbagaj) tabla a inceput sa se fisureze,lucru cudat ptr ca nu e ruginita!!!.sa o inlocuiesc sau sa iau alta(presupunand ca gasesc la dezmembrari)


  10. Initiativa este laudabila . N-am verificat daca intr-adevar este plin de greseli dar nu incercati sa faceti aceasta operatiune in spatele blocului . Inlocuirea curelei de distributie nu e atit de simpla precum pare mai ales daca nu ai mai vazut nici macar odata cum se face asta . Sunt necesare destul de multe scule , ceva indeminare si destul de multe cunostinte de mecanica  ;) .

    Exact,sculele se cumpara cunostiintele nu prea.O stiu pe pielea mea cand am schimbat antigelul si mi-am ars garnitura de chiuloasa ptr ca nu am aerisit bine circuitul :)).daramite distributia :D


  11. Cu tot respectul pe care il meriti pentru initiativa trebuie sa spun ca tutoriarul este plin de greseli de executie si descriere a operatiunilor. Imi este lene sa enumar lipsurile ..... acolo sint doua curele despre care vorbesti, semne exista pe role, etc

    Laudabila initiativa.

    da stiu ca sunt 2 curele am si pus / intre ele.semne pe role exista insa din cauza mizeriei/oxidului depus pe unele nu se prea vede.am sa revin cu poze ale rolelor mele sa vezi cum arata.Zici ca au facut razboiul :D


  12. Pai daca sunt observatii, logic ca le completeaza contravenientul. Normal trebuia sa-l puna pe var sa scrie ca nu are obiectiuni si sa semneze.

    ia dat sa semneze ,nu la lasat sa scrie la obs nimik.varul meu na semnat,da sa gasit cnva sa semneze in locul lui (faza cu martorul) si tot sia laut amenda.ma mir ca ia dat o copie dupa amenda,asa macar se poate duce sa o conteste.nu e vba de bani da e vba ca politia isi cam face de cap.

    Postare editată astfel încât să nu contravină Regulamentului forumului


  13. Sal,de curand am o ruda care s-a intalnit cu Poliţia.A luat amenda <ahttp://www.volvo-club.ro/uploads/emoticons/default_sad.png' alt=':('>((.O intrebare as avea:la rubrica OBSERVATII din PV se completeaza de organ sau de cel ce ia amenda.Caci politistul nu a vrut sa completeze nik si nici pe varul meu să-l lase sa scrie ceva acolo.Si-a laut amenda ptr stationare in loc interzis insa statia aceea de autobuz este nesemnalizata si de la o vreme nici facultativa nu este,la modul la care autobuzele nu mai opresc acolo ci doar un maxi-taxi din cand in cand.As vrea sa stiu cine naiba completeaza rubrica de obseratii din PV sa stiu ce sa-i zic.

    Postare editată astfel încât să nu contravină Regulamentului forumului


  14. Oricum, cert e ca de aia 100 de euro cat e motorul ala de aspirator mai bine ii faci o revizie sanatoasa masinii. Cu 400-500 se poate pune direct motorul de 1.7 turbo.

    exact,decat un tuning cocalaresc mai bn un stock sanatos :)).oricum ar fi fost interesant de vazut la ce fac astia reclama.O sa scriu la MythBusters poate ne lamuresc ei despre cat de eficient este.


  15. Sal,acesta este un prim tutorial despre schimbarea curelei de transmisie.Pozele sunt luate de pe sit-uri din afara,nu imi apartin.

    1.Sculele care ne trebuiesc.De asemenea ne mai trebuie si o noua curea de transmisie :D rola de intindere daca dorim sa schimbam si alternatorul/cureaua de la servo vom achizitiona si de acestea.

    2.Prima data se demonteaza cureaua de la servo/AC-imag 2

    3.Ptr asta trebuie sa demontam aparatoarea curelei ca in imag 3

    4.Pasul urmator consta in ridicarea masinii ptr a avea acces la rolele de sun ea(a se fixa f bine inainte sa intrati sub masina),imag-4

    5.Indepartati scutul protector si accesati rola de la arborele cotit.De asemenea indepartati si cureaua AC/servo.imag-5

    6.Indepartati surubul aflat imediat sub placuta cu numarul motorului.imag -6

    7.Rotiti motorul folosind o cheie de 19mm,ca semnul de pe aparatoare curelei  sa fie aliniat.Arata ca o gaurica in varful aparatoarei curelei si are un punct in mijloc.Dupa aceea introduceti un spirai de 7-7,5mm in gaura din lateralul motorului,ptr a securiza arborele cotit ca acesta sa nu se miste.Pt a merge mai usor demontati bujiile.imag-7

    8.Marcati in continuare un semn pe rola curelei care sa fie aliniat cu cel de pe curea.Daca nu este sincronizat perfect duce la rateuri si calarea motorului.imag-8

    9.Demontati cureaua de pe axul cu came si inlocuiti si rolele care nu au dinti.imag-9

    10.Dupa ce ati strans toate intinzatoarele si cureaua a intrat perfect(semnul de pe curea este aliniat peste semnul de la rola) asigurativa ca nu exista nici un fel de joc si ca nu va lipsesc piese.Puteti da 1-2 rotatii din axul motorului ptr a verifica ansamblul.Ar trebui sa arate ca in imag 10.Atentie aparataorea se monteaza dupa ce v-ati asigurat ca totul merge normal.La cativa zeci de mii de km se vor verifica rolele sa fie stanse si cureaua sa nu aiba crapaturi.imag-10

    SUNT si 3 PDF atasate cn este interesat le poate downlaoda/

    Va rog nu-mi dati flag am sa ma perfectionez in timp.

    post-3483-12877879851191_thumb.jpg

    post-3483-12877879851861_thumb.jpg

    post-3483-12877879852591_thumb.jpg

    post-3483-12877879853198_thumb.jpg

    post-3483-12877879853778_thumb.jpg

    post-3483-12877879854297_thumb.jpg

    post-3483-12877879854957_thumb.jpg

    post-3483-12877879855479_thumb.jpg

    post-3483-12877879855985_thumb.jpg

    440 timing plug.pdf

    440 T Belt replacement.pdf

    440 T Belt replacement2.pdf


  16. asa ceva ar putea merge. A se observa ca are motor de 8 cai electric, ii trebuie baterii separate si se poate folosi maxim 15 secunde.

    din motive ce ma depasesc linku nu merge(sa ii multumim Domnului Bill Gates).Totusi faptu ca merge 15 sec il face utilizatibil doar in drag race.Totusi nu ma las pana nu o sa incerc :))


  17. Inca odata, baietii din Ungaria, lovesc din nou!  :occasion18: :occasion18: :occasion18:

    Manuale, brosuri, etc... chiar si in limba engleza.  :yahoo:

    http://www.volvo4xx.hu/honlap/4xx.html

    http://volvo4xx.extra.hu/prosik/440_460_1995_UK.pdf

    http://volvosite.multiply.com/photos

    Mii de multumiri baietilor de acolo, daca trec vreodata pe la noi, ii cinstesc!  ;)

    Va sfatueisc sa profitati cat mai repede si cat mai din plin. volvo4xx e inca in constructie; e de urmarit.

    Frumos cadou de ziua noastra!  :3some:

    Da da si io vin cu un link:

    http://www.volvoclub.org.uk/400brochures.shtml


  18. Au inceput sa apara unele modele mai performante de astfel de turbine. Dar alea performante ar trebui cautate, exclusiv.

    Unii producatori auto, echipeaza din fabrica, masinile cu asa ceva... pe noul Twingo, am inteles ca ar fi asa ceva din fabrica.

    Am vazut un Suzuki paremise ,o sa caut video sa fiu sigur cu un motor mic (1,0-1,2) care avea asa cva pe el ,si care mergea f f repede,insa dupa cateva zile a crapat.Acum sa nu uitam ca unele 440 au motoare tot Renault :))))))).Ar fi interesant o covnersie.


  19. Vizionand aceste videouri:

    mam intrebat daca montand asa cva pe un motor de Volvo 440(1,8L-89CP) poate sa dauneze.

    Cati CP castigi(daca castigi cva),daca poate afecta motoru presiunea creata in plus,etc,etc.

    Un asemenea dispozitiv costa @ 100 euro pe situl xxxxxx (nu zic care sa nu fac reclama) si comparativ cu cele 40-50 de mil cat costa un kit turbo e acceptabil.Bineinteles nici puterea nu e acaeasi insa aici impreuna cu niste bujii bune cred ca ar urca in turatii si ar consuma mai putin,asta ar fi castigul nu in viteza.