StefanV

Membru
  • Content count

    78
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by StefanV


  1. La multi ani pe aceasta cale va urez!

    De revelion am plecat spre slovenia cu al meu volvo si pe la iesirea din tara am remarcat ca pedala de ambreiaj s-a inmuiat foarte mult dar cupla cam la fel.. apoi dupa inca 500km fara sa schimb vitezele am incetinit si am schimbat si viteza doar ca pedala statea deja foarte jos aproape de podea..am oprit in prima benzinarie si am ridicat pedala cu varful adidasului si a "sarit" la loc.. ambreiajul in continuare cupleaza inca bine dar fara finete, e pedala f moale si pare ca se va strica ceva curand.. 

    Ati avea ceva recomandari ce poate avea? sau daca vi s-a intamplat si voua.

    In mod normal ma duceam la un service dar e 1 ianuarie si nici nu sunt in tara.

    Scuze daca mai sunt discutii pe tema asta. nu am gasit alt topic similar

    Sarbatori fericite si fiabile!


  2. Salutare,

    In cartea masinii, dar si pe rotile de 17 pe care le am, scrie 205/50/R17... si treaba e ca sunt putin ciudate fata de unele obisnuite. Talpa anvelopei este mai ingusta decat latimea jantei, si sunt mai multe inconveniente:

    zgarii jantele la parcari mult mai repede, preturile anvelopelor de genul asta sunt mai mari decat ale unor anvelope de 215, si (cred) ca au si ceva mai putina aderenta ca unele cu talpa mai mare...

    A mai incercat cineva sa puna pe jante de 17 roti cu alt profil, mai mare decat 205/50/17 la S40? credeti ca merge? puteti recomanda?

     

    Multumesc frumos


  3. Salutare,

    Anul trecut am remarcat ca uneori imi baga aer rece masina, alteori nu... insa ieri cand am dat drumul la aerul conditionat nu a mai bagat deloc frig...

    Tind sa cred ca poate nu este o problema de incarcare cu freon - masina nu trage putin mai greu, cum facea in mod normal, si pare ca nu merge compresorul..

    Cine poate sa ma ajute cu o verificare si daca e problema de freon sa imi si incarce instalatia? nu a fost niciodata verificata/umpluta cu freon din 2008. si pe la ce pret?

     

    Mersi frumos


  4. super tare!! oricand mi-as lua un d5. am condus-o pe a unui prieten si mi-a placut maxim fata de motorul de 2.0D 136cp de pe a mea... diferenta de la cer la pamant

    nu stiu la capitolul mentenanta si fiabilitate cum sta, desi pe forum sunt pareri mai bune ref la D5 decat la 2.0D

    ramane doar diferenta de impozit pe care o dai pt un motor de 2400cmc. la 2.0 e 165 ron. Dar oricand as trece la motorizarea de 2.4 D5 chiar si cu diferenta de rigoare...

    daca si km sunt reali, super tare. cat dai pe ea?


  5. ma intereseaza volan (daca se poate fara partea centrala cu airbagul sarit),

    pedale,

    nu stiu ceasurile de bord albastre daca se potrivesc la S40 MY 2008 fara ceva soft upgrade (nu ma pricep la partea functionala).

    Daca se poate oferta pentru fiecare in parte pt ca cel mai probabil n-o sa am bani de toate

    Daca ai si elemente exterioare de R design pentru S40 desi nu vad sa ai in poze - Buza spoiler fata, praguri, bara spate, as vrea si pentru ele o oferta


  6. Cel mai probabil s-a ars becul. 

    Daca este becul defect il poti inlocuii in 3 min, acesta poate fi achizitionat de la colegii de pe forum, de pe internet sau de la reprezentanta. Pretul porneste de la 50lei si se termina pe la 500lei.

    Salut, da cred ca este becul ars.. de asta vara mi se mai stingea uneori si aparea "bulb failure" pe bord, apoi a inceput sa mearga iar si nu am mai avut probleme cu el cateva luni, pana acum cateva zile cand a palpait de cateva ori, iar acum nu se mai aprinde deloc

    Ma gandesc ca poate fi si papucul sarit sau un contact stricat insa nu imi dau seama care e... e un papuc cu multe fire (cred ca vreo 6), dar nu se misca... asta vara tot mai il frecam pe acolo cate putin si apoi mergea la loc farul... nu m-as baga totusi in necunostinta de cauza...

    Un bec OEM cat costa?

    Multumesc pentru ajutor


  7. Salutare,

    mi s-a ars si mie un far cu xenon (OEM fabrica, nu "OEM" din spatele blocului).

    Intrebarea mea este: cam cat costa la reprezentanta schimbul? sau cine ma poate ajuta cu inlocuirea lui ca sa nu merg pana la mama naibii?

    E naspa sa fii chior pe vremea asta...

    Multumesc frumos pentru ajutor


  8. Salut!

    Am si eu un S40 2.0D MY 2008 cu DPF, si de asemenea imi scoate fum negru incepand cu treapta a 3-a cand o calc tare. Avand DPF nu trebuia ca fumul sa ramana in DPF?

    In cazul asta care poate fi problema? tot furtune crapate, sau ceva probleme la DPF (hope not)?

    Masina trage la fel de bine, ca si inainte, nu scoate zgomote ciudate, doar ca am remarcat cate o sparcaiala neagra de fum in retrovizoare daca o calc tare si eventual incepand cu turatii mai mici (de la 1600 pana in 2000rpm). La turatii mari nu mai scoate fum.


  9. Salutare,

    Motor 2.0D, din sept 2007, model 2008 (facelift).

    In prezent am 70.000 km (luata la 49.000 in martie)

    Probleme: poate ca este prea devreme, dar nu am avut niciuna notabila. In general o folosesc la drumuri in afara orasului.

    Porneste foarte usor.

    Se aude foarte subtil (un prieten spune ca e cureaua de accesorii) un zgomot ca un bazait subtire dar incet. La Primus nu mi-au spus ca ar fi vreo problema. Face asa de cand am luat-o.

    Doar cand opresc motorul mai ales dupa un drum lung de 500-600km, ma smuceste destul de tare, ca si cum as omori motorul. La drumuri de sub 30 de min nu se intampla. La peste 30 min face asta cam in 1/3 din cazuri.

    De cateva ori mi s-a intamplat ca atunci cand iau de volan maxim intr-o directie oarecare si ajung la limita, se aude un zgomot ca un vuiet [woooo] pe o nota mai inalta (nu stiu sa explic mai bine).

    Pana acum sunt foarte multumit de motor; ca si consum: 5-6 in afara si in oras aprox 8.5 la mers deloc batraneste.


  10. Scuze de offtopic:

    Onezero.. cei de la topgear au review pt S40? eu am cautat peste tot doar doar gasesc ceva (indiferent de motorizare, dar pt s40). Am gasit doar S60 R si si-au batut joc de masina, obisnuiti fiind cu Ferrari si alte OZN-uri

    Daca au review pt S40, te rog maaaxim sa imi dai un link.

    Multumesc frumos si scuze inca o data pt offtopic


  11. Pretul il face el, dar valoarea o dicteaza piata, nu suma bagata in masina. De cele mai multe ori masinile custom valoreaza mai putin la revanzare pt ca este greu sa nimeresti pe cineva care vrea o masina "preparata", si care sa fie si pe gustul lui. In aceeasi ordine de idei, de cele mai multe ori masinile preparate sunt ale pustilor, si implicit experienta mai putina, chef de demaraje cu "scârtz", si alte chestii la care se poate gandi un potential cumparator. Cred ca cea mai mare valoare o pastreaza masina Stock.

    3 people like this