Tavi Td

Membru
  • Content count

    45
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Tavi Td


  1. La 11/10/2016 at 2:00 PM, CristiXP a spus:

    Ti-am zis clar ca pozele sunt generice, ca e aceeasi panarama de ECU pusa si pe Mercedes/Volvo/Chrysler etc. Este clar un derivat din ala de ti l-am pus eu, EDC16C31 la Volvo, EDC16CP31 la Mercedes, am zis clar ca poza e generica, insa ECUul in sine ala e si functioneaza cu protocolul respectiv. Sper sa nu ai probleme pe viitor din cauza stresatului placii. Cam atat cu poluatul topicului, astept sa citesc rezolvarea despre varful de cuplu.

    Scuze de intarziere @CristiXP, abia acum am observat ca ramasesem dator cu un raspuns... nu am mai fost la dyno, dar sunt aproape convins ca neuniformitatea curbelor era data de un furtun de la intercooler care incepuse sa sufle si care a cedat la putin timp dupa, iar cu ocazia asta le-am schimbat pe amandoua cu altele noi OE de la @Midnight Caller.

    Daca am noutati revin cu informatii.

    Numai bine


  2. Salutare!

    Azi am fost cu testerul la Mihai sa facem o verificare la masina, avand in prealabil o eroare la bord, eroare gen "engine problem, need service"... atasez foto cu eroarea de pe tester, daca ne poate spune cineva mai exact ce ar fi... multumim.

    Si inca ceva, fiind mai necunoscatori, si nepriceputi cu VIDA/DICE, ne spune si noua cineva provenienta motorului astuia, tipul cutiei de viteze (automata) s cati CP are? Ce model e, D3, D4, D5??? Atasez foto si cu datele masinii.

    Multumim anticipat,

    Tavi & Mihai

    20170406_120252.jpg

    20170406_121509.jpg

    20170406_121522.jpg


  3. Acum 14 ore, sandro a spus:

    La dezmembrat s80 D5 ,185Cp ,automat,2007 

    $_3.JPG

    sunt pe 18" jantele? Daca da, imi poti trimite te rog un pret si niste poze cu fiecare in parte? Pe mail la dragotoiu_octavian@yahoo.com sau pe whatsapp/viber la nr 0745007103.

    Multumesc.


  4. Intrebare: doar ce am observat ca nu cupleaza compresorul de clima, chiar daca e pornit AC... nici daca ii dau dezaburire rapida... se aprinde ledul verde din buton, totul e pe auto, ventilatorul porneste pe viteza mare,etc, totul pare normal, doar ca uitandu-ma la compresor partea centrala a fuliei ramane pe loc... are legatura cu temperaturile de afara? Mentionez ca nu am avut nicio istorie cu clima, a mers totdeauna perfect.

     


  5. Nu am DPF anulat, practic am facut doar Stage 1. Si am cutie manuala. Nu stiu sa iti spun detalii, pt ca la Revo soft-ul vine modificat in Anglia si trimis inapoi, am asteptat cam 45min pt asta, l-au pus sus, am facut dyno si apoi test de drum cu tipul de acolo, timp in care, cand a vazut cum se comporta masina si cum e intretinuta,  m-a intrebat daca nu m-am gandit sa o vand... Sunetul motorului e absolut acelasi, iar ca si comportament... E mai sprintena intre 2000-3000 rot, se simte mai usoara, e mai nervoasa daca o calci pe coada, consumul mediu e acelasi, daca nu chiar un pic mai mic... cu toate ca acum exista tentatia de a profita de puterea suplimentara... tipul se astepta sa ajunga undeva pe la 142CP, dar cuplul a iesit peste asteptari. Eu sper ca se "indreapta" si curbele dupa ce schimb electrovalva, dar asta o sa vad abia cand merg la Stage 2. Daca faceam modificarea undeva unde nu o testau pe dyno nici nu vedeam asta... 

    Multumesc


  6. Deoarece lucrez in electronica si mai pricep cate ceva cand ma uit pe o placa, insist sa cred ca placile sunt diferite. Chiar daca a mea e fotografiata pe partea cealalta, dupa cum ved eu dispunerea through-hole-urilor pt. picioarele condensatoarelor electrolitice alea mari e diferita. Eu am componente traditionale si aproape de mufa si mai in spate, pe cand al tau are condensatoarele in fata langa mufa si in partea din spate are numai SMD-uri. Dar asta e mai putin important, si oricum nu mai conteaza acum. 

    Legat de varful ala de cuplu, eu cred ca are legatura si cu neuniformitatea curbelor, si sper sa fie din electrovalva de boost pe care o banuiesc un pic lenta, si pe care peste fix o saptamana o s-o schimbe @Midnight Caller personal... 


  7. P.S. am o singura poza, cu el desfacut si placa "intoarsa". Mie nu mi se pare a fi niciunul din cele doua puse de tine, chiar daca seamana cu primul, al meu are ''urechile'' laterale mai mici si sunt mai putine. Tipul avea pe calculator poze cu o gramada de modele, poze detaliate cu placile, coduri, etc., si cand a descoperit care e al meu mi-a spus ca sigur-sigur nu se poate citi prin mufa. Acum eu ce sa mai zic, faptul e consumat, riscul asumat, pt. ca a fost un risc mare desprinderea placii de carcasa, ca pasta termica (se vede in poze) se lipise destul de bine de aluminiu... cand voi merge la stage2 o sa ii fac poze mai detaliate, dar asta mai incolo, cand decid sa renunt la DPF.

    IMG_20161025_113028.jpg


  8. 1. sunt aproape 100% convins ca daca ar fi mers prin mufa puteau si ei. Masina mea are un ECU mai ciudat, unul intermediar pt ca imediat a iesit modelul cu 114CP care are altul. 

    2. cuplul ala mie nu mi se pare absolut deloc violent, este diferenta, da, dar nu exagerat incat sa creeze probleme. Si se simte destul de lin, iar castigul este peste 2000rot/min, cand ambreiajul e deja complet cuplat, ma straduiesc sa nu il fortez la plecari bruste inutile, si ma bucur de el in treptele superioare mai mult, adica de la a2a in sus. Sau incerc cel putin.

    Una peste alta, eu sunt multumit, am ajuns la Revo la recomandarea prietenului meu care are service si unde imi intretin eu masinile, si care are multa experienta cu Revo. Inclusiv pe motoare de Volvo, nu ca al meu...

    Va multumesc oricum pt pareri si nu am intentia sa le combat. Chiar astept altele.


  9. Azi am fost in plimbare la Oradea sa vad afisele UDMR-ului.. :D si daca tot eram pe-acolo am zis sa trec si pe la REVO... ca tot aveam programare la 10... complicata chestie... nu s-a putut citi prin mufa, s-a dat jos ECU, s-a desfacut... normal ca TP-urile unde se putea citi softul erau pe partea de jos a placii.. care e lipita de carcasa cu pasta termoconductoare... in fine... s-au chinuit baietii, dar i-au dat de cap... masina avea de fabrica 109 CP si 240 Nm... la Dyno before a iesit 97CP si 252 Nm... la Dyno after 137CP si... atentie... 364 Nm !!! Masina nu va spun ca e mai sprintena, mai nervoasa in treptele 2-3 mai ales, intr-un cuvant merge mult mai bine. Singura problema e forma curbelor graficelor... :o noi banuim ca are joc tija de la geometria variabila, maine o controlam aici in Tm cu mecanicul meu... oricum e din gestiunea turbinei, atinge maxim de boost, elibereaza, incarca, si tot asa, nu e liniar procesul... mentionez ca in mers oscilatia asta nu se simte absolut deloc... turbina e noua, schimbata la 195k km, acum am 240k. Deci acu' 45k km... alte idei??? Multumesc. Pun 2 poze cu ''inainte'' si ''dupa''.

    volvo-ori.jpg

    volvo-tuned.jpg

    1 person likes this