Teodolitus

Membru
  • Content count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About Teodolitus

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 02/14/1980

Profile Information

  • Locatie Iasi
  • Auto S80 2.0T
  1. Foarte tare!!! Dar pot sa raman la volan pe platforma ca sa nu pierd placerea condusului?
  2. Oky... am priceput logica! E explicabil acum, avand si informatiile legate de participare... Adevarul ca e usor sa votezi in dorul lelii si cand e sa iti misti tractiunea "spate"... devine complicat! Eu o sa fac tot posibilul sa ajung la orice locatie si oricum as fi venit:)) Oricum, daca ajungeti sa nedreptatiti 30 de noi veniti, o sa trebuiasca sa le dati de baut:))) A, si cam care ar fi perioada aproximativa a nationalei??? Nu de alta, dar tre sa imi mai programez si agenda...
  3. Nu e cam aiurea sa votezi organizatorul (!!!) daca NU ai fost la nici o nationala?) Eu nu am fost la niciuna, prin urmare nu-i cunosc pe organizatori si capacitatile lor "organizatorice" => nu ma pot pronunta! In schimb, ma pot documenta despre o locatie (sau poate chiar o cunosc foarte bine!), insa daca nu am fost la nationala, nu pot sa votez o locatie? Nu cumva ar fi mai logic sa fie invers? Eu vreau sa vin la nationala cu Volvo-ul meu intr-o anumita LOCATIE, nu sa votez un organizator... Sau poate facem un partid politic? PS: Chiar daca acest vot nu conteaza, eu votez Lacul Belis. Mi se pare peisajul minunat, e si mai aproape de casa (pt mine)si nu am fost niciodata (suficiente argumente, desi egocentrice:D). Organizatorul nu-l votez.
  4. Merci de raspuns. Cand ma intorc in tara, ma ocup de avans.
  5. Dorry, dar nu am avut rabdare sa citesc tot topicul de certuri pe locatie sau alte chestii de bucatarie interna! Eu stiu doar atat: am masina minunata, sunt dornic sa ii cunosc pe ceilalti volvisti, nu ma sperie distantele (doar am Volvo, ce naiba!) fiindca e o placere sa conduci (chiar daca am bebe mic mic si pe care il voi lua cu mine!) Daca nu e foarte scump si sunt oameni de calitate, vin cu inima deschisa ORIUNDE! Nu imi plac certurile (discutiile in contradictoriu,poate doar in anumite conditii). Considerand cele de mai sus, spuneti-mi si mie despre ce avans vorbim.... perioada si... eventual locatia (nu stiu cum sa votez
  6. Noul Volvist ...de la un vechi Volvist!

    Multumesc tuturor pentru urarile de bine si pentru primirea calduroasa! Puteti sa contati pe mine si pe prezenta mea la intalnirile forumistilor volvisti! Nu doar din zona Moldovei, ci si din tara!
  7. Sal'tare! Acu' aproapi doua luni, smif isi vindea Volvo-ul S80 2.0T 180 cai, din 2000 (cu emblema de T5 pusa jmechieresti, desi nu e T5) catri un baiet din Iesi. Iaca, io mi's! Prima intentie a fost o Honda Civic 5d (noua) dar criza m-a facut sa ma gandesc de mai multe ori inainte sa ma inham la o masina noua. Apoi, gasisem un Rover 75 foarte fatos care era cam cat avansul pentru Honda. Era din reprezentanta si avea garantie 2 ani (78.000 km)...cam 6200 euro. L-am pierdut si am fost suparat. Un foarte bun prieten de-al meu (fost campion national de raliuri) m-a intrebat ce parere am de Volvo...am marait, am carait, pentru simplul fapt ca un S40 nu ma incanta mai ales la interior (evident comparat cu Roverul care arata....elegant british)...S60...hm, poate, insa ce gasisem pe autovit nu prea imi inspira incredere. Stiam de mult de S80 insa nici nu ma gandeam sa caut pentru ca imi imaginam ca fiind mult prea scumpe (in capul meu era o limuzina, mare, puternica, super quality...). Am calatorit ore bune pana la smif si am vazut Volvo-ul S80. Mi-a picat fata de am uitat de orice alta masina. M-am asezat la inceput in spate si m-am simtit ca intr-un E classe. Am 1.86 m si incap cu greu in mai toate masinile (chiar si la volan ca am picioare lungi si maini mai scurte nitel...), insa in S80....loc frate...nu gluma! L-am testat, l-am invartit...in 2 ore conduceam deja spre Iasi la volanul Volvo-ului meu! Nu imi venea sa cred! Eram obosit, rupt chiar, afara polei... Am bagat 400 km si nu mi-am dat seama!!! Incredibil de confortabil.... L-am bagat apoi in service si am identificat cateva probleme minore pentru o masina de 10 ani...un senzor, bieletele pe spate.... in rest, doar revizii. Poate daca mai bag vro 2.000 de euroi in ea, sigur mai ma tine 10 ani. Prin natura meseriei aveam nevoie de o masina....altfel, cu stil, deosebita, care sa transmita un mesaj. Am un Volvo. Pica fetze... Mission accomplished! Mai vb... PS: Multam ca sunt printre voi si ... deja va flashuiesc...pls, fight back! See yo'
  8. Problema stabilitate

    Chiar daca apar si eu tarziu... Am un S80 2.0T si de cum l-am luat m-am cam panicat de "alunecusul" din spate... Mi-am dat seama rapid, insa, ca e mai mult ca probabil o uzura a bucselor de la bara stabilizatoare. Insa efectul de "ruliu" e dat de uzura chiar a BIELETELOR ANTI RULIU de pe spate. Acele "scobitori" inclinate de la suspensie spate care se vad lejer chiar si cu masina pe asfalt se uzeaza si masina are tendinta de a "aluneca" in limitele uzurii acelor bielete. Pe asfalt neted, efectul este putin sesizabil deoarece forta centrifuga impinge masina in exterior cu o miscare constanta (determinata de viteza cu care te afli in viraj). Treaba sta altfel cand intri in viraj pe un asfalt cu denivelari, moment in care uzura bieletelor le face sa se comporte ca niste arcuri: cu rotile in sarcina pe asfalt greutatea impinge bieletele, insa la o denivelare acesetea au tentinta de a "sari" la loc, exact ca la masinile de scris...si o iei de la capat. E cam prozaica si metaforica prezentarea, insa am incercat sa ma fac cat mai inteles. Eu, unul, desi am masina de doar 2 luni, m-am obisnuit cu limitele date de uzura acestor bielete de pe spate. INSA! Atentie, exista riscul ca, in cazul soferilor mai sportivi, spatele sa rupa foarte urat aderenta. Se intampla chiar si cu DTSC on! Mi s-a intamplat sa "pacalesc" DTSC-ul intr-o curba pe care o puteam lua lejer cu 140 km/h si unde, la 110km/h, din cauza unor denivelari aparute peste iarna, m-am trezit ca spatele o ia razna. Noroc ca tot timpul sunt in curbe in trepte inferioare si am avut suficient cuplu pentru a braca si a redresa masina din derapaj prin accelerare. Mai mult, sistemele de control al tractiunii sunt induse in eroare de balansul exagerat al spatelui si asta afecteaza comportamentul in viraje! Bieletele nu sunt exagerat de scumpe (am vazut cam la 4 mil amandoua) si pot fi inlocuite extrem de usor de orice sofer cu un minim de cunostinte de mecanica. Sunt doar doua suruburi prinse in bratele suspensiei din spate. Nu e nevoie de presa pentru arcuri, de dat roti jos (desi e de preferat!) Doar o rampa si masina bine asigurata cat e ridicata.