Cata I

Membru
  • Content count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

1 Follower

About Cata I

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 03/09/1981

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  • Auto alta
  1. probleme motor

        Dupa discutia avuta cu Midnight Caller (caruia ii multumesc) am ajuns la urmatoarea concluzie: datorita faptului ca in ultima perioada am mers cu masina fara prea multa benzina in rezervor,pompa  s-a tot incins nefiind acoperita de benzina. In aceeasi zi in care mi-a facut probleme am facut plinul si de atunci merge normal (am facut vrea 300 Km de atunci si n-am avut nici o problema).   P.S. Am schimbat planetarele (doar partea de la roata) si rulmentii fata, total piese 590 Ron + manopera 160 Ron.                             Numai Bine !
  2. probleme motor

            Salut ! Astazi in drum spre birou, dupa cozi interminabile la semafoare prind si eu putin drum liber si accelerez vioniceste,cand SURPRIZA, masina nu mai trage. In treapta I duce normal in schimb de la a doua in sus nu mai trece de 2000 RPM. Pe liber motorul pare ca functioneaza normal,se accelereaza normal dar in sarcina "da in nas". Filtrul de benzina l-am schimbat prin toamna (octombrie) si cel de aer cam tot atunci. Anul tecut prin vara am patit acelasi lucru, dar am pus pe seama benzinei proaste pentru ca a doua zi am alimentat din nou si a mers normal pana azi. Oare sa fie benzina de vina?Ultima data am alimentat la Petromul din Cotroceni. Ce parere aveti ? Masina e Volvo 460, motor 1721cmc injectie, 78 Kw. Multumesc!
  3. volvo 440 GLE

          Pentru ABS(daca are ) este alt bec martor asa ca problema ar trebui sa fie nivelul scazut al lichidului de frana si nu ar strica sa verifici si placutele de frana sa nu fie uzate(s-ar putea sa existe un senzor care te anunta ca au ajuns la fier). Sunt doar presupuneri, pana acum nu mi s-a intamplat sa-mi ramana vreun bec aprins sa cercetez ce vrea sa ma anunte.                     Bafta!
  4. 440 din '95

      In cele mai fericite cazuri trage intr-o parte atunci cand una din roti e mai dezumflata decat cealalta sau ai dimensiuni diferite la cauciucuri dar nu cred ca e cazul. Te sfatuiesc sa mergi la o geometrie pentru ca nu-ti dai seama cu ochiul liber daca ai rotile perfect paralele ( daca vezi la ochi ca sunt strambe se lasa si cu ceva pivoti schimbati). Eu nu am ajuns cu Volvo pe la service dar la cealalta masina am facut geometria la un service (no name) din Militari pe B-dul Uverturii(aproape de intersectia cu Apusului) si am fost multumit.                                                                 Bafta!                                                          
  5. 440 din '95

        Salutare !     Becul de care spuneti, cel de sus , se aprinde de cate ori pui contactul si este martor pentru stopurile pe frana. El trebuie sa se stinga atunci cand ai calcat prima data frana dupa ce ai pornit motorul (sau doar contact). Daca nu se stinge inseamna ca unul din becurile pe frana este ars. Cel verde cu insemnul "lamda" nu stiu nici eu exact ce ar trebui sa avertizeze (probabil vreo defectiune la sonda). Atata timp cat nu ramane aprins e Ok. Cu motorul stai linistit ca nu oboseste asa repede, al meu are 190.000Km si nu da nici un semn ca m-ar lasa.                                                                               Numai bine!                                   
  6. volvo 440 GLE

          Pentru "grigore", daca vrei sa cumperi masina aceea, din punct de vedere al fiabilitatii ti-o recomand cu incredere. La a mea nu am schimbat mai nimic in aproapre doi ani de cand o am, doar filtrele, uleiul, carbunii de la electromotor si ceva diode pe la alternator. Eu zic ca e OK, mai ales ca a mea are 185.000 Km, deci aia sub 80.000Km facuti in Germania e ca noua. Eu nu vereau sa-mi laud masina aici, doar iti dau un exemplu din propria experienta cu un Volvo (a mea e 460 GLE 1.8 injectie, dar nu cred ca sunt mari diferente fata de 440). Referitor la motor am auzit si eu ca ar fi de Renault dar nu m-am documentat in acest sens sa-ti spun sigur, cert este ca e un motor bun si destul de puternic pentru greutatea caroseriei.Daca reusesti sa scapi de taxe merita, desi am vazut si mai ieftine pe la noi (neinmatriculate). Nu ai zis din ce an este.                                   Bafta si LA MULTI ANI tuturor !
  7. probleme motor

      Daca este pe benzina, intradevar nu are cum sa fie din cauza compresiei, si chiar daca are compresia mai slaba tot ar trebui sa porneasca, asa ca alta tre' sa fie buba. Insa, din ce spui tu, eu banuiesc ca masina ta e diesel si atunci daca nu ai compresie porneste mai greu sau deloc daca se raceste vremea mai tare. Oricum, ar fi bine sa-i masori compresia. Eu am facut reparatia la motorul celeilalte masini (Mercedes Cobra 200D) in ianuarie si m-a costat aproape de 1000E cu tot cu manopera. Inainte de asta n-o mai porneam decat trasa. De motorul ala la pe care l-ai gasit nu stiu ce sa zic, trebuie bine verificat inainte sa dai banii pe el sa nu ai surprize.                      Multa bafta!
  8.         In principiu eu as putea la orice ora. Am putina treaba intre orele 16 si 17,dar acum, majoritatea decide.Eu o sa fac tot posibilul sa vin,sper sa fim cat mai multi.                                                                
  9. 460 - 1.8I benzina

      Multumesc pentru informatii! Ieri am vorbit cu un prieten care a lucrat un timp la montat alarme si mi-a promis ca ma ajuta,sa verificam daca e vreo problema.  Daca mai aflu ceva va anunt.                                                                                        Numai bine!                                                                                        
  10. 460 - 1.8I benzina

          Multumesc Midnight Caller, am incercat si sa blochez usa de la sofer si tot nu merge,tocmai de asta m-am gandit ca ar fi o problema. Oricum nu ma deranjaza foarte tare acest lucru, la nevoie blochez fiecare usa in parte, dar ma gandeam ca daca tot are inchidere centralizata ar fi trebuit sa mearga si din interior.          
  11. 460 - 1.8I benzina

            Salut, hop si eu cu 460-ul meu, buna masina n-am ce zice, la cat am chinuit-o eu se comporta foarte bine. Am si eu o intrebare referitor la inchiderea centralizata. Nu se poate actiona din interior. Masina are alarma de fabrica "VOLVO GUARD" si dupa ce pornesc motorul nu mai pot bloca usile, nici din telecomanda nici altcumva. Intrebarea mea este, stie cineva care ar fi problema? Pe senzorul receptor al alarmei este un buton pe care daca apas nu se intampla nimic, si banuiesc ca de acolo ar fi trebuit sa blocheze usile. Stie cineva care ar fi problema? Masina e din 1995, eu o am de aproape doi ani si merge de rupe.                   Numai bine !                             
  12.   Salut, am gasit intamplator acest forum si imediat m-am inscris si eu. Eu sunt Catalin, am un Volvo 460 din 1995 (189.000Km) de care sunt foarte multumit. Masina am cumparat-o anul trecut in aprilie si pana acum nu am avut nici o problema majora, doar ceva diode pe la alternator si carbunii de la electromotor.Nu ma pot lauda ca masina este impecabila ca ar insemna sa mint (ma refer in special la exterior), dar una peste alta e OK si sunt mandru ca am sigla Volvo in fata.                         Sa auzim de bine!!