Stanisor Ionut

Membru
  • Content count

    204
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Stanisor Ionut


  1. Va salut domnilor,eu saptamana trecuta am schimbat catalizatorul ca s-a crapat exact unde se imbina cu teava inspre spate si s-a dus crapatura sus pe catalizator,toata afacerea m-a costat 200£ si au pus unul custom de aici: https://m.facebook.com/Longlife-Stainless-Steel-Exhausts-116709165032885/.

    Azi i-am pust obd2-ul pe ea ca am pus contactul si mi-a aparut "engine service required" si mi-a gasit eroare P0102,nu mai aveam timp si chef ca era frig afara dar maine ii curat MAF-ul sa vad daca acolo e problema,trebuie sa-i schimb si conducta care iese din turbina ca e fisurata si suna ca si un autobus care deschide usile,numai bine!


  2. Probabil anvelopele RunFlat care sunt facute prin debara(ale mele sunt facute de un brutar,scoase la norma de traforaj pe vas,se numeste Pirelli)sunt mai rigide ca asa au fost gandite,daca nu erau mai rigide probabil nu erau inventate,eu am avut o anvelopa taiata de janta ca mergeam pe pana si nu am observat din timp,doar atunci cand a inceput sa se simta miros de ars si scoatea un zgomot tare urat,ca si la virare maxim daca am limitatoarele de bracaj tocite. Sunt facute sa poti ajunge la o vulcanizare din apropiere in cazul unei pene,nu?


  3. Va salut,eu am schimbat la o masina,recent,bujiile.Mecanicul nu a vrut sa le schimbe ca zicea ca sunt stranse tare si ii e frica sa nu le rupa asa ca am incins motorul si le-am scos prin socuri usoare.Au iesit relativ usor,mecanicul a incercat o bujie cand era motorul rece,e posibil sa fii iesit usor ca era motorul incins?


  4. Va salut,azi i-am schimbat anvelopele cu unele Pirelli PZero 225/40/18 92Y XL(355£ cu montat acasa)si suportul motor dreapta(mii de multumiri MC).Din pacate nu am gasit Hutchinson care sa vina repede si am luat de pe un site care vand piese originale Volvo dar nu a fost in cutie albastra.De productie Myele ,a venit infasurat in folie cu bule(52£)nu am mai rabdat sa vina din SUA un Hutchinson,sper sa fie bun asta,macar acum am scapat de vibratiile si bataile care imi provocau palpitatii ca e volanta dusa,numai bine!

    Screenshot_2015-10-13-21-32-35.png


  5. Din cate vad eu, tamponul nu mai este, nu este dus 

     

    In stanga la urechiusa aia mai e o bucata de cauciuc care probabil mai sta de forma,in rest a fost mancat de varcolaci :)  sunt curios sa aflu cat de greu sa schimba,acum stau sa caut pe forum  sa vad daca gasesc ceva,mersi


  6. Sa-ti traiasca familia,dorm bine in seara asta,am citit ca daca incerc sa tin frana apasata si sa plec cu a 2'a de pe loc bate tare volanta daca e dusa,la mine nu e cazul,din cauza suportului dreapta bate asa tare?eu credeam ca doar la gropi influenteaza suportii motor,sa dea D'zeu sa ai dreptate,mersi mult,maine ma uit sa vad cum arata.

    1 person likes this

  7. Incepe tot mai rau sa trepideze dar nu inteleg ce legatura are cu virarea spre stanga,daca virez spre dreapta sunetul dispare,daca virez spre stanga zici ca am pana si vibreaza tare,azi am facut un clip cu trepidatii nasoale stang pe loc,mai pe la sfarsit am pus mainile pe scaun sa se vada mai bine trepidatiile,sper sa nu fie volanta totusi...numai bine


  8. Va salut colegi,am si eu o nelamurire,cred ca am volanta pe duca insa e un sunet ciudat si nu sunt sigur,ma puteti ajuta?Treaba sta in  felul urmator:dimineata bate tare in stanga dar nu e o bataie metalica ci mai degraba o frecare ca si cum as avea un pneu spart si masina tremura de zici ca merge in 3 pistoane.Alta manifestare:sunetul se accentueaza cand  merg drept sau virez stanga,daca virez dreapta sunetul dispare,ca si cum ar fi un rulment pe duca insa asta doar daca e in viteza,daca accelerez sunetul creste in intensitate si nu mai e ca bataia de la ralanti ci sunet de rulment dus.La plecare de pe loc doar cateodata trepideaza/patineaza ambreiajul de zici ca se rupe bordul,cateodata la rece si alteori la cald.Am tot vazut clipuri pe net despre volanta bimasa dar sunt unii cu batai metal pe metal(țac/țac/țac)la mine nu e asa,e ca si cum as avea o gâlmã in anvelopa sau o portiune din pneu ca in  palma si restul nou(sper ca se intelege)pun niste clipuri sa auziti sunetul,sa fac un clip si in mers?Nu sunt sigur daca e volanta ca am constatat dupa sunete in viraje stanga ca daca o scot pe liber si dispare sunetul,daca  apas frana mai brutal se aude ca si cum placurele de frana nu mai au ferodo(placute noi,anvelope noi).In viraj stanga daca e pe liber nu se mai aude  aproape deloc,sau poate se aud doar anvelopele,am 250kkm aproape,ce pareri aveti?va multumesc.

    https://youtu.be/dTEd_hp9jkY


  9. Sa o stapanesti sanatos!

    Grija mare la uleiul pentru cutia automata. La 80.000 km/4ani ar trebui schimbat, (asa recomanda Volvo), dar mie (2.0d, dar tot Powershift) la 69.000 km deja imi patinau discurile de ambreiaj din cauza ca uleiul isi pierduse din propietati. Ideal ar fi la 60.000 km/3 ani. Verifica-l cel mai bine.

    Nu stiu cum e in Germania, dar aici cand am fost cu ea la reprezentanta cumva au uitat sa-mi zica de verificarea uleiului si uite asa ma trezisem cu problema de mai sus.

     

    salut,nu te contrazic dar eu stiam ca uleiul se afla in cutia de viteze nicidecum intre cutia de viteze si motor,unde se afla discul de ambreiaj,doar el,placa de presiune si volanta fac legatura intre cuplul motorului si cutia de viteze,nu e asa?


  10. Am eu un transit 2.0 tddi din 2003. Masina fiabila, piese relativ decente ca pret.

    Probleme la absolut toate modele tddi este senzorul de debit de pe pompa de injectie ( ideea e ca accelereaza un pic mai greu si nu trece de 110/20 Km/h) viteza max nu e o problema ci accelerarea, dar ma rog.. te obijnuiesti.

    Pe la 400000 Km trebuie schimbat lantul si patinele de la distributie(poate chiar mai devreme), cu tot cu chiulasa refacuta te duce pe la 3500 Lei.(Chestia asta mi a zis o un amic care face numai Ford uri)

    Sper ca te au ajutat informatiile.

     

    Multumesc din suflet Brava,iti trimit un pm sa nu poluam topicul despre alte marci. 


  11. Totusi sunt oameni care au avut legaturi si cu alte modele de masini,care au joburi de distributie,sau poate oameni care au service-uri,eu nu am avut toata viata Volvo,am capatat experienta si de la alte modele,d'asta am intrebat aici,poate gasesc pe cineva sa imi dea un pm si sa stie cate ceva despre Transit,oricun mersi de atentionare,numai bine si succese!


  12. Va salut,e vreun coleg pe aici pe forum care a avut/are sau se pricepe la Ford Transit?vreau niste sfaturi,pareri si idei despre modelul 90 T350,am deschis topic pe forumul Ford de mai bine de o saptamana si nimeni nu s-a sinchisit macar sa imi raspunda la salut,sper ca nu deranjez cu intrebarea mea,numai bine!


  13. Salut,Poate se trage de la roata stanga si iti lasa impresia ca e pe dreapta,schimba rotile si pe stanga.De invartit se invarte doar discul si planetara,eventual sa fie discul ovalizat dar iti trimitea trepidatii in volan la franare.