mihai845

Membru
  • Content count

    49
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by mihai845


  1. @Mihai, este posibil cand ai desfacut burduful si ai scos capatul cu tripoda din oala in care intra sa fi cazut rulmentul? Sau zburda liber inainte sa o desfaci in oala lui ?

    Cand am desfacut burduful cu tripoda aveam un rulment iesit de pe tripoda. Rulmentii aia au o siguranta care era sarita. Mie cred ca mi-a sarit cand am luat o groapa extraordinar de mare si a avut soc puternic pe tripoda. Doar la demontat nu ai cum sa scoti siguranta aia din greseala. Am atasat la unul din posturile de mai sus poze cu tripoda. Toate acele erau la mine imprastiate prin vaselina de la burduf. Asa ca si vaselina a tb inlocuita. Se pune doar o anume vaselina in burdufele astea. In mod normal vine cu Kit-ul de burdufe dar se gaseste si separat.


  2. Multumesc!

    Mi-a pus acele la loc si rola, totul ok in primii 50 km (parcursi pe sectorul Tg-mures Rupea cateva curbe stranse) surpriza a iesit rola din nou, la acceleratie vibreza urat toata masina!

    Azi mi-a pus mecanicu iarasi acele si rola, mi-a montat la loc planetara, aceleasi vibratii la acceleratie, doar ca ceva mai slabe!

    Se poate sa fie deplasat motoru cu cutia sau lonjeronu?

    Unde as putea sa gasesc niste date unde sa scrie distanta de la butuc la cutia de viteze?

    Ma apuca disperarea!

    Va multumesc!!!

    Salutare,

    Eu am gasit planetara de la dezmembrari dupa zeci de telefoane. Traiasca "goagle" :)). Si am dat pe ea 900ron cu tot cu transport. Nu mai are nici un fel de vibratii :D. Cred ca ramane si pt tine cea mai buna varianta. Deocamdata sunt plecat din tara dar pe la sfarsit de iulie ajung si eu la Rupea la ai mei si poate o car pe cea care am dat-o jos cu mine, daca nu gasesti nimic pana atunci :P. Avea doar un rulment iesit de pe tripoda dar eu am preferat sa schimb tot. Nu cred ca ai altceva stricat in afara de tripoda.

    Bafta la cautare.


  3. vad ca nu sunt foarte scumpe oglizile - daca vorbim doar de sticle...

    nu cred ca sunt originale cele la 70 lei...

    care ar fi diferenta intre cele la 70 lei si unele originale?

    ma gandesc sa le iau eu, fara CASCO. Daca le gasesc noi la 200-300 lei parca n-as "strica" polita CASCO. La anul e mai scumpa asigurarea - bonus malus :D.

    Dar SH nici nu vreau sa aud...

    Am vazut ca e 40 lei inscriptionarea oglizilor. Macar nu au ce face cu ele si tot am o consolare :).


  4. Salutare!

    Eu am avut noroc de 1 aprilie...

    Azi dimineata am gasit masina fara sticla la ambele oglinzi.

    A fost comanda de Volvo. Langa mine mai era un S60 si i-au luat si aluia oglinzile.

    In rest nu au luat nimic. Mai erau acolo in parcare Opel, VW, BMW, Skoda...

    Au fost si tarani. Au smuls oglinzile din cleme. Cateva cleme erau rupte. In plus au smuls si motorasele electrice dar nu le-au luat. La oglinda din dreapta au scos motorasul cu totul. Are clemele rupte. La oglinda din stanga e in alta pozitie. Nu m-am uitat daca mai poate fi recuperat.

    Am sunat la politie, am depus plangere tot tacamul. Oricum nu am vreo speranta ca i-ar prinde.

    Dar am CASCO si imi trebuie plangerea depusa.

    O sa fac si cateva poze ca sa vedeti cat de "elegant" au lucrat...

    Daca auziti de oglinzi S40, eventual cu o clema sau 2 rupte, si omul mai are si de S60 dati-mi de veste sa-i fac o "surpriza".

    Ca idee generala - nu mai cumparati oglinzi de la "smecheri" ca ii incurajam sa le fure. Le facem piata si acum te bucuri ca le iei mai ieftin si apoi le ia de la tine pt altul.


  5. Cred ca am rezolvat problema. Am desfacur panoul de sigurante si dat fiind faptul ca siguranta 82 este pentru usile din dreapta fata/spate geamuri+inchidere am dar cu contact clener pe toate mufele care intra in caseta de sigurante si acum merge. Probabil din cauza vibratiilor si/sau variatiile mari de temperatura nu mai aveam contactele perfecte. Am atasat si o poza cu panoul de sigurante pt cine nu a umblat deloc acolo. In sectiunea in care invatam sa ne reparam masina singuri o sa postez toate etapele cu poze despre cum sa accesam poanoul de sigurante.

    post-759-092797900 1296046964_thumb.jpg


  6. Eu nu am sigurante sarite iar sistemul de inchidere si motorasele sunt in regula in momentul in care am curent pe usi. Dar din cand in cand, destul de des, nu merge nimic pe usile din dreapta. Nici nu stiu ce sa desfac. As cauta modulul pt partea dreapta sa-i curatz mufa cu un contact cleaner. Nu cred ca e nimic mai grav decat asta. Am patit ceva similar cu termometrul care o lua razna cu diferentze de zeci de grade dar l-am rezolvat prin curatarea mufei de la usa. In cazul de fatza trebuie sa fie undeva o mufa care e la comun pentru cele doua usi.

    Daca stie cineva unde se afla mufa aceea cred ca mi-as rezolva problema. Multumesc pentru pareri.


  7. Eu nu am sigurante sarite iar sistemul de inchidere si motorasele sunt in regula in momentul in care am curent pe usi. Dar din cand in cand, destul de des, nu merge nimic pe usile din dreapta. Nici nu stiu ce sa desfac. As cauta modulul pt partea dreapta sa-i curatz mufa cu un contact cleaner. Nu cred ca e nimic mai grav decat asta. Am patit ceva similar cu termometrul care o lua razna cu diferentze de zeci de grade dar l-am rezolvat prin curatarea mufei de la usa. In cazul de fatza trebuie sa fie undeva o mufa care e la comun pentru cele doua usi.

    Daca stie cineva unde se afla mufa aceea cred ca mi-as rezolva problema. Multumesc pentru pareri.


  8. Ceva similar cu ce am citit aici am patit si eu astazi dar s-a "vindecat" singura fara sa-mi explic din ce cauza (sigur nu anticorpii :))).

    Simptome: Cand am vrut sa deschid masina din telecomanda s-a deschis doar pe partea stanga. Partea dreapta fatza/spate a ramas inchisa. Prietena mea tragea de usa sa intre. Poate nu ii place "la masinutza mea" de ea :))). Am deschis eu usa "manual" dupa care a functionat si electric. Am ajuns la destinatie si am incuiat masina dar pe partea dreapta nu s-a incuiat si nici curent la controlul geamurilor nu aveam (led-urile de pe butoane nu luminau). Totul era in regula pe stanga.

    Tratament: Am scos cheia din contact si l-am pus din nou dupa 10 secunde si totul a revenit la normal.

    Are cineva o explicatie logica? Mufele de la usi nu cred ca s-au vorbit sa nu mai conduca electricitatea exact in aceleasi momente. Nu stiu care e configuratia modulelor de confort(cred ca asa se numesc)... Sunt separate stanga-dreapta?


  9. In Constanta pt diagnoza poti merge si la Gabi(0722287508) in Km4-5. Are tester pt Volvo si pt modelele noi. Eu am fost cu un msg la SRS si mi-a mai gasit si altele dar s-au resetat. El lucreaza electrica dar diagnoza este strict pe electrica si in concluzie daca ai o eroare e de la un senzor care citeste un parametru in afara limitelor sau e chiar senzorul respectiv defect. Merita sa vezi ce zice testerul si apoi sa te bagi la probleme mai mari. De multe ori se reseteaza si atat. Sunt erori de moment care sunt "alarme false". Succes


  10. Daca esti in Constanta pt diagnoza poti merge si la Gabi(0722287508) in Km4-5. Are tester pt Volvo si pt modelele noi. Eu am fost cu un msg la SRS si mi-a mai gasit si altele dar s-au resetat. El lucreaza electrica dar diagnoza este strict pe elctrica si in concluzie daca ai o eroare e de la un senzor care citeste un parametru in afara limitelor sau e chiar senzorul respectiv defect. Merita sa vezi ce zice testerul si apoi sa te bagi la probleme mai mari. De multe ori se reseteaza si atat. Sunt erori de moment care sunt "alarme false".


  11. Mai da-o incolo de planetara ca nu e de plastelina sa se strice doar de la atat.Si mie mi-a murit motorul de cateva ori in situatii asemanatoare dar nu au patit nimic planetarele.Tind sa cred ca problema ta nu e de acolo,mai ales la kilometri care ii are masina(daca sunt reali bineinteles)si la motorul tau(in jur de 150 N/m)blink.gif

    GATA PROBLEMA. Era stricata tripoda planetarei (sper ca m-am exprimat corect - partea cu 3 rulmenti care formeaza articulatia planetarei din partea cutiei de viteze). Unul din cei 3 rulmenti pe ace era sarit in burduf si acele imprastiate prin vaselina de la burduf. Asa ca am incheiat capitolul. Va multumesc pt sfaturi si poate ii va folosi cuiva si experienta prin care am trecut eu :).

    Am atasat si 2 poze cu tripoda pe ax si una cu tripoda scoasa.

    post-759-097453600 1295098434_thumb.jpg

    post-759-051939500 1295098559_thumb.jpg


  12. cum draq la km aia sa se duca planetara.nici la dacie nu pica asa

    Mi-ai luat vorbele din gura. Si sa nu crezi ca am facut raliuri cu ea, sa stii ca am motorul cel mic 1.6i. Mie mi-a placut sa ma dau cu ea si atat. O singura banuiala am: in viteza 1 luam o curba stransa in oras cand o doamna a hotarat sa-si incerce norocul in viatza si sa treaca prin fatza masinii. Eram total absorbit de altceva si am calcat rapid doar frana si am omorat motorul, lucru insotit de o bubuitura. Aceeasi bubuitura am auzit-o si cand am pornit motorul si de a doua zi am observat ca masina mea face ca Shakira :)) (haz de necaz). Poate ar fi trebuit sa metionez si asta de la inceput dar nu am mers cu gandul atat de departe incat sa ma gandesc ca daca omor motorul in viteza 1 fiind aproape oprit se poate intampla ceva atat de grav. Multumesc pt raspunsuri


  13. Eu am schimbat volanta cu ambreiaj si cu planetara dreapta cu tot din cauza unui suport motor deci laugh.gif

    Inclin sa cred ca nu e un suport de motor din cauza ca masina nu vibreaza deloc la relanti si nici daca o turez pana la 5-6 mii de rot in repaus. Aceleasi vibratii infernale le am si in viteza a treia la 80km/h si in viteza a 4-a si a 5-a la aceeasi viteza. Rotatiile motorului scad dar viteza planetarei este aceeasi si in concluzie vibratiile raman la fel. Oricum am retinut ideea si in caz ca nu o rezolv cu planetara urmatorul pas asta va fi sa verific suportii la motor mai amanuntit. Multumesc de idee.


  14. si la mine mi a testat un amic mecanic planetara stanga la cutia de viteza.si la fel a zis: ai un mic joc.trepidatii cum zici nu mi se pare ca ar fi.la mine in sebes am intrebat de planetara stanga noua originala si mi a zis 13mil si dreapta aia lunga vro 24mil.

    Am preferat sa incerc cu planetara de la dezmembrari pt ca in cazul in care nu se rezolva asa o pot trimite inapoi si iau alta piesa (Doamne fereste ceva la cutie). Pretul la planetara mi-a fost comunicat telefonic de catre Volvo Bucuresti dupa seria masinii (aveau toate datele fiindca masina a fost la ei). Daca se gaseste si mai ieftin e clar ca sunt adaosuri imense la reprezentanta. Nici nu am intrebat cat ar costa la ei montajul...

    Am uitat sa mentionez ca masina are doar aproape 67.000km fara evenimente grave (bara, far si o aripa schimbate tot la reprezentanta Bucuresti dupa ce am lovit un caine). Masina are si scut metalic de 2.5mm otel si asa sunt sigur ca nu am lovit nimic dedesupt.

    Deocamdata tot astept planetara prin "curieratul incet" si de indata ce am o rezolvare o sa postez si aici pt a ajuta pe un eventual viitor ghinionist. Va multumesc pt sfaturi.


  15. Simptome: Masina vibreaza incepand de la 60km/h si pe masura ce creste viteza cresc si vibratiile. Scad vibratiile daca las acceleratia. Vibratiile nu se simt in volan si nici nu trage directia. Pana sa ajung la planetara mi-am schimbat toate 4 cauciucurile, am reglat directia si am verificat toate articulatiile si sunt "beton". Am si schimbat rotile din spate pe fatza.

    Tratament: Am verificat planetarele si cea din stanga are un f mic joc la partea din cutie. Maine o sa primesc planetara si o sa desfac sa inlocuiesc si sa vedem ce iese.

    Costuri: 1500ron Cauciucuri Continental, 100ron echilibrat jante, 800ron planetara de la dezmembrari (la reprezentanta Bucuresti nu este pe stoc si costa 4100ron!!!), manopera 600ron = 3000 ron.

    Daca a mai intalnit cineva simptomele acestea sa ma lumineze si pe mine in caz ca nu e de la planetara.


  16. Nu trebuie sa dai jos aripa.

    Ca sa desfac usor am dat roata jos si apoi am desfacut aparatoarea de noroi. Vasul asta e prins in doua suruburi (unu pe contraaripa si unul cu ureche pe vas) si e pozitionat in partea de sus sub aripa dar inspre motor - mai e un vas llipit de aripa in care intra furtunul buclucas. Dupa ce desfaci suruburile tragi fara frica in jos si iese. Sus in tubul prin care torni lichidul e prins in niste garnituri care etanseizeaza si atat. Apoi tragi de furtun. E bagat in celalalt vas tot doar printr-o garnitura. Trage si o sa iasa.

    Mai departe vedem ce facem. Ori lipim ori luam nou.

    E rupt pe una dintre striatii. Va tine daca o sa lipesc pt ca nu e presiune  dar daca e uzat plasticul si s-a rupt pe o indoitura, maine se va rupe pe alta...

    Am marcat locul rupturii.

    Multumesc pentru eventualele sugestii. Eu ma gandeam sa iau furtun normal care sa elimine partea striata. Furtunul l-as strange si cu coliere metalice.

    [attach=#]

    post-3939-12877889233313_thumb.jpg


  17. Salut!

    Aceeasi problema am si eu. Am desfacut aparatoarea de noroi si am bagat apa sa vad pe unde curge.

    Am gasit un furtun care face legatura intre 2 vase. Exact cum spunea un coleg mai sus - la un cot.

    Problema e ca nu este un furtun singur ci este bucata intreaga cu vasul.

    Am atasat poza.

    O lipitura nu cred ca va tine foarte mult. Vine si iarna si e bine sa nu ai probleme.

    Cat e unul nou?

    Am vazut ca scrie ford pe el...

    Numai bine![attach=#]

    post-3939-12877889133547_thumb.jpg

    post-3939-12877889139657_thumb.jpg


  18. La fel am patit si eu in primavara. Imi arata -30 -34 dar afara erau 5-10 grade. Apoi crestea cu 1-3 grade la fiecare 30 sec - 1 min. Am observat ca daca luam contactul si il puneam disparea "problema". A trecut de la sine. A tinut cam o luna. Se pare ca e o problema comuna. Cred ca e o eroare din calculator. Cand luam/puneam contactul se rezolva problema. Cine stie... sper sa nu mai apara... :)