amsterdam

Membru
  • Content count

    27
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by amsterdam


  1. + 25km\h

    Referitor la AXA pot sa-ti comunic ca au cam pierdut razboiul >:(

    la celalalt ECU trebuie avut grija la parametri modificati

    Radiatorul este foarte competent in privinta coborarii temperaturii aerului venit din compresorul turbinei, care poate fi t25 sau gt25r

    Astept provincia ???


  2. Salut,

    Cred ca trebuie sa faci urmatoarele:

    - schimba termostatul (probabil ca este "prajit" ramas fiind fara apa)

    - da jos apa toata si umple cu egalul cantitati specificate in manual + aerisire

    Specifica si care furtun sa spart, cel care iese din motor spre radiator sau cel spre radiatorul din habitaclu, sau oricare altul.


  3. Nu in spatele blocului, in fata lui ;D Trebuia filmate figurile vecinilor care asistau de la ferestre, toata operatiunea si apoi pornirea din prima a motorului ;D ;D a fost ca-n filme. recunosc ca am trisat, eram la a doua schimbare de curea de distributie si cam 3 curele de transmisie :D

    asta ca sa poluez topicul omului ;D


  4. Cred ca nu realizezi ce inseamna masina care sta ani buni pe loc (daca e adevarat) Sau poate iti doresti foarte tare acea masina. Cred  ca iti trebuie 1000 euro pe putin pentru a inlocui tot ce inseamna furtune,curele, discuri frana, etc. Fa plimbarea in Italia dar trebuie sa primeze calatoria in scop turistic in locul achizitiei masini.


  5. Cred ca o sa fi multumit doar de comfort in primul rand, destul de fiabil fierul dar cand pica ceva costul este peste medie, volvo este o masina de noua nu de schimbat piese la ea. La doar 140 cai o sa fuga decent, nu impresionant. La consum nu te iarta, Buc cam 15, afara cam 8 minim. Parerea mea de specialist: orienteazate spre altceva altfel iti garantez ca o sa o dai dupa maxim 6 luni.


  6. Mobilul 10w40 e un ulei  corect pentru motor (semi-sintetic din cate imi aduc aminte), de acolo poate si digeratul la care faci referire sau datorita uzuri aparute la diverse garnituri, simeringuri. La mine pierde de 6 ani pe la garnitura capacului de la axul cu came.... oricum m-am resemnat ;D

    Intre schimburi nici nu completez (cam 6000km) pierderea e nesemnificativa, sufucient cat sa o vad si sa-mi stea pe creier si uneori sa se vada la itp.

    Adevarat ca 1 litru nu se simte la buzunar dar se depune pe unde vrea si iara nu-i bine, da' acum nu poti sa le ai pe toate in viata.


  7. 10w60 este prea gros pentru motorul tau, nu atinge stresul necesar pentru 60 ala.

    10w40 e recomandat si in manualul Haynes pentru mers normal fara autostrazi si serpentine (la greu)

    Motul e peste Mobil si restul (da este subiectivism pur) gama 300v este pentru diferite competitii, acu' poti sa bagi,  motorul tau o sa fie protejat la maxim si bugetul tau micsorat un pic (orice vascozitate la gama 300v iese cam la 70 ron per litru)