Sign in to follow this  
Followers 0
Sabau Raul

Bara stabilizatoare spate.

15 posts in this topic

Care dintre voi imi poate spune care este bara stabilizatoare spate pentru volvo seria 400??Vorbisem cu leose si cred ca ori eu nu stiu ori el nu stie si vreau si eu sa vad care ce stim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca este vorba despre bara aceea atasata de axul spate prin doua bucsi apoi se continua la ambele capete cu bielete.

Daca gresesc, da-ti cu pietre ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca este vorba despre bara aceea atasata de axul spate prin doua bucsi apoi se continua la ambele capete cu bielete.

Daca gresesc, da-ti cu pietre ;D

Aia este, insa este posibil ca nu toate modelele sa aiba asa ceva. Cele turbo au sigur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

devarat l-am lamurit pe Raul,dar din 3 masini volvo catea a avut el la niciuna nu a avut asa ceva eu insa nu am dar doresc sa i pun bara aia si nu prea o gasesc!!! restul pieselor 2 bielete antiruliu si 2 bucse le am dar imi lipseste bara! >:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

bara stabilizatoare , daca e prea "tare" , devine bara DEstabilizatoare. sa nu cumva sa ajungi sa te rotesti in loc in curbe...

Share this post


Link to post
Share on other sites

bara stabilizatoare , daca e prea "tare" , devine bara DEstabilizatoare. sa nu cumva sa ajungi sa te rotesti in loc in curbe...

posibil?! atata timp cat a fost folosita pentru teste.... eu insa ma plang ca m-am cam dat de spate pe trans fagarasan toamna trecuta si de atunci m-am hotarat sa pun asa ceva mai ales ca Adi are asa ceva si imi recomanda pe acelasi ip de masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca a fost verificata pe tipul tau de masina e ok. daca nu , e posibil sa ai tendinta supraviratorie . nu face masina prea rigida ca n-o mai poti controla. la masinile cu suspensii tari orice greseala e ultima. e ca la 4x4 : are limitele foarte sus, insa daca ai depasit aceste limite, te vad la anunturi de 40 de zile....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grosimea barilor stabilizatoare atat in fata cat si in spate se alege in functie de multe criterii : FWD, RWD, AWD, putere, traseul pe care se doreste a rula ( ex, la WRC se aleg in functie de traseu, macadam, tarmac, etc ), destinatia masinii ( drifting, circuit, etc ) si chiar si de preferinta.

Cu cat mai groasa cu atat e mai rezistenta la torsiune si este mai putin toleranta dandu-ti sau nu efect subvirator sau supravitor in functie de tipul masinii si pozitia in care le-ai montat ( spate, fata sau ambele )

Sunt prea multe de luat in calcul ! M-am documentat odata despre ele si sunt si o gramada de tipuri si sisteme, cel mai bine pune-o si testeaza comportamentul masinii cu ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:thumbsup2: pana acum pot spune ca este ok,masina nu se mi apleaca in viraje(exact cum mi-a spus Adi acum ceva timp) a devenit mai stabila si mai rigida nu mult,la franare nu mai tine doar in telescoape si ce mai are prin spate ,eci are si ea un rol acolo(nu ma mai baga in parbriz la frane puternice) intr-un cuvant era un element caruia i-am simtit lipsa. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bucur ca esti multumit.  ;)

Pana acum ceva luni (eu avand bara asta stabilizatoare) am crezut ca toata seria 400 a avut asa ceva din fabrica... imi parea mie ciudat cand eram privit cu neincredere cand spuneam ca pe curbe ii place seriei 400...  ;D

Bieletele ok, amortizoare peste medie, bara stabilizatoare, pompa de servo electrica... si eventual ceva PSI in plus la turbina, te bati de la egal la egal cu aproape orice masina de serie, pe serpentine.  ;)  :whip:

P.S. Bara stabilizatoare spate cu bieletele aferente au fost optionale la seria 400 si se potrivesc intre modele... 440/460/480; e acelasi sasiu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:thumbsup2: pana acum pot spune ca este ok,masina nu se mi apleaca in viraje(exact cum mi-a spus Adi acum ceva timp) a devenit mai stabila si mai rigida nu mult,la franare nu mai tine doar in telescoape si ce mai are prin spate ,eci are si ea un rol acolo(nu ma mai baga in parbriz la frane puternice) intr-un cuvant era un element caruia i-am simtit lipsa. ;)

Sa te bucuri de ea!  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc,si recomand acasta bara stabilizatoare asa cum Adi mi-a recomadat-o mie si altor posesori ai seriei 440 si vor simiti difereta cu si fara aceasta bara ;) pana si la franare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc,si recomand acasta bara stabilizatoare asa cum Adi mi-a recomadat-o mie si altor posesori ai seriei 440 si vor simiti difereta cu si fara aceasta bara ;) pana si la franare.

Stii ce e culmea?... ca mai am o bara ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0