bebencino

Membru
  • Content count

    36
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by bebencino


  1. La 5/3/2017 at 10:49 PM, Bogdan G a spus:

     

    K

    La 5/3/2017 at 10:49 PM, Bogdan G a spus:

     

    La 5/3/2017 at 10:49 PM, Bogdan G a spus:

     

    Multumesc Bogdan. A fost frumos, nu pot sa zic ca nu .... dar ăsta e cursul vieții. Vine "seful" gata si cu distracțiile.Cel mic are si va avea interdicție in garaj. HAHAHA.DAUNEAZA GRAV SANATATII!!!!! Cîteodată prea costisitoare e smecheria asta. Numai bine.


  2. Acum 2 ore, mariusdaniel a spus:

    Multumesc mariusdaniel dar din pacate pentru mine sectorul tuning si Volvo s-a inchis.Am depus un volum de munca si financiar enorm de mare in acest V40 si nu vreau sa mai fac a inca o data assa ceva. Luni de zile pierdute in garaj. Nebuniile s-au terminat acum cu sosirea copilului.Volvo-ul devenise prea periculos...ori de cite ori ieseam cu el parca striga sa fie forțat la limite.M-am ales si cu 2amenzi destul de mari si luat in vizor de Poliție pentru participare la "legale" asa că am ales sa renunt cu greu la Volvo.Mai bine asa decit fără bani si masina, plus incepuse sa ma enerveze spatiul din spate dintre scaune si banchete pe care contructorul suedez nu sa sincisit sa il faca cu 10-15cm mai mare. Am trecut acum in tabăra adversă cum s-ar spune ....E39 530i Mpaket Touring.....poate o să fie mai special...vedem ce rezervă viitorul......orisicum prima mea mașină a fost E34. 

    BAFTĂ IN CONTINUARE KM MULȚI FĂRĂ EVENIMENTE. 

    1 person likes this

  3. Buna tuturor ....

    Si dupa 1 an de distractie a venit si vremea controlului tehnic care l-am picat cu brio la testul de gaze:angry: si ca saracul 12t (setat pe 1bar) sa iasa la pensie la care s-au adaugat si altele  :(

    -turbo nou 14t

    -alt bloc motor  ...cel original am gasit o zgirietura in interiorul cilindrului nr1 de aprox 0,5mm si am renuntat la el

    -alta chiuloasa ... cea originala avea uzura prea mare in lagarele axelor cu came in urma ungerii insuficiente  pe fond de ulei de proasta calitate ....nu dau nume doar bag ceva in el

    -supape noi , ghiduri supape noi , talere +conuri supape noi ..... am trecut de la supape de 6mm la 7mm

    -cutie de viteza M56 complect refacuta pe alte rapoarte de viteze  .... treapta a-5a  ECO MODE:P

    -renuntat la 200cell metalic cat  si trecut inapoi la cel original dar tot cu evacuare complecta de 3'' .....m-am saturat de erorile care le genera pe lambda 

    Dupa 2 luni de munca  din nou pe strada :D  proiectul in continua desfasurare mai incet, a venit si seful printre noi asa ca ...... dar spre un viitor sigur:) 

    IMG-20160831-WA0005.jpg

    IMG-20160831-WA0003.jpg

    IMG-20160831-WA0001.jpg

    IMG-20160831-WA0000.jpg

    IMG_20160920_195928.jpg

    IMG_20160922_122825.jpg

    IMG_20160922_145711.jpg

    IMG_20160922_114040.jpg

    IMG_20160922_135248.jpg

    IMG_20160922_175252.jpg

    IMG-20160906-WA0007.jpeg

    IMG-20160925-WA0002.jpeg

    IMG-20160925-WA0007.jpg

    IMG_20161224_083537.jpg


  4. Bebe, nu te opreste nimeni sa pui un B4194T pe ea :) Eu am in reconditionari acum un B5234T3 cu biele forjate, shimming la cilindri, alezat la cota 2, si totul nou prin el. E adevarat ca te duce la peste 2000Eur lucrarea, dar nah, merita din plin.

    Da stiu asta MC dar B4194T sa le ia naiba ca sunt asa de rare motoarele , nu mai gasesti pe toate drumurile , in Suedia am gasit dar cer mult pe el plus transport , asa ca m-am lasat pagubas si bag nervi in asta de 83mm ,300hp duce fara probleme :) 


  5. Stiu site-ul ... dar acela avea pistoanele originale si cred ca a avut un pic de ghinion .. Eu am  pus direct pistoane forjate nu ma joc cu motorul;;.si costurile sunt enorme la ce fac eu (,pistoanele 800€) ..o mica idee

    Nu valoreaza masina la cit am investit in ea dar ;...... PASIUNEA :) !!!!!!  (Killer BMW ) :)

    4 people like this

  6. Adevarat  MC. dar alea sunt deja SF pentru noi .....700hp pe tractiune fata e prea mult ,enorm de mult  si sunt si motoarele de 1.9l bore 81mm.

    Motoare mai zdravene :)    eu ma multumesc cu 300 hp si asa e mult , cel mai recomandat ar fii fost sa imi bag ''nervii'' intru-n V70 4x4 T6 dar taxele ma omoara.Pina si  S40/ V50 T5 4x4  ma rupe la taxe.

    Asa ca.....


  7. Schimba senzorul de temperatura .....La mine  s-a dus acul pe rosu la maxim in citeva secunde chiar dupa ce am reparat motorul  in primele zile de probe (sensor de 3 luni achizitionat ) .... mi-a trecut motorul in regim de avarie  si ventilatoarele pornite ....PROTECTIE MOTOR DIN ECU...

    1 person likes this

  8. Felicitari! O masina care sigur intoarce privirile, fie ele si a necunoscatorilor. Vrei sa spui ca ai gasit combinatia perfecta la ambreiaj, incat nu ai modificat nici o piesa? Oare se poate pune si pe 19d de 102 cai?

    Da am gasit . Rulmentul de presiune este cel original de V40 ,volanta de la Volvo 850 2l turbo , placa de presiune de la 850T5-R si disc de la V70 4x4 303 cai. Ambreajul complect de la 850T5-R se potriveste perfec la modelul de cutie M56 cu priza centrala cu 20 dinti

    1 person likes this

  9. Da s-a potrivit.... rulmentul este cel original ..Placa de presiune e de la 850 T5-r ,discul am avut ceva probleme ca am gasit priza cu 23 dinti fata de 20 dinti si a trebuit sa caut alt disc si am gasit de la V70 4x4 303cai.

    Da in prima faza am fost la Sebastian..... vedem la anul

    placa de la 850 T5-R cu disc de la V70 4x4 303 cai 

    20150212_162948[1].jpg

    20150202_133952[1].jpg ambreaj 850 T5-R


  10. Proiect 300 cai ...Volvo V40 t4 2003 265.000 KM

    SUSPENSIE - amortizoare   KW INOX LINE + bari transfersale fata spate

    FRINARE - discuri fata ZIMMERMAM cu placate EBC BLACK

    MOTOR

    440 cc injectoare

    K&N -filtru aer ,  Pompa benzina Walbro 255l/h ,  Aeromotive regulator de benzina cu retur  ,  TIAL 50mm  blow off valve , Volanta masa simpla Volvo 850, 

    AMBREAJ 850 T5-R , Ceasuri  PROSPORT ( AFR  BOOST  EGT  OIL )

    WISECO FORGE PISTONS 83mm , BIELE FORJATE

    Complect 3'' JT SPORT FLOW EXHAUST cu 200cell catalizator

    Pentru moment sunt cu turbina standard dar urmeaza achizitionarea unui 18t s-au gt28 (ma mai gindesc) , diferentiaf LSD, furtune silicon set comlect aer+apa , FMCI

    Proiect inceput in 2014 ianuarie si sper se il termin pina in 2016

    Am atasat ceva poze din parcursul munci  :)

     

     

    20150802_131128[1].jpg

    20150802_144459[1].jpg

    20150802_150225[1].jpg

    20150802_150241[1].jpg

    20150803_194459[1].jpg

    20150804_180452[1].jpg

    20150804_181744[1].jpg

    20150806_201219[1].jpg

    20150807_201256[1].jpg

    20150808_163042[1].jpg

    20150808_184315[1].jpg

    20150808_212151[1].jpg

    20150808_191905[1].jpg

    20150808_194553[1].jpg

    20150809_150922[1].jpg

    20150809_184702[1].jpg

    20150210_133526[1].jpg

    20150615_173644[1].jpg

    20150210_135326[1].jpg

    20150212_164035[1].jpg

    20150328_194700[1].jpg

    20150209_120631[1].jpg

    IMG_20150819_110936[1].jpg

    6 people like this