AxGp

Membru
  • Content count

    27
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by AxGp


  1. Am vazut ce ai incercuit,si iti multumesc pentru ajutor

    Am spus, ca mai exista in lista o curea" inner auxilliary belt" care este marcata la 180.000km si probabil ei fac referire la acea curea.Am discutat cu ei se pare ca au inteles ce vreau,luni sunt la service sa fac revizia!


  2. Multumesc ,Vyo!

    Am vorbit cu ei la telefon si se pare ca au inteles despre ce e vorba! Preventiv le-am trimis si un mail cu poza atasata ca sa nu existe discutii in caz ca...

    Oricum" placa" a fost aceasi, se schimba la 180k km dar daca insistati o schimbam:wacko:!

    1 person likes this

  3. Nu cunosc exact termenii in limba franceza care denumesc cureaua,,si nici nu ma pricep la mecanica. Este posibil sa fie diferenta intre cureaua auxiliara si cureaua de accesoriii? Am observat in lista trimisa de Bogdan ca este o curea auxiliara care intradevar se schimba la 180k km,se poate sa fi facut eu o greseala cand am cerut inlocuirea auxiliarei.


  4. Salut,

    Sunt putin nedumerit si va rog sa ma luminati. Am cerut la dealer un deviz pt revizie ,am aproape 83.000km si se implineste anul de la ultima revizie. Am primit devizul pentru revizia de 150.000km, mi s-a spus ca masina are 5 ani,iar ei dupa asta se ghideaza. Am intrebat daca nu trebuie schimbate si cureaua auxiliara si rola intinzatoare si mi s-a raspuns ca aceasta interventie se face la 180.000km.Sunt putin nedumerit pt ca voi aici pe forum spuneti ca trebuie schimbate la 90.000 iar ei spun cu totul altceva. Ce ma sfatuiti sa cer inlocuirea sa nu?


  5. Am la Societe General dar am avut istoricul curat din 2008. Mi se pare mare diferenta de la 125(cat plateam eu) la 170,si eu am fost asigurat tot ca tanar conducator.Cred ca ar trebui sa faci un tur al asiguratorilor sa vezi ce oferte mai apar!

    1 person likes this

  6. Salut

    Si eu locuiesc in Franta si sunt detinator de S60 D3 Momentum model 2011.

    Legat de asigurare,in primul an cand am fost asigurat ca si incepator am platit 125E/luna apoi am cerut in tara istoric de daunalitate si am obtinut aici o reducere de la 125E la 40E/luna(aproximativ 500E/an) . Eu cred ca este ok. Alta cheltuieala la achizitionarea masinii,daca vrei sa ramana inmatriculata in FR, ar fi plata cartii gri(talonu) care la mine a fost in jur de 350E. In rest mai dai bani doar pe carburant!

    PS: Asigurarea este o varianta intermediara , am inclusa asistenta,casco etc.

    PS2: asta este suedezapost-8350-0-18274200-1436473618.jpg

    2 people like this

  7. Am cautat variante de runflat dar se pare ca runflaturile sunt "dedicate" BMW si de accea nu se gasesc dimensiuni agreate de Volvo. Apropiate ca dimensiuni am gasit 205/55/17 si 225/50/17. A incercat cinevA aceste dimensiuni? Ca diferenta de pret nu mi se pare ceva exagerat am gasit la 130-160E bucata,in functie d emodel si producator fiind o difrenta de 25-40 E/buc intre RFT si normale.


  8. Multumesc,baieti!

    Intradevar, Volvoselekt(garantie si asistenta), este pentru 12luni(gratuit) cu posibilitate de prelungire (banuiesc contra cost).

    Eu acum locuiesc in Franta. La discutiile premergatoare achizitiei, mi-au spus ca revizia ar costa in jur de 320-350Euro. Problema este ca m-am uitat in toate carticele dar nu am gasit nicaieri un plan de service detalia(am se ma mai uit odata). V-as ruga, daca detineti planul in format pdf,sa mi-l trimiteti.Daca nu am sa incerc sa cer dealerului.

    Update-ul de soft trebuie sa cer eu sa-l faca sau este "din oficiu"? Ce aduce nou acest update?

    http://esd.volvocars.com/local/us/2012-Volvo-Warranty-Manual.pdf

    Am gasit asta sper ca nu sun mari diferente intre EU si USA