yachtmanblue

Membru
  • Content count

    117
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by yachtmanblue


  1. La 23.07.2019 at 5:17 PM, dann a spus:

    Salutare.

    Azi de dimineata ,la prima pornire, display ul nu mai afisa nimic.

    Am oprit, pornit din nou, nimic.

    Un sfat, va rog, cine a mai patit.

    S60 2011

    Dar si-a revenit ?

    Si eu patesc uneori sa se blocheze unitatea media si-mi sta aprins pe optiunile de navigatie. Nimic altceva nu merge, doar comenzile clima merg si le afiseaza.

    Dupa o oprire de de 10-15 min isi revine... si din ce am studiat mai multi se confrunta cu problema asta...


  2. Update...

    Tocmai ce am reusit sa schimb farul de pozitie stanga fata din pozitia soferului. Las un mic tutorial caci poate mai sunt si altii carora pietrele le fac pagube si isi prind urechile ca si mine.

    Timp de executie ... 20 min.

    Unelte folosite: ambele maini.

    1. Se scoate farul

    2. Se scoate ornamentul de plastic negru/gura aerisire de sub far, cu degetele prin decupajul acestuia incepand dintr.o parte.

    3. Se scoate cablul farului de pozitie de pe acesta ce este prins cu clips mic alb in partea de jos.

    4. Se scoate conectorul cu totul din lacas ce se afla intre spoiler si goarne/claxoane si se trage inspre gura de aerisire in jos pentru posibilitate deconectare mufa alimentare. Aceasta este defapt si cea mai dificila operatiune dar nu atat la scos, cat la remontat. Este o montura similara cu şină.

    5. Farul de pozitie este asigurat in partea de sus  pe spoiler, printr.un clips ce se indeparteaza.

    6. Farul de pozitie se scoate apasand usor in partea de sus spre interior/motor.

    7. Operatiunea se desfasoara in sens invers incepand de la punctul 6.

     

    Atasez si cateva poze.

    Spor!

    20190602_085333.jpg

    3eae24as-960.jpg

    20190602_085338.jpg

    20190602_085345.jpg

    20190602_085408.jpg

    20190602_090053.jpg

    20190602_090714.jpg

    1 person likes this

  3. Scuze, intr-adevar sunt lumini de pozitie. Din perspectiva funcionalitatii, al meu model fiind 2012 oricum faza scurta e aprinsa by default, deci slabe sanse sa ma certe politia.

    Se pare ca singurul element in care e prins acest "far" e clipsul din spoiler de deasupra si teoretic ar trebui sa il imping catre interior sa iasa. Am aplicat ceva forta si nu cedeaza. Mi.e sa nu pleznesc vreun plastic...

    Ma gandeam ca poate e cineva pe forum care a mai executat operatiunea asta...

     


  4. Salutare,

    Avand la baza o intrebare aparuta pe grupul de fb referitor la posibilitatea de a readuce o portiera la linia celorlalte elemente de caroserie pt un XC90 2017, ma intereseaza cum se pot alinia elementele de caroserie si la un S60 2012. Si ma refer la toate, capota, capota portbagaj, portiere. Piciorusele de cauciuc de la capota si portbagaj nu ajuta foarte tare.

    Prin urmare, daca s-a ocupat cineva de problema asta, la ce surubele trebuie umblat pentru a se aduce la linie caroseria? Care sunt reperele pentru reglaj? Daca o fi asa de simplu...

     

     


  5. N-am cum sa nu le folosesc pentru o sticla de apa si alte rahatisuri mai dure. Sa am firimituri ca se scot la aspirare... Ma deranjeaza mai ales cand am ceva in portiera din dreapta si ma fac râmă sa le izbesc...traznile-ar!

    Cred ca o solutie ar putea fi mocheta textila pentru boxe audio... dar ma gandeam ca poate o exista ceva modelat la cald in forma buzunarului, frumos decupat.

    Si centura pasagerului daca se pozitioneaza stramb izbeste ca naiba...si cred ca tot cu o mocheta decupata frumoas si banda dublu adeziva 3M se rezolva...


  6. De ar fi asta singura ramura economica unde se intampla magarii... dar din pacate lista e lunga si incepe cu marii retaileri de pe segmentul de food, dar de care organele de control nici nu au auzit ca exista, ei stiu doar de buticuri... gata mi-am stricat ziua :D


  7. Acum 3 ore, Maurice a spus:

    Daca cumperi o masina pe filiera asta ai toate sansele ca intr-un viitor mai apropiat sau indepartat sa primesti o vizita a unor baieti care bat la usa cu berbecele si pe langa duba merg in deplasare cu platforma.

    Daca o firma de genul asta ajunge sa fie controlata iti iei adio de la masina, legal esti la fel de vinovat ca samsarul care a facut magariile astea.

    Asa am judecat cand am luat masina si chiar am crezut ca statul va face ceva in privinta asta. Chiar vorbeam cu un prieten care cumpara masinile la licitatii si le aduce in RO pe firma lui si plateste toate darile la stat, despre cat de greu ii este sa faca fata unor fosti prieteni de ai lui care care fac magaria de mai sus, iar eu ii spuneam "lasa prietene uite aici OPERATIUNEA XENON! Ii ia pe toti pe sus." El radea de mine... si avea de ce...caci iaga fis... nu s-a mai auzit nimic. Acum un an chiar si-a pus filmulet pe youtube AHAF-ul :))))

    )

     

    1 person likes this

  8. Acum 10 ore, Maurice a spus:

    O cumpara samsarul pe firma proprie inregistrata in Romanica si strainezul nu-i cere TVA, legal se poate face.

    Vine in tara si o vinde unei persoane fizice.

    Samsarul o cumpara pe firma dar nu e a lui. Firma e inregistrata pe o terta persoana din Ro, Bg... si dispare dupa un anumit timp sau numar de achizitii.

    Acum 10 ore, Maurice a spus:

    Obligatoriu emite factura ca doar a cumparat-o pe firma, factura care e purtatoare de TVA.

    TVA incasat deci trebuie platit la stat de unde sa-ti dea masina mai ieftin?

    Emite factura ca trebuie la inmatriculare, insa acel tva nu se mai plateste la stat si devine GPdin care traieste reteaua, caci cel care vinde de cele mai multe ori este intermediar intre cel care aduce masina din Vest si cumparator.

    Unu corect care plateste TVA-ul dupa ce isi pune marginea si costurile devine extrem de necompetitiv, si datorita costurilor de import(transport), caci unu ilegal are rulaj mai mare si ii scad costurile prin negociere directa cu carausul.

    Asa ca la o masina de 10K eur, samsarii linistit se incadreaza cu profit si costuri pana in 2000 euro. Cu cat creste valoarea masinii si spatiul de manevra e mai generos.

    Acum 11 ore, Maurice a spus:

    TVA incasat deci trebuie platit la stat de unde sa-ti dea masina mai ieftin?

    E tarziu si nu-mi dau eu seama poate-i alta smecherie "legala" sa ne lumineze si pe noi cineva ce si cum.

    Daca ma duc eu pers fizica sa iau masina din Germania, atunci platesc si TVA ul de 19% plus costurile cu transportul etc. Asa, daca o aduce samsarul traieste bine din ceea ce pune peste valoarea neta de achizitie.

    Este o smecherie ilegala... din care statul...adica noi toti... pierde foarte multi bani pe langa importatorii SH corecti si dealerii auto.

    Daca nu ma insel, daca un SRL nu plateste tva ul catre stat, statul se indreapta catre partenerii acelui SRL pentru recuperarea tva-ului. Daca statul va aplica aceeasi metoda si in cazul relatiilor economice intre un SRL si o pers fizica, va fi nasol...

     

    1 person likes this

  9. @csvzs eu iti recomand optiunea 2... si poti incerca incepand sa cauti in reprezentantele Volvo din Belgia sau Olanda SELEKT cu masini SH. Germania e ceva mai scumpa. Daca gasesti 3-4 masini care sa te atraga din poze, acum un bilet de avion dus intors nu mai e o mica avere. Ca sa aduci masina in RO te costa in jur 600 eur pe platforma.

    Eu mi-am luat masina din Belgia si nu o vazusem decat in poze, transport platforma pana in RO, cam acelasi lucru fac si samsarii... doar ca, daca achizitionezi de la samsari o cumperi sub pretul de achizitie din BE, NL, DE etc. caci ei nu platesc tva-ul, insa cu cateva riscuri asupra km, vicii ascunse etc.

    Succes!