galis

Membru
  • Content count

    18
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by galis


  1. AM FOST IAR LA 2 SERVICEURI ,AU VERIFICAT TOT CE SE PUTEA VERIFICA ,INCLUSIV TEST LA TELESCOAPE CARE A IESIT F BINE,DAR TOT NIMIC...DE LA AMBELE SERVICEURI AU VENIT IN PROBA SI AU CONSTATAT CA INTRADEVAR SE AUDE DAR NICI UNUL NU SI-A DAT SEAMA DE PROVENIENTA POCNITURILOR. CONCLUZIA LOR:SA LAS PANA CRAPA PIESA SI ATUNCI SIGUR STIM :)


  2. Buna. De vreo 1 luna si ceva mi-a aparut un zgomot neidentificabil la rota stanga fata... in mers la denivelari si la unele viraje mi se aud niste pocnituri din zona rotii stanga fata plus f putin sesizabil un fel de huruit. Mentionez ca toate acestea se aud doar pe drumurile care nu sunt perfec plane,in rest nu. Am fost la mecanic si la o verificare sumara nu mi-a descoperit nimic. Daca poate sa ma ajute cineva cu vreo parere sunt recunoscator


  3. salutare. Am inteles din ce am citit in alte topicuri ca la modelul S 40 dupa 2004 nu exista filtru de benzina dar ca totusi exista un fel de filtru in rezervor undeva la pompa de benzina . Am fost la un mecanic si mi-a spus ca la masinile de acest gen exista posibilitatea ca filtru sa se poate comanda si inlocui doar odata cu pompa de benzina sau separat; iar in cazul in care nu se poate inlocui separat ar trebui macar suflat pt a se curata cat de cat. Si-a mai schimbat pana acum cineva filtru cu pricina ? eu as dori sa il curat pt ca de vreun an mi-a aparut un fel de trepidatii la relantiu si masina trage mai greu iar dupa spusele mecanicului asta ar fi problema principala !


  4. De ceva timp mi-a aparut un zgomot la rotirea volanului. Il sesizez doar din interiorul masinii, cand e in stationare ,nu stiu daca se aude si in mers. Zgomotul nu se aude tot timpul la fel de tare: de ex: cand afara ploua sau e ud carosabilul tinde sa devina ca un scartait .Am fost la mecanic ,mi-a schimat rulmentul si o bucsa de la telescop dar zgomotul inca se aude... Daca stie cineva care ar putea fi sursa ,orice parere e bine-venita


  5. nu inteleg : zici ca ti s-au ovalizat a2a oara si apoi spui ca nu au fost schimbate vrodata.

    sigur is discurile.cam cat au uzura?aprox in mm?

    pai da , mi s-au ovalizat acum 2 ani si le-am rectificat ,nu le-am schimbat si acum sau ovalizat din nou...nu am masurat grosimea..cat ar trebui sa aiba ?


  6. urmaresc destul de punctual forumul ,dar nu am observat pana acuma pe cineva sa vb despre problema asta... nush daca e specifica la toate s 40 dar mie mi s-au ovalizat a doua oara discurile de frana...ce ma sfatuiti sa fac ? sa le rectific sau iau altele noi avand in vedere ca asina are 100 000km si nu cred ca au fost schimnbate vreodata...


  7. Sal. Am si eu problema asemanatoare. La mine cand temperatura afara e sub 0 grade si motorul e rece nu porneste din prima cheie; adica porneste ,merge in jur de 2 sec si moare. la a doua cheie porneste bine. Am intrebat la mecanic , am dus-o la tester si nimeni nu mi-a zis nimica concret. PS: motorul e de 1,8 benzina


  8. nivelul din baia de ulei se verifica cu motorul rece (ex;dimineata) sau cu motorul relativ cald? intreb pt ca atunci cand imi verfic uleiul dimineata nivelul pe joja imi arata minim iar atunci cand il verific la aprox 1 ora dupa ce motorul a functionat imi arata nivelul normal ,adica undeva sub maxim.....


  9. Am comandat un filtru de benzina pe baza talonului. Am primit un filtru de metal cu intrare-iesire....cand am mers la mecanic sa uitat el undeva sub rezervor si mi-a spus ca nu se potriveste acela pt. ca filtru care e pe masina e din plastic si are ambele iesiri doar intr-o parte. Am mers pe la mai multe mag. de piese auto si toti mi-au spus ca filtrul care l-am cumparat initial e filtru care trebuie. Probabil mecanicul nu stie despre ce e vb ? poate stiti careva unde se afla acel filtru si cum arata ? ???