Marius P

Membru
  • Content count

    25
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Marius P


  1. Tocami luand in considerare pret/km parcursi, vechime, optionale ... mai degraba optez pt o masina mai noua ca dupa ce o iau si o tin cativa ani sa am un pret cat de cat de revanzare. 
    Mai mult de 20.000 eu nu as da pe masina asta. Poate sunt intr-o eroare, dar asa vad eu lucrurile. Daca ai si o firma pe care sa o cumperi... iar spun ca mai bine o iei de afara fara (tva) de la un dealer pt ca oricum nu poti amortiza tot tva-ul daca o cumperi din tara.
     


  2. Sincer eu nu cred in km putini si vechime mare. Din sept pana acum am facut 20000km. 

     Adevarul e ca si eu al luat de la welt o skoda acum cativa ani si n.am avut probleme cu ea. Daca totusi te gandesti sa o iei incearca sa le faci o contra oferta.  Totusi masina are 5 ani... 


  3. Intra un pic si pe mobile.de si vei iesi mai bine decat daca o iei de aici, cu tot cu drum si inscriere. 

     Daca ai si o firma si-i trimiti neamtului datele ai sanse sa o cumperi fara tva. Eu din germania am adus-o in septembrie cu garantie 1 an.


  4. On 27.01.2016 at 9:57 AM, Maurice said:

    Era o setare in meniul GPS-ului, screensaver activat/dezactivat daca nu gresesc.

    La mine daca-l activam se stingea pana cand avea ceva de spus (luati-o la stanga) dupa care se stingea din nou.

    Se face din setari.

    My Car >>> System options >>> Screen saver (debifezi, la mine e al treilea) iar apoi nu se va mai stinge.


  5. On 1/18/2016 at 5:30 PM, Midnight Caller said:

    Sa nu fie doar o coincidenta faptul ca cu DSTC dezactivat nu mai patineaza, si as miza foarte tare pe ambreiaj dus...

    Ai avut dreptate, era doar o coincidenta.
    Nu a disparut complet... . Problema e ca mi-am facut programare la o diagnoza in Baia Mare la volvo luni, iar vineri cand am mers sa ma bage pe tester... mi-au spus ca ei au renuntat la el si ca ma rezolva ei mecanic. Am renuntat sa raman la ei, daca ma poate ajuta cineva cu o informatie unde gasesc un tester volvo in Baia Mare sau cat mai aproape de Baia Mare.
      
     Cat despre ambreiaj... nu stiu ce sa zic, n-are decat 108k km, la A6 din 2007 are 240K km si inca nu s-a schimbat... .
    Ma gandesc totusi sa nu fie ceva senzor... sau mai stiu eu ce... .
    Midnight Caller multumesc frumos pt sugestie!

    1 person likes this

  6. Ciudat. Am lasat motorul sa moara la pornirea din loc si dupa ce am incercat de 2 ori sa accelerez a disparut simptomul. Dar am reusit sa inregistrez a doua cand a facut ultima data si acum a aparut pe la 2100 pana la 2500 ture a urcat rapid dupa care a scazut putin si a urcat inapoi la 2500.

     A facut asa ultima data, am mai incercat sa fac sa pot inregistra de mai multe ori si nimic. 

     Sa fi avut legatura ca sambata am mers la munte si am incercat sa urc o panta destul de mare drum de tara si acoperit cu zapada. N.am reusit si murise motorul de vreo 2 ori. Dupa ce am desactivat dstc-ul n.a mai murit motorul dar a patinat pe loc si nu a urcat.



  7. La un xc60 D4, din 2012 doar in viteza a 4-a de la 65-68/h cand accelerez brusc pana la 80(aprox) se intampla ceva ciudat , adica turometrul urca rapid la 2500(parca) de ture (ca si cum ar patina) dupa care ajunge si indicatorul de la viteza pe la 80 la ora dar mai lent. Nu am sesizat aceasta in nici o alta viteza, doar intr-a parta de la 1700-1800ture pana pe la 2500 ture. Pe jos fiind uscat
     Ca si cum ar aluneca pe gheata. Daca dezactivez DSTC-ul nu mai face asa, urca si turometrul odata cu viteza.
     E normal sa se comporte asa? 


  8. Pentru ca majoritatea masinilor noi, folosesc aceasta functie. Si au fost o gramada de ingineri si ani de studii, inainte de a o scoate pe piata. Nu stiu cum au ajuns acesti mecanici cu care ai vorbit tu, la concluzia ca se uzeaza mai repede motorul daca folosesti functia SS, in conditiile in care nu cred ca s-a defectat vre-un motor din cauza asta pana acum. Cum au masurat ei uzura si ce au descoperit?

    Din aceasta cauza am spus, sa nu mai vorbesti cu ei, ca isi dau cu presupusul, ca sa se afle in treaba si dezinformeaza fara a cunoaste detalii tehnice necesare

    Nimic concret doar lautarie.

    Inteleg, ti.ai dat si tu cu parerea asa dupa cum ai crezut. 


  9. Pai sincer si eu opresc motorul la semafoare lungi (peste 100 sec) .nush de ce o fac , dar mam obisnuit :)) 

    nu e acelasi lucru. La un sens girator cu ss se opreste si de 3-4 ori. La semafor la fel... in trafic daca ai un individ care manevreaza aiurea si astepti iar... . Eu am ramas uimit cand le.am numarat. Si unde pui cativa amarati de km intr.un satuc ca baia mare si nici nu am avut de umblat , doar la birou acasa si inca un drum mic. 


  10. Ps. Masina  nu a avut nici o problema pana acum !

    tot cu SS masina? Xc-ul?

    Sper sa nu fie probleme... :) 

    Am vazut ce a scris ionut , dar sa-ti spun ca io in 15 km facuti in baia mare ieri am numarat 41 de opriri? Daca ar fi folosita masina si mai mult... ar avea si mai multe opriri. Incercati sa le numarati intr.o zi :) o sa ramaneti surprinsi cate opriri face. Si asta ca am avut de facut 2-3 drumuri  ca daca trebuia sa fac mai multe nu stiu unde se oprea nr star&stop-urilor.

     


  11. Sincer mi se par cam vechi referintele , posibi sa fie rezolvata problema ... un conduct de ulei care permite debit mai mare +pompa de ulei cu debit mai mare , alte aliaje , etc.  

    Sigur motorul a fost testat ... la ce numar de porniri apar probleme , 

    Tocmai d'aia am pus problema asta. Sper sa fie rezolvata problema... dar pana aflam un raspuns cat de cat favorabil... ramanem cu aceste intrebari. 

     Cineva imi recomanda sa mai caut si pe alte forumuri despre acest aspect... dar inca nu am gasit nicaieri o "rezolvare". :)


  12. Nu e vorba de consum. Mi-e teama de o uzura exagerata si accentuata. Nu am gasit sa.l pot dezactiva din meniu decat de la buton si se reactiveaza la fiecare pornire. 

    Nici intersectia de la mara nici gutin nici cavnic nu.mi da bataie de cap, eu am trecut si gutinu si cavnicul cu 6.2% in oras am cam 8%.

    Indiferent ca e baia mare, cluj, iasi sau budapesta.

    Multam pt raspunsuri.


  13. Asa ceva spunea "mecanicul" ca din cauza pornirilor s.ar uza motorul mai tare si ca ar fi bine sa.l dezactivez manual la fiecare pornire. Nu ma pricep la mecanica, dar la electronice... cele mai mari uzuri le ai la pornit/oprit. D'aia am intrebat.

      Salut Maverick, bine v.am gasit. 

    Trecerea mea de la vechea masina o octavia la un xc60 manual d4 din 2012 (luata din D second) este destul de mare si vreau sa-i dau masinii ce e mai bun.

     


  14. Poate s-a mai discutat, am cautat si nu am gasit..., sunt nou aici si de curand am achizitionat prima mea masina cu SS. 

    Functia aceasta SS am inteles de la anumiti mecanici ca ar facilita o uzura mai mare a motorului atunci cand este folosita.

     Nu am mai avut auto cu ss si daca este asa atunci eu as renunta la SS, ma poate ajuta cineva cu informatii privind acest aspect?