octav

Membru
  • Content count

    22
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by octav


  1. va salut,

    am constat o posibila problema la al meu volvo s 60. in mod normal, indicatorul care arata temperatura motorului statea exact pe mijloc, nemiscandu-se indiferent de conditiile de trafic. acum am observat ca la drum lung, intre 60 - 130 km/h scade foarte mult, pana la un sfert aproximativ si osciland destul de mult in functie de regimul de mers. pe autostrada, de ex, a stat constant pe la primul sfert al indicatorului. in traficul de oras nu sunt probleme, el mentinandu-se tot la mijloc.

    s-a mai intamplat asta cuiva sau banuieste cineva care ar putea fi problema?

    mentionez ca este un volvo s 60, 2.4 i de 170 cp, din 2001.


  2. salutare,

    am rezolvat problema. solutia a fost cea cu sudatul unui surub in capul prezonului. janta s-a afumat f putin in jurul gaurii, aproape insesizabil. toata treaba a costat 100 ron.

    @ Wam: solutia propusa de tine nu prea se putea, deoarece prezonul cu antifurt e facut dintr-un metal f tare, diferit de celelalte prezoane, aproape imposibil de gaurit.

    Multumesc la toti pentru ajutor!

    P.S. stie cineva ce dimensiune au prezoanele pt volvo s60, la jantele de 15? mecanicul nu avea, cica e un model mai rar. momentan merg cu 4 prezoane din 5.


  3. nu inteleg exact.....dand o gaura in prezon, adica surubul cu care e prins roata, cum dai roata jos?

    un mecanic pe care il cunosc mi a promis ca incearca sa rezolve maine problema, dar sudand alt surub in capul celui cu antifurt. riscul este sa se innegreasca putin janta. mi a zis ca mi ia 100 ron pt cele 4 prezoane, ceea ce mi s a parut de 5 ori mai ok fata de cei de la primus. :D o sa va tin la curent, oricum.


  4. @ Junior Wam, iti iau eu toate prezoanele, pe bani, bineinteles, daca nu ti mai trebuie. da mi un apel te rog, 0722 46 23 80 si vorbim.

    si inca ceva. tocmai am aflat acum de la reprezentanta ca acel antifurt e unic pentru fiecare masina, nu se poate inlocui. extragerea suruburilor la primus auto costa in jur de 500 ron.

    poate cineva sa mi recomande un mecanic sau un service care ar putea extrage suruburile mai ieftin? multumesc.

    1 person likes this

  5. va salut,

    am si eu o problema, sper ca postez unde trebuie.

    in seara asta, cand schimbam cauciucurile de vara cu cele de iarna, surpriza: prezonul cu antifurt pe el intepenit. le-am spus mecanicilor sa foreteze deschiderea lui, pe riscul meu, daca se rupe. evident ca s-a rupt. :angryfire: s-a rupt antifurtul care se pune in capatul prezonului, prezonul ramanand intact.

    de un alt antifurt pot face rost, asta nu e problema. problema ar fi daca in continuare acel prezon nu se desface. aveti vreo idee ce as putea face?

    multumesc si va sfatuiesc sa renuntati la prezoanele cu antifurt.


  6. am avut si eu aceasta problema.

    simptomele cu acceleratia pot fi si de la debitmetru aer. e f simplu sa verifici: scoti mufa de la debitmetru, si dai forja la masina. daca ti se pare ca trage mult mai bine decat inainte, e debitmetrul de vina. insa sa dai forja la masina cand e motorul cald.

    de asemenea, problema cu oscilatiile turometrului si scadere in turatie la franare se pot rezolva uneori doar curatind clapeta de acceleratie, care iar e o operatiune usoara.

    insa cel mai sigur ca sa aflii care e problema e sa faci un diagnostic computerizat.

    daca gasesti sa faci asta altundeva decat la primus e si mai bine, deoarece cei de la primus au tendinta sa jecmaneasca si sa te faca sa schimbi mult mai multe piese decat e nevoie.


  7. din experienta mea ar putea fi 2 probleme...impreuna sau separat ;D

    clapeta de acceleratie si debitmetrul aer. ca sa o iei prin eliminare, poti sa scoti mufa de la debitmetru si sa vezi daca trage mai bine asa, dar doar dupa ce motorul e cald.

    de asemenea, poti sa cureti clapeta de acceleratie, sa vezi daca se amelioreaza ceva. oricum, curatirea clapetei de acceleratie e o operatiune carte tre facuta din cand in cand.


  8. aveti idee ce trebuie facut dupa ce a fost montat debitmetrul cel nou? resetare computer bord sau ceva de genu?

    eu am un volvo s60 si am gasit sa inlocuiesc debitmetrul. am gasit pe forumul volvo din anglia (http://www.volvoforums.org.uk/archive/index.php/t-30078.html) urmatoarea fraza legata de subiectul nostru si nu inteleg la ce se refera :

    Take out #23 for about 10 minutes to reset it so that it unlearns the faulty MAF


  9. buna ziua,

    in urma inlocuirii debitmetrului aer, am inteles ca trebuie resetat ceva...probabil computerul de bord. ar putea cineva s ami spuna cum se face acest lucru?

    am gasit niste informatii la linkul: http://www.volvoforums.org.uk/archive/index.php/t-30078.html

    insa nu am inteles exact aceasta fraza: Just make sure that you reset the ECM after replacing the faulty MAF. (see here (http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=9914) (also in Dutch)).. Take out #23 for about 10 minutes to reset it so that it unlearns the faulty MAF.

    are cineva idee ce inseamna Take out #23 for about 10 minutes to reset it so that it unlearns the faulty MAF?

    multumesc.