Posted 27 Jan 2011 · Report post Unii dobitoci, pentru a avea un profit cât mai mare, înlocuiesc șamponul de calitate, mai scump, cu soda caustică, mai ieftină. Pentru a verifica dacă șamponul folosit este de calitate, după spălare, stergeți cu un servețel sau batistă de hârtie pe chedere. Dacă se ia negreală, nu mai spălați acolo. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jan 2011 (edited) · Report post Faza cu servetelul nu prea se aplica ..... Am incercat la toate spalatoriile si se ia negreala de pe chedere .. Plus de asta am multi cunoscuti care stiu sigur ca pun spuma de firma din import si tot se ia ..... Ideea este ca spuma activa contine Caustica in ea .... cum crezi ca se face minunata spalare fara efort ? Compromisuri peste Compromisuri . In Italia de aia nu este acceptata pe piata Spuma activa , pentru ca are Soda Caustica in ea , Si acolo sunt cele mai mari fabrici de Spuma activa din UE Edited 27 Jan 2011 by MareanBoss Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jan 2011 · Report post ha,ha! negreala se va lua mereu, deoarece cauciucul natural (parte componenta din materialul chederului) reactioneaza cu ozonul si formeaza la suprafata un strat care se faramiteaza. nu zic ca spalatoriile "de calitate" de la noi s-ar da inapoi de la magarii de genul asta, dar faza cu chederul nu e un criteriu. poate la unele masini f. noi vei gasi un cheder la care sa nu se ia negreala...dar nu prea cred. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jan 2011 · Report post Cel mai mare "Nu" impotriva spalatoriilor automate este sa nu te duci la ei dupa ce ti-a crapat parbrizul sau s-a gaurit de la piatra. Eu m-am dus la automata cu parbriz crapat 3-5cm si am iesit pe partea cealalta cu parbriz crapat 20cm. ...In consecinta, m-am mai dus odata, pana a crapat pana la baza. Macar s-a crapat drept, de sus pana jos. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jan 2011 · Report post sa fie intr-un ceas bun, mai intra o data, poate iti iese un triunghi echilateral! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jan 2011 · Report post Este de stiut ca nu trebuie spalate masinile in Romania la spalatorii automate cu perii. Capatul acelor perii se uzeaza si scumpii nostri romani fac economie si nu le schimba. Se vede clar pe o masina care a fost spalata la genul asta de spalatorie. Dupa o spalare urmeaza un "polish" Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2011 · Report post ha,ha! negreala se va lua mereu, deoarece cauciucul natural (parte componenta din materialul chederului) reacționeaza cu ozonul si formeaza la suprafata un strat care se faramiteaza... S-o fărâmița stratul de la suprafața chederului în timp daa, asta nu din cauză că reacționează cu ozonul, cu excepția cazului în care circuli cu mașina prin stratosferă. Dacă vrei să previi fărâmițarea cauciucului, sunt substanțe de protejare sau reântinerire a sa. Eu am pățit-o cu spălatul cu sodă caustică și am umblat cu mașina la un electrician care m-a întrebat dacă n-am spălat-o la OMV că, a mai avut o problemă asemănătoare de contacte la un BMW spălat tot la OMV. Trebuia să mă gândesc că în 3 minute, n-ai cum să-i faci 4 proceduri: prespălare, spumă, limpezire, ceară și să fie în regulă. După aia am aflat și că spălătoria îi subînchiriată! Cum naiba mai poți face și profit după ce plătești chiria, plătești taxele la stat și consumabilele, din jetoane de 5 lei? Cu volvo, am evitat spălătoriile ”profesionale” să nu-mi provoace spălătorii vreo pagubă cum am mai pățit la Dacia cu care circulam odată de a trebuit să-i schimb luneta că nu mai dezaburea de la cât de sârguincioși au fost băieții când mi-au șters-o pe interior. Treaba cu chederele, am aflat-o de la un cunoscut care și-a cumpărat o mașină de teren cu o mulțime de elemente cromate pe ea și i-a fost mai rentabil să-și deschidă o spălătorie auto decât să suporte pagubele produse de substanțele cu care se spală acuma în spălătoriile mai mult sau mai puțin rapide. El cumpără șampoane auto, numai după ce le testează cu șervețelul și aproape toți distribuitorii care i-au călcat pragul au refuzat testul. Mi-a arătat un catalog cu peste 100 de pagini cu firma de la care a cumpărat dar nu mai rețin marca șamponului. Oricum la el o să mă duc și data următoare și îl mai întreb o dată cum se numește șamponul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2011 (edited) · Report post Da' cine vă pune să vi le spălaţi? (da, bre, de maşini vorbesc) A mea vede spălare numai când o duc în service (destul de des, ce-i drept), asta pentru că service-ul oferă spălare gratuită, când o "externează". Le-am cerut să n-o mai spele, dar nu vor, cică aşa "face ei"... E mai sigur cu maşina murdară, nu bate la ochi... PS: Am văzut în nişte spălătorii la care aş merge şi eu, dar mă tem că-s cam scumpe, mai bine pun o piesă nouă, un şurub... vine vara, o spală nevasta... Edited 28 Jan 2011 by Heimðallr Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2011 · Report post Da' cine vă pune să vi le spălaţi? (da, bre, de maşini vorbesc) A mea vede spălare numai când o duc în service (destul de des, ce-i drept), asta pentru că service-ul oferă spălare gratuită, când o "externează". Le-am cerut să n-o mai spele, dar nu vor, cică aşa "face ei"... Și te mai miri de ce vrea a ta în service așa de des?! (Până n-am avut problema cu contactele, o spălam cel puțin o dată pe săptămâna) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2011 · Report post Păi vezi că nu-i bine s-o speli? Depunerile care se formează se constituie în straturi protectoare... în loc să cadă vopseaua, cade zgura... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2011 · Report post SI eu fosta masina o spalam aproape saptamanal,fiind culoarea gri deschis .Dar Volvo fiind putin mai negru nu are nevoie,o data pe luna ii ajunge ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2011 · Report post Imi place sa merg cu masina curata. E un semn de civilizatie si respect. Ma simt si eu bine in ea si arata mult mai bine pe strada. Asa ca, o spal de cel putin doua ori pe luna ( uneori si saptamanal ). In orice caz, niciodata nu am plecat la drum lung ( in afara orasului, adica ), fara sa am masina curata. Arata atat de bine cand luceste ca e pacat s-o ascund sub un strat de praf sau de noroi. Apoi, mai este si problema pasarilor . In Drumul Taberei sunt zeci de mii de pasari care-si fac veacul prin copaci : Vrabii, porumbei, gugustiuci, ciori, corbi, stancute, ciocanitori, etc, incat parcatul in apropierea oricarui copac se finalizeaza inevitabil cu gainatul de rigoare pe tabla sau geamurile masinii. Parca ar avea contract cu spalatoriile auto... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2011 · Report post Intr-o vreme, o spalam si eu saptamanal. Pana am vazut ca in cateva locuri apare rugina!. Fara jena, ultima oara a fost spalata la spalatorie acum 6 luni. In rest, apa din galeata,din furtun, dar multa, fara sampon. Dupa primii 10 km , masina arata ca inainte:unsure: . Vara, cand se anunta vreme buna, o sa mai vada si detergent... . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2011 · Report post Are dreptate SFC-ul. A mea nu rugineşte, cel puţin nu caroseria, dar sunt destule alte ansambluri, în special pe la roţi care au cam început... Foarte adevărată remarca legată de "durabilitatea" manoperei de spălare. Mie nu-mi surâde ideea de a da nici măcar 5 lei pentru a avea maşina curată 10 km şi/sau 24h. De aia, vara, când ştiu că nu se umplu drumurile de nămol, mai pun şi eu furtunul pe ea. Pardon, nevasta... Sunt maniac, în schimb, în privinţa curăţeniei parbrizului, lunetei, oglinzilor şi geamurilor. Din acest punct de vedere, îl înţeleg pe profesorul Marius Daniel. A, nici de faruri şi stopuri nu uit niciodată, chiar dacă trebuie să opresc şi să le şterg cu zăpadă. PS: Acuma, să nu înţelegeţi că de pa maşina mea "curg zoaiele", doar că mi se pare un pic overrated, în "Ţara Nămolului-Răsare" Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2011 · Report post Daca sunt temperaturi cu + afara o spal si de 3 ori pe saptamana. Depinde de cat de repede se murdareste. ps: O spal la omv cu 5 lei fisa. Am un sampon bun pe care il bag intr-o sticla care are cap (cum are sticla cu solutie de geamuri) si imprastii pe toata masina samponul. Daca nu este foarte foarte murdara masina, iese boboc. Odata la 3 saptamani vede curatat si interiorul. Mai greu cu pielea asta. Inca n-am gasit solutia ideala... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2011 · Report post eu pe la spalatorii de masini rar calc de cand mi aud at jos vopseaua de pe fosta masina (nu cu jetul cu peria o apucat sa-l lovrasca de o sarit de pe capota un pic vopseaua) am un karcher k 5,5 jubilee, am solutii profesionale; cand mai am si chef si afara ii vreme mai frumoasa le fac frumoase asa cel putin nu ma enervez pe nimeni:lol: :lol: Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Feb 2011 · Report post Am fost iar pe la spălătorie. Produsele folosite sunt de la kimicar.it Share this post Link to post Share on other sites