contdezactivat

Ar trebui Volvo sa pastreze modelele S40/V50?

   17 votes

  1. 1. Ar trebui Volvo sa pastreze modelele S40/V50?

    • Da
      13
    • Nu
      4

Please sign in or register to vote in this poll.

30 posts in this topic

Am inteles de la baietii de peste ocean ca incepand cu luna Aprilie, in State nu se mai accepta comenzi la s40/v50.

Sa fie asta inceputul-sfarsitului pentru "micul Evo 3" (...care a fost candva si nu mai e)?

Ce parere ai? Ar trebui scos din productie batranul S40?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai ales in perioada asta cand la nivel mondial lipsa banilor isi face simtita prezenta eu zic, ca nu toata lumea isi permite S60,80>>> si sunt multi care si-ar dori un Volvo dar la un pret mai accesibil iar S40 era solutia pentru acest gen de clienti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu pe de o parte sunt de acord pentru incetarea productiei acestui model.

A avut(si are)prea multe influente de la ex-bossu' Ford rele pe acest model,iar rezolvarea acestora a intarziat cu mult sa apara sau sunt mult prea scumpe pentru clasa din care face parte.

Pe de alta parte este o berlina compacta frumoasa,o data ce treci peste micile/mari neajunsuri pe care le are modelul ajungi sa o iubestilove5.gif

P.S:Am votat da,dar cu conditia sa aiba mai multa influenta Volvo decat Ford,Geely....

Edited by vita_fresh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa este mai Adi din pacate se renunta la S40/V50 daca este R resign sau are motor peste 2000cmc laugh.gif

In SUA au fost scoase din productie S40/V50 cu motoare de 2.4L (140cp si 170cp) si momentan exista in oferta doar T5, deci la americani nu prea ai ce alege.

In Europa insa este alta mancare de peste, din 2011 avem 4 motoare diesel si numai 3 pe benzina, este ceva nemaivazut la Volvo.

Volvo nu renunta la S40 ci doar la motoarele invechite ale acestui model, acum totul e verde deci in viitor pe S40 o sa ramana doar motoare sub 2L, noile T5uri o sa fie de 2L @230Cp .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa este mai Adi din pacate se renunta la S40/V50 daca este R resign sau are motor peste 2000cmc laugh.gif

In SUA au fost scoase din productie S40/V50 cu motoare de 2.4L (140cp si 170cp) si momentan exista in oferta doar T5, deci la americani nu prea ai ce alege.

In Europa insa este alta mancare de peste, din 2011 avem 4 motoare diesel si numai 3 pe benzina, este ceva nemaivazut la Volvo.

Volvo nu renunta la S40 ci doar la motoarele invechite ale acestui model, acum totul e verde deci in viitor pe S40 o sa ramana doar motoare sub 2L, noile T5uri o sa fie de 2L @230Cp .

:):D

Intrebarea din poll ramane valabila. :P

P.S. Modificat titlul topicului.

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca ar trebui inlocuit: mostenirea Ford nu e la nivelul de fiabilitate la care ar trebui sa fie si greselile de design (ma refer in principal la accesul la portbaga la S40) pot fi corectate. Gama nu ar trebui sa dispara, tocmai pentru ca se adreseaza unui alt buget decat S/V60.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe langa accesul la portbagaj mai sunt multe greseli care nici in ziua de azi nu si-au gasit rezolvarea...

Nu cred ca am degete suficiente sa le enumarlaugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai Paul stii vorba aia, "cu un facelift nu se face primavara" laugh.gif

Oricum cele mai frumoase si interesante S40uri sunt cele R design, este pacat ca vor sa renunte la aceasta varianta .

Oricum stiu ca prin 2008 se discuta de renuntarea la S40, micsorarea noului S60 pt a se incadra exact in clasa compacta fix langa seria 3, A4 si C klasse .

Pentru Europa nu cred ca se poate renunta la S40, este o masina care inca se vinde aici .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai Paul stii vorba aia, "cu un facelift nu se face primavara" laugh.gif

Oricum cele mai frumoase si interesante S40uri sunt cele R design, este pacat ca vor sa renunte la aceasta varianta .

Asa e,din pacate!dry.gif

Cat despre cele R-design,ce mai,bestiale!Daca mai e si D5rolleyes.gif

Pe de o parte nici nu ma mai intereseaza daca il mai fabrica sau nutongue.gif.Urmatoarea masina va fi cu siguranta de la S60 in susbiggrin.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au mai fost modele care inca se vindeau destul de ok pe undeva dar totusi s-a renuntat la ele.

V50-ul... nu stiu unde s-a putea incadra in noua gama de masini ce vin din spate si nu cred ca l-ar plange multa lume.

S40 inca se mai tine dar personal, nu stiu ce sa zic.

Eu zic ca se va renunta la ele sau vor fi drastic revizuite... alt sasiu, etc.

Am auzit de planuri in genul S30, V30... :glasses9:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am apucat sa ma uit in sfarsit la la vanzarile in 2009 si 2010. V50 este al doilea ca numar de bucati vandute, depasit doar de XC60. Si daca punem si S40 (II), sunt de departe cele mai vandute Volvouri. Asadar, deocamdata nu cred ca le vor scoate. Oricum, trebuie sa le inlocuiasca cu ceva in acelasi segment de piata (pret).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta ziceam si eu...este una dintre cele mai accesibile modele volvo si ar fi un dezavantaj pt volvo sa renunte dar poate in viitor vor renunta la ford si va fi un Volvo veritabil...vise vise :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tudor hai sa o gandim economiceste, planul pt S40 a fost de 70.ooo buc pe an DAR realitatea a aratat ca cererea a fost mult mai mare astfel S40 II a fost un succes cu aproape 80.ooo buc in 2005-2006 .

In SUA situatia este dezastruoasa, in 2004-2005 se vindeau ~ 24.ooo S40uri iar in 2010 s-au vandut 5600 unitati, o scadere enorma iar daca ne uitam la anul 2011 deja putem vb de un dezastru, in luna ianuarie s-au vandut in USA 314 unitati iar in 2005 tot in ianuarie s-au vandut 2105 unitati, deja vorbim de o scadere de aproape 10 ori, pai este normal sa nu mai vand acest model pe o piata din moment ce nu se mai cauta.

Global vorbind S40 II nu se mai vinde, de la 80.ooo unitati acum se mai vand maxim 25.ooo unitati (estimat), este o chestie perfect normala, autoturismul ca orice produs are un ciclu de viata, acum S40 II este in faza de declin .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo trebuie sa faca Volvo, nu Mitsubishi Carisma (asta e pentru Bogdan G :lol: ) sau Ford Focus . Altfel nu va ramane decat o marca de nisa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum VAG are o platforma la 15 marci (am exagerat putin :lol: ) ei de ce nu ar imparti o platforma? Costa mult dezvoltarea unei platforme. Totusi sunt foarte multe deosebiri intre ford focus si s40. Pune una langa alta si vei vedea. Asa pot spune si de s80 ca este pe platforma de Ford Five Hundred sau s80 II pe platforma de ford mondeo new. Totusi nu sunt xerox cum sunt passatul cu superbul :excl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vorbesti de Superb-ul nou,tin sa te contrazic-e facut pe platforma de A6wink.gif

Deosebiri sunt intradevar,dar partile comune sunt de proasta calitateangry.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atat superbul nou cat si cel vechi este pe platforma de passat. Uite-te pe wikipedia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O fi nu zic nu,dar eu asa am auzit.Cat despre wikipedia.....eu unul nu ma incred 100% din ce spun acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dexter din fericire pt tine Carisma a fost o masina foarte buna, nu o fii ea premium, nu are finisaje dar este al dracu de fiabila.

La fel si cu S40ul actual, o fii el Ford Focus ceea ce nu e chiar rau pt ca Focusul sta foarte bine pe sosea dar electronica aruncata de Volvo in S40 este buba masinii, nu este normal ca o masina sa nu porneasca pt ca nu vrea bitii ei sau sa te lase in mijlocul drumului pt ca a dat cu virgula la ECM .

Ca si mecanica nu am ce reprosa S40ului, electronica insa este din alt film, un film de groaza .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca si mecanica nu am ce reprosa S40ului, electronica insa este din alt film, un film de groaza .

Vrei sa ma apuc eu de reprosat la capitolul mecanica? :rolleyes:

PS: Sper sa ajung pe la tine cat de curand cu FAP ala ca ma scoate din minti. Am ajuns sa nu mai merg cu ea din cauza asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa nu exageram, cand pui PowerBox este normal sa infunzi FAPul, nu este vina lui Volvo si nici a lui Ford .

In rest ce probleme de mecanica ai avut sau a avut cineva in 200.ooo km ? A stiu lui Roberto ia dat de furca un suport motor . laugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti le enumar eu(nu stiu sigur daca are km reali,dar asa parea si mergea cand am luat-o)Acum am 153k km.

-volanta schimbata+kit ambreiaj

-amortizoare+flanse schimbate(acum trebuie sa schimb iar flansele+cele de la amortizoarele spate)

-bucsi spate schimbate(cele din mijloc care ''atarna'')

-bielete directie fata

-suportul minune care i-a dat batai de cap si lui Roberto(urmeaza sa il repar si eu tot la Aradbiggrin.gif)

Va urma schimbat bucsaraie fata pentru ca a luat-o geometria anapoda si un adaos de cai pe viitor(sa vezi atunci belelelaugh.gif)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa nu exageram, cand pui PowerBox este normal sa infunzi FAPul, nu este vina lui Volvo si nici a lui Ford .

In rest ce probleme de mecanica ai avut sau a avut cineva in 200.ooo km ? A stiu lui Roberto ia dat de furca un suport motor . laugh.gif

Destul de multe, tinand cont ca prietena are toyota aygo si la 150 mii km (motor 1.0 benzina automat 2007) nu a schimbat decat ambreajul. Bine au fost la 10 mii filtrele + uleiul.

Eu zic ce am schimbat la a mea si a fost mai scump:

Ambii rulmenti - 1200 ron

Motoras stergator - 1500 ron

Un senzor de vacum de langa debitmetru de 3 ori - tot cam 1500 ron

Amortizoarele de vreo 3 ori pe fata si de 2 ori pe spate - nu mai stiu, oricum peste 2000 ron

Arcuri de 2 ori

nu mai spun de bielete...de vreo 6-7 ori dar alea-s ieftine. Pivoti, bucse, capat de bara, discuri frana dar astea sunt la ordinea zilei.

Vezi ca nu am trecut consumabilele - cauciucuri, placute de frana, filtre, ulei, diagnoze si alte minuni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam multe ca sa zic asa, de ce ai schimbat atatea amortizoare ?

Cati km zici ca ai acum ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now