08awe

Inlocuire filtru carter

15 posts in this topic

Salut, sunt mai nou pe forum si cred ca nu a fost dezbatut acest subiect. Am reconditionat turbosuflanta (s40, 1,6d, 2007, 154000), intradevar avea joc mare axul si dupa ce mi-a desfacut-o, in fata mea, meseriasu de la turbocenter mi-a aratat ca palele erau stirbite in urma frecarii in carcasa. Acum dupa reconditionare mi sa recomandat sa schimb uleiul si filtrele (ulei, aer) sa dau jos si sa curat baia de ulei si sa inlocuiesc filtru carter. Aici este problema, filtrul l-am gasit la un singur magazin (din doua existente in orasul meu) si m-am crucit -1050 lei si mi-l aduce in 3-4 zile. Ma poate ajuta cineva cu o recomandare de unde pot gasi filtru carter la un pret mai rezonabil? Oricum vreau sa dau o fuga si pana la Cluj la reprezentanta sa vad daca au pe stoc la un pret mai bun, dar ma indoiesc sa am noroc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu am auzit de filtru carter la 1.6D, poate pui o poza cu acel "filtru" .

Share this post


Link to post
Share on other sites

O fi vorba de asta ???

Sau o fi capacul de la baia de ulei ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate am inteles, capacul de la motor (tacheti) are incorporat si filtrul carter. Cei de la turbocenter spuneau, ieri, ca de regula acesta ar trebui inlouit la 50-60000 km, dar prea putini fac asta, fapt ce are efecte negative asupra functionarii turbosuflantei. De cateva minute am sunat la Volvo Cluj si surpriza, capac motor cu filtru carter 2200 lei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate merge curatat ! Vezi din ce material este sita !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totusi am sa-l achizitionez pentru linistea mea, mai ales ca de la un magazin m-a sunat spanandu-mi ca l-a gasit la 540 lei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La BMW este problema daca se infunda filtrul epurator, chiar se sparge cand creste presiunea de turbo dar la 1.6D nu am auzit de asemenea probleme .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cumva filtrul la care te referi e situat in locul marcat cu cercul rosu ?

post-2576-0-50353600-1301775266_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si pina la urma l-ai schimbat tot capacul tachetilor sau ai desfacut "busonul" ala din plastic din clipsuri de la supapa ? Intreb pt ca m-ar interesa ce e in interior.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si scuze pentru intarziere. Am schimbat capacul cu totul, pentru ca asa vine pe comanda la magazin. Nu stiu cum arata la interior, dar pot sa-ti spun ca inainte de a-l comanda a incercat mecanicul sa-l desfaca din clipsurile acelea insa fara succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si e mai bine acum ? Ai rezolvat problema ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

turbina so rezolvat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, am gasit o turbina de pe un focus zdrobit adus pt. dezmembrare de pe germania, am inlocuit-o dar nu am reusit sa parcurg multi km cu ea fiind plecat cateva zile. In putinii km facuti (200-300) masina sa comportat bine, deocamdata. Oricum tre sa ajung pe la dvs. domnu oliver sa mai facem un test pt. linistea mea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai putin ca m-ai pierdut, deci tu ai dat niste bani pt reconditionarea turbinei dupa care dupa o luna de zile cauti alta turbina ? Ceva imi da cu virgula rau de tot .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now