vlad c4

Membru
  • Content count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About vlad c4

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 04/06/1980

Profile Information

  • Locatie Turda
  • Auto Citroen C4
  1. Aveti cumva o poza cu tubulatura de aer pina in turbina pt motorul 1,6 diesel ? Vreau sa schimb tubulatura de la Citroen, care au pus filtrul de aer in spatele motorului, si caut ceva mai bine gindita pt schimbare rapida.
  2. Dupa mai bine de 800 km de cind am montat o-ringul de la Volvo inca etanseaza perfect. In cei 800 km am mers si la turatii mari si la temperaturi a motorului mari si tot tine. Multumesc mult pt ajutor si daca pot sa va fiu de folos cu ceva informatii legate de motoarele PSA contacta-ti-ma. Va ajut cu drag.
  3. Azi mi-a venit o-ringul. M-a costat 18 lei. Revin cu pareri si dupa inlocuire. Din avion pare ok, o idee mai gros ca cel produs de PSA deci ar trebui sa etanseze.
  4. Inlocuire filtru carter

    Si pina la urma l-ai schimbat tot capacul tachetilor sau ai desfacut "busonul" ala din plastic din clipsuri de la supapa ? Intreb pt ca m-ar interesa ce e in interior.
  5. Si pe acolo am probleme intr-adevar, dar daca te uiti in tubul de la recircularea gazelor de carter o sa vezi ca e ceva ulei.
  6. M-am saturat de mizeria aia si recunsoc ca si eu am incercat cu colier peste piciorusele tubului, dar degeaba. Singura sansa (sper) e cu o-ringul. Daca nu trec si eu la inovatii cu furtun si colier ca la voi. Vad ca ai mai avut tangente cu motoarele astea. Permite-mi o intrebare. Pe capacul tachetilor presupun ca e o supapa la capatul opus busonului de ulei, chiar la iesirea gazelor de carter din motor. Ai desfacut vreodata acolo ? Intreb ca prea mult ulei mi se pare ca vine in admisie (se vede si in poza din posturile anterioare). Ma gindesc sa nu fie supapa aia dechisa cumva sau sparta vreo membrana (habar nu am cum arata ca nu am desfacut-o inca).
  7. Da-mi voie sa te contrazic. Aceeasi problema e la absolut orice motor 1,6 HDI cu ceva km, fie ca e pe Citroen fie ca e pe Peugeot si crede-ma ca toate au clipsurile intregi. Proiectia e proasta pt ca desi tubul e clipsat si la locul lui tot apar scapari de gaze, implicit urme de ulei. Asta inseamna ca nu mai etanseaza acel o-ring. Nu ar fi un capat de lume ca un o-ring sa nu mai etanseze, dar sa nu il gasesti ca piesa de schimb ... decit daca iei tubulatura care costa cam 250 lei (am verificat azi) e destul de aiurea. Fordul nu are problema asta, Volvo nu are problema asta, Mazda nu are problema asta, PSA nu o poate rezolva normal, decit daca te apuci tu, utilizator normal, sa cauti solutii, inovatii, inginerii, improvizatii, etc. In rest motorul intr-adevar mi se pare unul foarte reusit, nu te lasa si nu cere bani pe piese scumpe. Cu toate problemele lui mici dar enervante tot nu as renunta la el.
  8. Multumesc de raspuns. Dupa cum arata intr-adevar ala ar trebui sa fie o-ringul. Furtunul se clipseaza tot in capacul tachetilor (chiulosei tot ala e, poate nu m-am exprimat eu ca lumea). Solutia adoptata de Volvo e ca si la Ford din cite vad si e mult mai ok asa. Pe astia de la PSA i-au loviti ingineria in cap cind au proiectat prostia asta. In reteaua PSA nu exista codul asta. Ai idee de unde pot sa il cumpar ? Doar din reteaua Volvo sau la orice magazin ?
  9. Inlocuire filtru carter

    Cumva filtrul la care te referi e situat in locul marcat cu cercul rosu ?
  10. Salutare tuturor. Am un Citroen C4 cu motorizarea 1,6 HDI, motorizare care am inteles ca se intilneste si la Volvo. Problema mea e ca am scurgeri de ulei la capacul chiuloasei pe unde ies gazele de carter si intra in traseul de admisie. Cei de la PSA (Peugeot-Citroen) nu vind o-ringul de pe tubul de admisie. La Ford au adoptat o alta solutie pt recircularea gazelor. Vi-as fi tare recunoscator daca mi-ati arata o poza la un motor 1.6D cu solutia adoptata de Volvo. Am cautat pe forum poza necesara dar nu am dat de ea. Multumesc anticipat.