tweety

senzor presiune combustibil

29 posts in this topic

imi sta becul de la motor aprins si la diagnoza imi zice zenzor presiune combustibil acuma nu stiu daca ii normal sau nu dar masina mea la schimbare de viteza da din cand in cand rateuri in toba va multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai rezolvat problema.. ne spui si noua daca ai rezolvat-o poate mai sunt volvisti care au aceeasi problema ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

La T5\R e problema cunoscuta senzorul ala ! Fuel Pressure Senzor, Fuel Rail Sensor !

Nu iti "ezita" motorul cateodata cand apesi acceleratia in depasiri de ex ? Cam asa se manifesta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am eu un senzor din asta de presiune nou, daca il vrei Tweety da-mi un semn .

Share this post


Link to post
Share on other sites

am schimbat senzorul am schimbat si pompa de benzina dar masina face din nou la fel am fost si la reprezentanta si nu stie nimeni care ar putea fi problema de la PWG din cj mi-au ziss ca ar putea fi din soft sau calculatorul de la pompa

deci inca problema nu am rezolvato

am uitat sa va zic ca pompa si senzorul le-am pus second

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si ce erori ai stocate ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai pus senzor SH nu rezolvi nimic, acest senzor este foarte prost si se strica foarte des.

Cel mai bine este sa probezi senzorul pe alta masina, trebuie sa aiba motorul de 2521cmc. Toate au acelasi senzor.

De asemenea trebuie citite valorile in timp real si vazut ce nu face acel senzor, adica clar ce eroare este, presiune prea mare/mica/fluctuanta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

senzorul l-am luat de la alex din zalau el a ziss ca ii ok azi am comandat unul nou cred ca pe sambata vine

iar volorile nu is ok in turatie nu are presiune suficienta ii prea mica presiunea

in relanti ii ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci nu e de la senzor, daca e senzorul defect in primul rand nu sta la ralanti dupa care fluctueaza presiunea si ba trage ba nu trage .

Share this post


Link to post
Share on other sites

am pus si senzor nou si ii acelasi lucru

Share this post


Link to post
Share on other sites

In acest caz este o problema la pompa de benzina sau la traseul de benzina de la rezervor la rampa de injectie.

Sau sunt cazuri rare in care problema este de la ECM .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presiunea de benzina se regleaza pur mecanic.Ce aveti cu bietul senzor?In afara de cazul in care nu-l declara defect electric ori cablaj defect,nu are rost sa umblati la el.Capsula de reglare a presiunii se afla pe capatul rampei injectoarelor sau in rezervor in ansamblul pompei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cali, ce spui tu mai sus e perfect valabil pentru masina TA. Pentru generatiile 2 si 3 de pompe de injectie de inalta presiune, debitul si presiunea pompei se regleaza fie din partea de inalte prin eliminarea pe retur a suprapresiunii, fie din partea de joase prin alimentare cu mai putin combustibil a pompei de inalte, cu senzori si actuatori care lucreaza in bucla inchisa de control (feedback). Altfel cum variezi tu presiunea CONTROLABIL SI RAPID in commonrail de la 800 la 2000 de bari ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cali, ce spui tu mai sus e perfect valabil pentru masina TA. Pentru generatiile 2 si 3 de pompe de injectie de inalta presiune, debitul si presiunea pompei se regleaza fie din partea de inalte prin eliminarea pe retur a suprapresiunii, fie din partea de joase prin alimentare cu mai putin combustibil a pompei de inalte, cu senzori si actuatori care lucreaza in bucla inchisa de control (feedback). Altfel cum variezi tu presiunea CONTROLABIL SI RAPID in commonrail de la 800 la 2000 de bari ?

Inteleg ca vorbeam de benzina.La diesel perfect de acord cu tine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iertare, asa este, greseala mea... Imi fac mea culpa

Ramane valabil in continuare pentru diesel :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pompa a fost schimbata conducta de la pompa la rampa ii ok filtrul ii nou supapa de presiune din rezervor deschide la 4.5 bari ce nu intzeleg eu este dc daca pun barometrul la rampa nu am suficienta presiune ii posibil sa fie si ecm dar curentul la pompa imi vine constant na am caderi de tensiune sa scada turatia pompei

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cali, R-ul nu are regulator de presiune, este un sistem mai complex bazat pe o pompa de benzina controlata electronic prin semnal modulat, astfel ECM-ul cere o presiune de benzina in functie de sarcina, de exemplu ECM cere 6.5 bar, pompa primeste comanda 100% si face 6.5 bar, senzorul din rampa de injectie verifica daca sunt 6.5 bar, daca este o presiune mai mica mai mare sau fluctuanta atunci da eroare .

Exista si o valva "by-pass" care deschide la 6.5 bar, rolul ei este sa nu lase presiunea sa depaseasca 6.5 bar.

Poate acum intelegi cum functioneaza sistemul si de ce am spus ca senzorul este defect, daca senzorul citeste aiurea si pompa merge aiurea .

Normal este sa ai 6.5 bar cand pui contactul sau cand o turezi tare .

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine valva by-pass ii pe capacul pompei de benzina si deschide la 4.5 bari am sa caut alt capac undeva sa vad at care ii treaba

va multumesc deocamdata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acolo este valva de by-pass si trebuie sa deschida la 6.5 bar .

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine valva by-pass ii pe capacul pompei de benzina si deschide la 4.5 bari am sa caut alt capac undeva sa vad at care ii treaba

va multumesc deocamdata

Sper ca asta deocamdata sa te ajute:

S60R fuel.bmp

Edited by Cali5905

Share this post


Link to post
Share on other sites

in relanti am presiunea corespunzatoare da in turatie scade intre 2 si 3 dar nu tot timpul masina trage bine si doar f rar simt unele intreruperi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina nu trebuie sa traga bine ci foarte bine, masina ta trebuie sa prinda suta sub 6 secunde .

In sarcina trebuie sa te apropii de acei 6.5 bar .

Share this post


Link to post
Share on other sites

A

in relanti am presiunea corespunzatoare da in turatie scade intre 2 si 3 dar nu tot timpul masina trage bine si doar f rar simt unele intreruperi

Asta inseamna ca nu asigura debitul necesar.Raman la parerea ca pompa este cauza.0745162424 poate oricine sa sune oricand!

Share this post


Link to post
Share on other sites

am schimbat si supapa by-pass si tot degeaba acuma ii pusa a 3-a pompa deci cred ca si aia ar trebui exclusa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now