maria17

filtru particule

28 posts in this topic

Buna ziua,

sint posesoarea unui volvo s40 si am probleme cu filtru de particule. cei care au trecut prin asta poate ma ajuta cu niste sfaturi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si bine ai venit pe forum ! In general masinile care au filtru de particule necesita drumuri de cel putin 30 minute ( cel putin o data pe saptamana ) , de preferat in extraurban cu o viteza constanta, pentru a se regenera filtrul ! Mai exista cazuri cand acesta ramane fara aditiv si trebuie mers la service pt schimb ! Cam atat de la mine :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua,

sint posesoarea unui volvo s40 si am probleme cu filtru de particule. cei care au trecut prin asta poate ma ajuta cu niste sfaturi.

Buna, ce fel de probleme ai?

Share this post


Link to post
Share on other sites

filtru este plin sau cam asa ceva mi-a zis mecanicul, am sunat la Volvo si au zis ca il au pe stoc si e 3500 ron, problema e ca nu am incredere deloc in cei de la Volvo Iasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cati km ai? Eu la aproape 190.000km nu l-am inlocuit. Doar completat cu aditiv si mers turat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

filtru este plin sau cam asa ceva mi-a zis mecanicul, am sunat la Volvo si au zis ca il au pe stoc si e 3500 ron, problema e ca nu am incredere deloc in cei de la Volvo Iasi.

Nu te increde in ce spun cei de la Iasi.Daca ai drum prin Bucuresti du-te la Primus sau la Bogdan G.

Da mai multe detalii despre masina,km,motor,an fabricatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dinoco ai uitat ca ti-am resetat si "contorul" DPF-ului wink.gif

De obicei dupa 200.ooo km incep problemele cu DPFul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu scuzele de rigoare am uitat sa precizez acest lucru...oricum ai facut tot ce e bun pentru "bestia" mea. Si maine inca un lucru bun :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu scuzele de rigoare am uitat sa precizez acest lucru...oricum ai facut tot ce e bun pentru "bestia" mea. Si maine inca un lucru bun :P

dry.gifrazz.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua,

sint posesoarea unui volvo s40 si am probleme cu filtru de particule. cei care au trecut prin asta poate ma ajuta cu niste sfaturi.

Pune un cod de motor si un an de fabricatie.Astfel putem sa dam un raspuns mai la obiect.Sunt doua tipuri de filtre.Nu te grabi cu achizitionarea unuia nou pina nu ai convingerea ca asta trebuie.De tepe scumpe suntem satui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-am cumparat recent un v50. as vrea sa stiu Cum se regenereaza filtrul de particole si daca trebuie sa complectez cu lichid cum imi dau seama cand trebuie.Masina are 190.000 km, motor 1,6 d. As mai vrea sa stiu unde gasesc un manual in limba romana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-am cumparat recent un v50. as vrea sa stiu Cum se regenereaza filtrul de particole si daca trebuie sa complectez cu lichid cum imi dau seama cand trebuie.Masina are 190.000 km, motor 1,6 d. As mai vrea sa stiu unde gasesc un manual in limba romana.

Pai e cam asa:

Daca ai aditiv in rezervorul special si nu sunt probleme cu senzorii sau pe partea de soft, ar trebui sa se regenereze in mers. Cum au spus si alti colegi, e recomandat ca din cand in cand sa o tii mai turata, peste 3000, mers constant o jumatate de ora. Numai pe tester se poate vedea nivelul de aditiv.

Daca nu ai aditiv, poti sa mergi cat de turat vrei, nu o sa se regenereze, o sa se infunde de tot. Mai mult decat atat, la un moment dat motorul va intra in modul protectie si nu te va lasa sa ajungi la 3000 rpm decat pe liber, in viteza va urca doar pana la 2200-2400 rpm

Se poate face regenerare in reprezentanta, contra-cost evident.

Oricum, se va regenera doar pana la un moment dat, dupa care poti alege varianta ieftina si buna - suspendarea filtrului de particule sau pe cea scumpa - sa-l inlocuiesti.

Ar trebui sa incepi oricum cu o diagnoza buna - sunt colegi pe forum care te pot ajuta cu asta.

Am aceeasi motorizare, filtrul m-a parasit la 196.000 km, desi dadea semne de pe la 180.000.

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie mia aratat pe tester ca este o problema la filtrul de particule, masina nu mai tragea bine, parca nu avea putere,am incercat si eu sa merg vreo 40 de km in viteza a patra la 130 sau 140 de km la ora, bine turata masina, dar nu cu prea multe rezultate, dupa ce am duso la garaj caci aveam garantie mi-a facuto de merge perfect, dar mi-a spus ca nu era filtrul de particule problema caci un mic furtunas pe la motor infundat, asa ca dute la un specialist inainte sa dai banii pe curatare de filtru si alte magarii. numai bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o nelamurire...filtru de particule are doi senzori (8699531 si 31216038) care masoara presiunea unul inainte si unul dupa filtru.Daca, cumpar filtru de particule nou, vine cu sau fara senzorii respectivi?

Edited by larahau

Share this post


Link to post
Share on other sites

PDF-ul este doar un "fier" si il cumperi ca atare(fara senzor).Stiu ca exista un senzor ce vine pus linga cutia in care este pusa bateria.Acela este senzorul diferenta de presiune.Eu asa stiu.Daca ai verificat in Vida pt motorul tau ca ai avea 2 senzori atunci este ok.

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai exista 2 senzori pe langa cel de care spui tu.Am dat codurile lor acolo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa nu zici ca ai problema cu el???

ai rezolvat cu testeru?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am probleme inca.

Cu testeru nu am rezolvat pt ca nu imi raspunde DragoshDada. Se pare ca e tepar nenea asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Retrag cele spuse...am reusit sa vorbesc azi cu el...Mi-a zis sa il trimit sa-l verifice.

Dar sa ramanem pe subiect. Cum e cu senzorii aia 2 pana la urma exista sau nu? Vida zice ca da.Am dat si codurile pt ei. Asadar ma repet daca cumpar filtrul vine sau nu cu senzorii inclusi?

Edited by larahau

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe tine te intere doar senzorii sau filtrul?Dai un mail la volvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtru de particule il cumperi singur ,asa se vinde.Tu te uiti la senzorii de temperatura?!!Sensor EGT front si rear.Nu ai treaba cu ei.Aceia indica temperatura gazului nicidecum diferenta de presiune iar senzorul diferenta de presiune. are cod=8699530 si de asta spuneam ca etse linga baterie.In fine,cind ii vine sorocul las-o fara dpf ca e mai bine.Pui o toba cu site sa atenuezi din zgomot si fum ,etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si cu noxele la RAR cum o sa fie?Mai iasa bine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate am inteles dupa anulare+ soft nu ai probleme cu rarul...dar asta la 1.6....la 2.0 parca ii mai greu

Share this post


Link to post
Share on other sites

S40 2.0D non DPF EURO3 =148g CO2/km

S40 2.0D DPF EURO 4 =152g CO2/km

So, care e mai poluant ?

Sau hai sa o luam altfel, cine polueaza mai mult? , o masina care consuma mai mult sau una care consuma mai putin?, evident ambele masini avand acelasi motor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna sera am un Volvo v50 1.6diesel 2011 si nu  stiu daca are rezervorul pentru adetiv filtru de particule 

Edited by Ionutanton

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now