Stef

Sonda lambda 460

17 posts in this topic

Salut, am si eu o problema la batrana mea :D am un volvo 460 din 95" motor 1.8 pe care am si instalatie gpl, masina e din italia asa am cumparat-o cu tot cu instalatie, am 2 mari probleme la ea ... am fost in bulgaria sa o inmatriculez si cand m-am intors si am fost pe la marian la hale am constatat ca nu mai am catalizatorul :) nu conteaza asta, acum cand merg cu ea pe gaz (pe benzina nu pot sa o fac sa mearga deocamdata :| ) si ii dau in gura sa zicem cand trec de 5 6000 rpm imi apare beculetu in bord cu sonda lambda si mi se opreste masina instantaneu in mers, o las 2 3 minute si porneste si merge fara nici o problema dar numai cand ii dau in gura se intampla chestia asta.

A 2-a problema este ca nu imi merge pe benzina :| nu sta la relanti cand o scot pe liber se opreste (obisnuieste sa faca lucrul asta in curbe si mai raman si fara servo :< ) am cumparat de la marian carburator cu tot cu injector la fel face si cu ala ... stiti ce ar putea fii ? a stat 3 zile pe la service si nu au rezolvat nimic baietii si acum sunt in concediu, dar daca le dau un indiciu poate isi dau seama si o rezolva ...

Sper sa intelegeti ce am scris sunt f obosit la ora asta :< somn usor !

Share this post


Link to post
Share on other sites

sub bancheta din spate se afla pompa de alimentare si sonda de benzina. a fost umblat acolo si cind au pus totul la loc nu le-au pus cum trebuie. undeva sub 15 litri de benzina la viraje pleaca benzina de sub sorbul pompei. aceasta nu mai alimenteaza deci de aici problema. am patit-o eu dar a fost vina mea. nimeni nu se naste invatat. catalizatorul il iei de la marin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci 1 la mana trebuie sa am in masina tot timpul minim 20 l de benzina sa mearga frumos ? si 2 la mana daca imi cumpar catalizator nu imi mai da eroarea aia la sonda?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa zicem cand trec de 5 6000 rpm imi apare beculetu in bord cu sonda lambda si mi se opreste masina instantaneu in mers, o las 2 3 minute si porneste si merge fara nici o problema dar numai cand ii dau in gura se intampla chestia asta.

La 5-6000 rpm motorul intra in protectie.

Nu stiu daca ar trebui sa se opreasca dar nu inteleg ce cauti pe la turatiile alea cu un motor cu injectie monopunct. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
post-2055-0-22807200-1312456237_thumb.jppost-2055-0-91726500-1312456237_thumb.jppost-2055-0-52216400-1312456238_thumb.jppompa e bagata in suportul galben. in rezervor este un peretel din plastic de forma ovala si inalt de vreo 5 cm. la mine se proptise corpul pompei pe acel perete si statea mai sus. se vede cum sunt strimbate tijele pe care se monteaza pompa Edited by danut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adi de cand nu mai are catalizatorul daca sunt pe liber si o turez urca si la 7500 - 8000 de obicei la 6500 7000 se plafona, nu merg sportiv dar am vrut si eu sa vad ce ii poate pielicica :D. Oricum trebuie sa imi fac evacuarea cap coada am inteles ca exista catalizatoare sport ? :dontknow:

@danut in cazul asta ce imi recomanzi sa fac ? am inteles ca ar fi de la pompa desi baietii de la service zic ca baga bine benzina ...

Edited by Stef

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai fa tu mult asta sa vezi ce te apuci de schimbat furtune.

Vezi ca numai ala de se duce la calorifer e 150 de lei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu inteleg cum se poate strica furtunul ala ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca ai turometru pina la 8000 de ture tu atit ii dai? cu cit ii dai urca si presiunea antigelului + ca nu mai are timp sa raceasca. pentru alimentare desfa si pune totul cum trebuie. ai vazut pozele? nu e complicat dar ai grija cind desfaci sa nu plesneasca plasticul unde intra returul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

....am inteles ca exista catalizatoare sport ? :dontknow:

Da. Sunt.

Nu inteleg cum se poate strica furtunul ala ...

Asa am facut si eu ca tine, am vrut sa vad ce poate... si pe la 5600rpm in gol ( a mea find diesel) mi-a explodat furtunul care iese din pompa de apa... m-am intors tractat acasa... vreo 100 km pe serpentine, fara servo-frana, fara servo-directie si spre final si fara semnalizari... Am regretat gestul dupa... dar era prea tarziu. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu inteleg cum se poate strica furtunul ala ...

Foarte simplu, cocs + pompa de apa veche = fierbe apa + furtune vechi = fisuri

Sa sa te fereasca Dumnezeu sa ti se fisureze o conducta cand esti departe ca nu mai ai ce face. Pierzi toata presiunea si apa nu mai circula, deci prin gaurica aia mica, o sa iasa abur. Nici piese de schimb nu prea gasesti si de Dacia nu se potriveste.

Ia-o usor ca e batrana si o sa plangi langa ea daca nu ai grija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc frumos pentru sfaturi am sa incerc sa fac treaba cu pompa de venzina si revin cu un edit cat despre evacuare o sa ma interesez unde pot s fac una la un pret rezonabil eventual cunoasteti pe cineva in apropiere de craiova?

Mai am o intrebare, in bord mai am aprins becul srs e o eroare ceva se poate sringe cumva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maine o sa imi fac timp sa verific erorile si o sa postez aici ce probleme mai am :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am mai apucat sa verific pt ca am fost putin ocupat si astazi toata ziua si maine o sa fiu la servici, deci ramane sa le verific joi

Edited by Stef

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi pare rau ca nu am mai postat dar nu am fost acasa si maine dimineata o sa plec sa ma plimb 2 zile :) cred ca saptamana viitoare o sa am timp si pentru masina :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now